Αρχική » » Αποκάλυψη-σοκ> Η Ντόρα την έπεσε στον Καρχιμάκη!

Αποκάλυψη-σοκ> Η Ντόρα την έπεσε στον Καρχιμάκη!














Όλα τα περίμενε ο Μιχάλης Καρχιμάκης, μια και έχουν δει τόσα τα μάτια του.
Όλα εκτός από τη πρόσκληση του Επίτιμου, ο οποίος βρισκόταν στην άλλη άκρη του...
ακουστικού.
 Ήταν ο ίδιος ο Μητσοτάκης, αυτός που  ζητούσε ραντεβού από τον γραμματέα του ΠΑΣΟΚ.
-Σύντεκνε θέλω να σε δω. Ξέρω ότι μπορεί να έχουμε πικραθεί εις το παρελθόν, ξέρω ότι δεν με συμπαθείς ιδιαίτερα, αλλά πρέπει να κάμεις το κόπο να πεταχθείς ως το σπίτι μου. Θα σε φιλέψω και ρακή που μόλις έφτασε από το νησί μας…»
Ο  Καρχιμάκης  μετά τον πρώτο αιφνιδιασμό, κατέβηκε στην Ιπποκράτους καβάλησε τη μηχανή, χωρίς κράνος για να μπορεί να κάνει καμάκι στις γκόμενες και κατευθύνθηκε στη Ρηγίλλης στο σπίτι του Μητσοτάκη.
Του άνοιξε ο ίδιος ο Επίτιμος με ένα εφηβικό παράστημα που θα ψάρωνε και την Αθηναίδα Νέγκα.
Ο Μητσοτάκης  αφού τον καλωσόρισε, ζήτησε από την Αδελαίδα την Φιλιπινέζα, να φέρει τις ρακές και κάθησαν στο σαλόνι.
Ο Επίτιμος μπήκε στο ψητό, χωρίς πολλά –πολλά:
-Mιχάλη, ξέρω ότι χάρη σ εσένα κέρδισε το ΠΑΣΟΚ στις πρόσφατες εκλογές και ειδικά την Περιφέρερεια της Αθήνας, την οποία αν  έχανε θα γινόταν μπουρδέλο η χώρα. Αν δεν ήξερα πόσο βαθιά Πασόκος  είσαι θα τολμούσα να σου προτείνω να πας με τη Ντόρα…Με τη «Δημοκρατική Συμμαχία»…
Ο Καρχιμάκης, δεν μπορούσε να  πιστέψει αυτό που άκουγε, πήγε να πει κάτι αλλά ο Επίτιμος ήταν κοφτός. Συνέχισε:
-Μιχαλιό,  ξέρω ότι αγωνίστηκες για τον Ανδρέα Παπανδρέου κι ότι εκτιμάς τον Γιώργο, γι αυτό δεν πρόκειται να δεχθείς  την πρότασή μου. Θέλω όμως να βοηθήσεις τη Ντόρα να ξεπουπουλιάσει αυτό το παλιόπαιδο τον Σαμαρά. Ακόμη κι εγώ που αδίκως με θεωρούν άνθρωπο της ίντριγκας, έχω πάθει τη πλάκα μου με τον τρόπο που καθάρισες για τον Σγουρό. Νομίζω ότι ο φίλος μου ο Λαλιώτης, θ αποδειχθεί πολύ λίγος μπροστά σου.
.Μα τι λέτε κε Πρόεδρε, εγώ έκανα το καθήκον απέναντι στη παράταξή μου, το ΠΑΣΟΚ αλλά και τη χώρα.
-Καλά, καλά Μιχαλιό. Εμένα που είμαι παλιά καραβάνα , επέτρεψέ μου να ξέρω πόσο καταλυτική ήταν η παρουσία σου. Σε λίγο θα έλθει και η Ντόρα μου, που θέλει να σε δει…
Δεν πέρασαν  παρά μερικά λεπτά, και η Ντόρα έκανε την εμφάνισή της.
Αγκάλιασε τον Καρχιμάκη και αφού τον συνεχάρη για τη νίκη  του ΠΑΣΟΚ που διευκόλυνε τα σχεδιά της  του είπε:
-Mιχάλη, θέλω να με βοηθήσεις  να διαλύσω τη ΝΔ. Μόνο  μαζί σου μπορώ να πετύχω το απόλυτο: Να κάνω τη ΝΔ,  «Πολιτική Άνοιξη»…Αν θέλεις μπορώ να σου γράψω και μια πετρελαιοπηγή στο Τυμπάκι, δικές μας είναι αυτές που εντόπισε ο Χαρδαβέλας!
Ο Καρχιμάκης απεχώρησε εντυπωσιασμένος από την αποφασιστικότητα της Ντόρας να κάνει τη ΝΔ κολυμπηθρόξυλο…



(ΠΗΓΗ)

1 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ(;) Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ;;; 'Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger