Αρχική » » Θα τα πω .... τραγουδιστά!!!

Θα τα πω .... τραγουδιστά!!!

Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός (e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Τις τελευταίες μέρες πάλι οι σ(φ)ω(σ)τήρες μας μιλούν για νέα ποιο σκληρά μέτρα λόγω παταγώδους αποτυχίας των ήδη ισχυόντων. Ο ίδιος δε ο Πρωθυπουργός μετά από ενάμιση χρόνο (δι)ακυβέρνησης ομολογεί καθυστερήσεις, ανικανότητα και παραλήψεις. Δηλαδή όπως...
λένε οι ευπρεπέστεροι “Αποτυχία” και οι λαϊκότεροι “Μας βγήκε μάπα το καρπούζι.”
Έχω γράψει πολλά αυτό τον καιρό αλλά σήμερα ως μουσικός θα σας τα πω τραγουδιστά χρησιμοποιώντας στίχους (με μικρές παραφράσεις) από αγαπημένα μου τραγούδια.

κ. Παπανδρέου 
Στην προεκλογική σας προπέρσινη καμπάνια ταιριάζει το γνωστό τραγούδι του αγαπημένου μας Χρηστάκη “Όλο θα και θα και θα, σκάσε βρε παραμυθά” αλλά και το γνωστό “Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα … τα είπες μα όταν βγήκες έκανες άλλα”
Όταν αναλάβατε την κυβέρνηση το τραγούδι που θα έπρεπε να μας λέτε είναι “Μ’ ένα όνειρο τρελό όνειρο απατηλό ξεκινάτε για να πάτε. Μα στου δρόμου τα μισά - θα σας πάρω τα λεφτά και δεν θάχετε να φάτε!!!
Το περασμένο καλοκαίρι η διακυβέρνηση σας ήταν αποκεντρωτική και πολλοί νησιώτες (ειδικά της Πάρου) αισθάνθηκαν ότι είναι θαμώνες του Μεγάρου Μαξίμου!!!
Φαντάζομαι τότε το τραγούδι που θα λέγατε με την παρέα σας ήταν “Το καλοκαιράκι στην ακρογιαλιά μέσα στο νεράκι πλέουμε αγκαλιά” … Νάουσα της Πάρου και στον Αμπελά - τις βουτιές μου ρίχνω να ‘μαστε καλά … Δίπλα μου ο Ραγκούσης μου χαμογελά -κι η ξαδέρφη του η Άννα (Νταλάρα) λέει τραλαλά … Εγώ κι εσείς, εσείς κι εγώ (καμία σχέση) … εγώ καλοπερνώ!!!!
Το σίγουρο πλέον είναι ότι όταν κάποια στιγμή (ελπίζουμε σύντομα) φύγετε δια παντός θα θέλετε να μας τραγουδήσετε το γνωστό και αγαπημένο τραγούδι της Αλεξίου “Φεύγω κι αφήνω πίσω μου συντρίμμια αρρωστημένους και αγρίμια .” Να ξέρετε όμως ότι τότε, το πιθανότερο είναι να αναγκασθείτε εσείς και η παρέα σας να μάθετε να τραγουδάτε το παλιό απαγορευμένο ρεμπέτικο "Στο κελί τριάντα τρία - για εσχάτη προδοσία"!!!



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger