Αρχική » » Αν δεν μπορείς να πείσεις, μπέρδεψε!

Αν δεν μπορείς να πείσεις, μπέρδεψε!


Μπορεί κάποιος αληθινά να συλλάβει ποιο νήμα ψάχνει να βρει ο τυφλοπόντικας του ΣΥΡΙΖΑ στα σκότη του αριστερίστικου τούνελ; 

Ο μετασχηματισμός της υπόκωφης λαϊκής διαθεσιμότητας σε μια νέα κοινωνική πλειοψηφία της ανατροπής προϋποθέτει να ξαναβγούν οι πολίτες στους δρό­μους στη βάση των προταγμάτων της δημοκρατίας, της κοινωνικής αλληλεγγύης και της κοινωνικής δικαιοσύνης, σε αντιστοίχιση με τους αγώνες και τις αγωνίες των άλλων ευρωπαϊκών λαών. Η συγκρότη­ση της δημοκρατικής παράτα­ξης της Αριστεράς αντιπροσωπεύει μια νέα πολιτική προ­οπτική, ώστε οι εξελίξεις να έχουν προοδευτική κατεύθυνση, να οδηγούν στο φως κι όχι βαθύτερα στο τούνελ. 

Κάθε ιστορική περίοδος σφραγίζεται από πολιτικές ανακατατάξεις. Η χθεσινή μα­ζική συγκέντρωση του ΣΥΡΙ­ΖΑ ΕΚΜ αντιπροσωπεύει το νέο, το αναδυόμενο, το δυνα­μικό. Είναι ο τυφλοπόντικας που σκάβει για να βρει το νήμα του δημοκρατικού ριζοσπα­στισμού, που αποδιαρθρώνει κατεστημένες σχέσεις και απε­λευθερώνει δυνατότητες». 

Εφημερίδα Αυγή, «Το νήμα τον ριζοσπαστισμού», 4/9/2012, σελ. 2 

Σοφόν το σαφές λέγεται στην Ελλάδα από την εποχή της κλασικής αρχαιότητας μέ­χρι σήμερα. Υποκείμενο, ρή­μα, αντικείμενο. Μεταφορά και παρομοίωση. Παραλλη­λισμός. Επαγωγική και παρα­γωγική σκέψη. Μεστός λόγος με συγκεκριμένο περιεχόμενο. Προσεκτική επιλογή των λέξε­ων που θα περάσουν στο κείμενο και ακόμα προσεκτικότερος αποκλεισμός του περιττού, του ακατανόητου, Απλοί κανόνες μιας γλώσσας, της ελληνικής, που εξελισσόταν αρμονικά ακόμα και σε ...ταραγμένες περιόδους-μέχρι να ενσκήψει η (κατά Ζουράρι) πρωτοπασοκική κι ύστερα η «νατοκεμαλική συμμωρία της Ιστορίας», που άρχισε να πριονίζει μανι­ωδώς το κλαδί πάνω στο οποίο καθόμαστε. Ο σαφής και άμε­σος λόγος είναι το μέγα προνό­μιο, το ατού εκείνου που θέλει να μεταγγίσει την άποψη του στο κοινό και αντέχει τον έλεγ­χο των γραπτών και των λεγο­μένων του, επειδή αφενός τα κατέχει και αφετέρου τα πιστεύει. Ο σαφής και άμεσος λόγος είναι ο απόλυ­τος εφιάλτης εκείνου που δεν μπορεί να υποστεί την κρίση των άλλων, διότι δεν έχει να τους πει κά­τι συγκεκριμένο. «Αν δεν μπο­ρείς να τους πείσεις, μπέρδεψέ τους» προτείνουν στους ανερμάτιστους και ανασφαλείς ηγήτορες οι «γκουρού» της παραπλάνησης, που τη μεταμφιέζουν σε «επικοινωνία». Και το ερώτημα παραμένει: Τι θέλει να πει ο ποιητής με τα παραπάνω δυσνόητα; Τι είναι ο μετασχηματισμός της υπόκωφης λαϊκής διαθεσι­μότητας»; Πώς ερμηνεύει κά­ποιος τη φράση «είναι ο τυφλοπόντικας που σκάβει για να βρει το νήμα του δημοκρατι­κού ριζοσπαστισμού», η οποία αναφέρεται σε μια συγκέντρω­ση του ΣΥΡΙΖΑ που έγινε στις 3 Σεπτεμβρίου; Πώς μπορεί κάποιος να γεμίσει το τερά­στιο κενό που χάσκει στις διά­φορες «άρχουσες» (ορθότερα υπάρχουσες) τάξεις της χώ­ρας όταν δεν έχει ο ίδιος κατασταλάξει στο τι ακρι­βώς σκέφτε­ται και προσ­δοκά; 

Ο ΣΥΡΙΖΑ-και αντίστοιχες με αυτόν δυνάμεις της άκρας, της «ανανεωτικής», της νεφε­λώδους Αριστεράς ανά τον κό­σμο- νομιμοποιείται να διεκδικεί μερίδιο εξουσίας και επιρροής. Ωστόσο, θα υποχρεωθεί εκ των πραγμάτων να εξηγήσει πως θα διαχειριστεί την ισχύ που θα του δώσουν το εκλογικό σώμα και η κοινωνία. Αυτοπροσδιορίζεται ως κόμμα της «ριζοσπαστικής» Αριστεράς, αλλά παραλείπει να αναλύσει την έννοια της λέξης. Ποιες ρί­ζες θέλει να σπάσει; Τις εθνι­κές, τις θρησκευτικές, τις πολι­τισμικές; Οι άνθρωποι που δι­οικούν αυτό το κόμμα, όταν κατορθώσουν να σπάσουν τις ρίζες που τους ενοχλούν, με ποιες αξίες θα τις αντικατα­στήσουν, Ο αντιρατσισμός, τα δικαιώματα των ταλιμπάν στην επιβολή του ισλαμικού νόμου, οι αφορισμοί στην «αντίδρα­ση» και ο χωρισμός Εκκλησίας - κράτους κρίνονται ως επαρκή ενοποιητικά στοιχεία για έναν λαό όπως ο δικός μας; Το Μνη­μόνιο κάποια στιγμή στο εγγύς ή απώτερο μέλλον θα αποτελέ­σει παρελθόν. Είναι τόσο απε­χθές, αφύσικο, άδικο και αντε­θνικό, που η χώρα θα το πετά­ξει από πάνω της σαν λερωμέ­νο ρούχο. Και μετά τι; Ποια θα είναι η κεντρική ιδέα της πο­ρείας των Ελλήνων στον χρό­νο; Η επιβολή ενός καθεστώ­τος μεταλλαγμένου πρασινοφρουρισμού; Μπορεί κάποιος αληθινά να συλλάβει ποιο νή­μα ψάχνει να βρει ο τυφλοπό­ντικας του ΣΥΡΙΖΑ στα σκό­τη του αριστερίστικου τούνελ; 

Απλά ελληνικά 

Η ελευθερία, η κοινωνική δι­καιοσύνη, η εθνική ολοκλή­ρωση, η απελευθέρωση σκλα­βωμένων τμημάτων του ελλη­νισμού, η ισονομία είναι αξίες και στόχοι που μιλούν από μό­νοι τους. Άκουγε ο Έλληνας το 1912-13 ότι έπρεπε να λευτερώ­σουμε τα Γιάννενα. Να πάρου­με τη Μακεδονία. Τα καταλά­βαινε, τα πίστευε, τα ενστερνι­ζόταν, τα ποθούσε. Τα έπραξε. Τα ξυπόλυτα παιδιά τη δεκα­ετία του '50 οραματίζονταν στέγη καλή, αρκετή τροφή και γράμματα. Τα κατάφεραν, για­τί καταλάβαιναν πώς θα μπορούσαν να το κάνουν. Με σκληρή δουλειά. Οι τυφλοπόντικες της Αριστεράς του χαβιαριού ακόμα ψάχνουν το νήμα για το κρατικό χρήμα που απώλεσε το ΠΑΣΟΚ. Η «ομάδα-όνειρο» της μαζικής παραπλάνησης και χειραγώγησης. 

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΑΚΟΣ
(ΕΦ.ΚΥΡ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-09/9/2012)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger