Αρχική » » Εγώ και ο εαυτός μου

Εγώ και ο εαυτός μου


Τώρα μιλάμε για εμένα. Εμένα τον ίδιο. Ναι, βρε. Εγώ είμαι το θέμα. Για μένανε (να το πω και λαϊκά) ο λόγος. Me, myself and I... 

«Εγώ είμαι ασφαλισμένος στο ταμείο εμπόρων. Εγώ προσωπικά, ο Αδωνις Γεωργιάδης. Από τα 17 μου χρόνια. Εγώ, για τον εαυτό μου σου λέω, αν πάρω σύνταξη 300 ευρώ, όταν βγω στη σύνταξη, θα είμαι και ευχαριστημένος». Τάδε έφη Αδωνις Γεωργιάδης, υπουργός Υγείας, πρώην βουλευτής ΛΑΟΣ, νυν βουλευτής Ν.Δ., νυν και αεί έμπορος και εσαεί πανελίστας. 

Στο προαναφερθέν χωρίον της τηλεοπτικής δημηγορίας του ανδρός παρακαλούμε σημειώσατε τα... κάτωθι: «Εγώ, εγώ προσωπικά, ο Αδωνις Γεωργιάδης, εγώ για τον εαυτό μου». Είναι σημαντικό να το προσέξετε; Ασφαλώς! Σε σύνολο 41 λέξεων οι 11 είναι αυτοαναφορικές! Ανά τέσσερις λέξεις (σχεδόν) η μία αφορά Εκείνον! Ποιος είναι Εκείνος; Ναι, ναι, Αυτός είναι. Ο ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ! Αυτοπροσώπως! Μήπως είναι εγωιστής ή ψωνισμένος με την πάρτη του και τα λέγει τούτα; Μπααα. Πρέπει να είναι Αμερικανός ράπερ. Αν δεν το γνωρίζετε, μάθετέ το. Στη μουσική σκηνή της ραπ και της χιπ χοπ οι καλλιτέχνες βάζουν το ονοματάκι τους πολύ συχνά στη στιχοπλοκή, ώστε να αποκτούν αναγνωρισιμότητα. Ε, και ο Αδωνις δεν απέχει πολύ από τη ραπ.

Τελετάρχης

Γιατί δεν απέχει; Διότι ομιλεί εξίσου γρήγορα με τους πιο γρήγορους MCs (συντομογραφία των φράσεων Master of Ceremonies ή Mic Controller - Τελετάρχης ή Ελεγκτής Μικροφώνου). Ο MC στη ραπ είναι ο τραγουδιστής και ο Αδωνις μας κελαηδάει Μνημόνιο από το 2010. Οπότε, έχομεν έναν δεινότατο ράπερ εμείς οι αράπερς, οι τελευταίοι... κατίμαυροι σκλάβοι του πλανήτη, που φοράμε τις αλυσίδες της τρόικας κατάσαρκα.

Αλλο ωραίον που είπε η υπουργάρα μας είναι ότι με 300 ευρώπουλα συνταξούλα θα νιώθει ευχαριστημένος! Αυτό είναι κάλλιστον και δεν τον κατηγορούμε. Αντιθέτως, η στήλη τον παροτρύνει να στείλει μια ενυπόγραφη δήλωση στο Ταμείο του, όπου θα εκχωρεί τυχόν περίσσευμα από τα 300 ευρώ της συντάξεώς του στο ελληνικό κράτος - ή ό,τι θα έχει απομείνει από αυτό.

Επίσης ωραία στιγμή από τη χθεσινή εμφάνισή του στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη είναι η αποχώρησή του από τη συζήτηση εξαιτίας «προσβολής» που εκτόξευσε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Παναγιώτης Κουρουμπλής (μίλησε για υπουργούς «ανθρωπάκια). Ο Αδωνις αποχώρησε για 40 ολόκληρα δευτερόλεπτα. Επειτα επανήλθε. Κλασική συμπεριφορά σύγχρονου πολιτικού ανδρός. Τίποτε λιγότερο, τίποτε περισσότερο...

Παναγιώτης Λιάκος
(Εφ. Δημοκρατία-29/11/2013)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger