Αρχική » » ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ


του Φραγκούλη Φράγκου 
(Επίτιμος Αρχηγός ΓΕΣ, πρώην υπουργός Εθνικής Άμυνας) 

Η οικονομία, ως γνωστόν, επηρεάζει άμεσα τις αμυντικές δυνατότητες μιας χώρας, σαφέστατα τα περιθώρια άσκη­σης ανεξάρτητης εξωτερικής πολιτικής και τελικά την εν γενεί δυνατότητα προάσπισης της εθνικής κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητος. Η χώρα βρίσκεται σε καθεστώς οικονομικής, πολιτικής, κοινωνικής και εθνικής κατάρρευσης, απόρροια της έλλειψης ενός ολοκληρωμένου συνεκτικού, εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού. 

Τα κενά και τις ελλείψεις στην εθνική μας οργάνωση και συγκρότηση εκμεταλλεύο­νται, ιδιαίτερα σε... αυτή τη συγκυρία, οι δα­νειστές, ο διεθνής παράγων, το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα και, βέβαια η Άγκυρα η οποία αργά αλλά σταθερά και μεθοδικά, εκμεταλλευόμενη την ελληνική αδιαφορία προωθεί όλο και περισσότερο την ατζέντα της στο Αιγαίο, στη Θράκη και στην Κύπρο. 

Πέραν του ζητήματος της ΑΟΖ, χαρακτη­ριστική είναι η συνεχής αμφισβήτηση της Ζουράφας (Λαδόξερας) στη Σαμοθράκη, του νησιωτικού συμπλέγματος Καστελόρι­ζου, η μη αναγνώριση χωρικών υδάτων και ο ισχυρισμός ότι τα νησιά δεν διαθέτουν υφαλοκρηπίδα και ΑΟΖ. 

Η στόχευση αφορά στη νήσο Στρογγύλη, διότι, ως γνωστόν, διαθέτει ΑΟΖ 23.500 τε­τραγωνικών χιλιομέτρων, δηλαδή έκταση ίση με την Πελοπόννησο, και τελικά είναι αυτή που συνδέει τις ΑΟΖ Ελλάδος και Κύ­πρου, με ό,τι σημαίνει αυτό για την πιθα­νή μελλοντική κατασκευή υποθαλάσσιου αγωγού που θα μεταφέρει φθηνό φυσικό αέριο των Ισραήλ, Κύπρου και Ελλάδος μέσω Κρήτης στην Ευρώπη. 

Εθνικό συμφέρον 

Με την εξασφάλιση διεθνών συμμαχιών και συνεργασιών, που επιβάλλει το εθνικό συμφέρον της χώρας μας, όπως ακριβώς έκανε η Κυπριακή Δημοκρατία από την εποχή του αείμνηστου Προέδρου Τάσσου Παπαδόπουλου, πρέπει να προχωρήσουμε στον ταχύτερο δυνατό χρόνο στον καθορι­σμό της ΑΟΖ και στην εφαρμογή του προ­γράμματος ερευνών (ήδη εξελίσσεται ένα μεγάλο μέρος) για τον εντοπισμό των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων που είναι πλέον βέβαιο ότι υπάρχουν στον υποθαλάσσιο χώρο των ελληνικών θαλασσών αλλά και σε άλλες περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδος. 

Η προώθηση του προγράμματος αυτού αποτελεί μέγιστο κεφάλαιο για την εξασφάλιση του παρόντος και του μέλλοντος του σύγχρονου Ελληνισμού. 

Η εμβάθυνση της συνεργασίας της Ελλάδας και της Κύπρου με το Ισραήλ θα εδραιώσει μια ισχυρή ενεργειακή -και όχι μόνο- συμμαχία που θα επηρεάσει δρα­στικά το γεωπολιτικό χάρτη της περιοχής. 

Σε ό,τι αφορά στη χρηματοδότηση και των ενεργειακών projects της χώρας αλλά και γε­νικότερα, είναι ρεαλιστική η πρόταση για έκδοση ομολόγου ανώνυμης εταιρείας ελληνικών συμφερόντων, με κεφάλαιο 100 δις ευρώ, που θα τα καλύψουν Έλληνες του εξωτερικού, υγιείς επιχειρηματίες και απλοί πολίτες της πατρίδας. Μπορούν να τεθούν οι βάσεις για την αποπληρωμή του χρέους, να μπούμε σε τροχιά ανάπτυξης να μην ξεπουληθούν τα «φιλέτα» και οι υπεράξιες της χώρας. 

Επανερχόμενοι στην τουρκική επιβουλή, πρέπει να σημειωθεί ότι η μουσουλμανική μειονότητα στην ελληνική Θράκη συγκροτείται από τουρκογενή στοιχεία απογόνους των Τουρκομανών εποίκων που εγκατα­στάθηκαν στη Θράκη το 15ο αιώνα, τουρκοφανείς πρόσφυγες του Ρωσοτουρκικού Πολέμου του 1877-1878 από τα Βαλκάνια, γηγενείς σλαβόφωνους Πομάκους που εξισλαμίσθηκαν το 16ο αιώνα και Τσιγγάνους Ρομά που εγκαταστάθηκαν μόνιμα στην ελληνική Θράκη το 19ο και τον 20ο αιώνα. 

Οι Πομάκοι και οι Ρομά αποτελούν στόχους της τουρκικής πολιτικής, η οποία επιδιώκει τον εκτουρκισμό τους παρά το γεγονός ότι, εκτός από τη θρησκεία, οι μειονοτικές αυτές ομάδες δεν έχουν καμία σχέση με την Τουρκία. 

Το πρόγραμμα «Εκπαίδευση μουσουλμανοπαίδων» της Ελληνικής Πολιτείας έχει -υποτίθεται- στόχο την παροχή ίσων ευ­καιριών στη μόρφωση για τα παιδιά της μειονότητας. Στην πράξη, αυτό που γίνεται είναι να καθιερώνεται η τουρκική γλώσσα ως η επίσημη μοναδική μειονοτική γλώσσα όλων των μουσουλμάνων μαθητών. Έτσι εισηγήθηκε η κυρία Δραγώνα, με αποτέλε­σμα το πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων που συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους και κοινοτικά κονδύλια από το 1997 έως το 2012 να έχει στοιχίσει πάνω από 27 εκατ. ευρώ (27.245.000 ευρώ) για να μην εξυπηρετεί εθνικούς σκοπούς… 

Η ΖΙRΑΑΤ ΒΑΝΚΑSI, δηλαδή η Αγροτική Τράπεζα της Τουρκίας δανείζει τους φερό­μενους ως τουρκογενείς για να προβαίνουν σε αγορά γης στους νομούς Ροδόπης και Ξάνθης προκειμένου να κατέχεται άνω του 50% της γης από τη μειονότητα. 

Ταυτόχρονα Γερμανία και Τουρκία επιδιώκουν τη δημιουργία ΕΟΖ στην ελληνική Θράκη. Οφείλουμε να είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι, διότι οι όροι υλοποίησής της δεν συνάδουν με τα οικονομικά συμφέ­ροντα της χώρας μας. Το αποτέλεσμα θα είναι να γίνει πόλος έλξης κεφαλαίων ειδικά από την Τουρκία και φυσικά με αλλοίωση του πληθυσμού από φθηνό εργατικό δυνα­μικό Τούρκων μουσουλμάνων της Βουλγα­ρίας και μέσω Γερμανίας, λόγω ΕΕ, Τούρκων μεταναστών. 

Ο χριστιανικός πληθυσμός της Θράκης πρέπει να ενισχυθεί. Οι Θρακιώτες που έχουν μετακινηθεί σε άλλες περιοχές της χώρας πρέπει να επανεγγραφούν στους δή­μους της Θράκης και επίσης να εγγραφούν ακόμα οι Ίμβριοι και οι Κωνσταντινουπολίτες σε θρακιώτικους δήμους, διότι είναι πάνω από 200.000 σε Ελλάδα και εξωτερικό. Και παράλληλα να διεκδικούν τις περιουσίες τους και τα δικαιώματά τους στις αλησμόνητες πατρίδες για να μην αποτε­λούν μονομερή μοχλό πίεσης οι απαιτήσεις των δήθεν «Τούρκων της Δυτικής Θράκης»». 

Με τη συντριπτική αριθμητική υπεροχή των Ελλήνων Θρακιωτών θα καταργηθεί αυτόματα κάθε σκέψη της Τουρκίας για επιβουλή. 

Μετασχηματισμός 

Το αμερικανικό Εθνικό Συμβούλιο Πληρο­φοριών (National Intelligence Council), σε μια μελέτη 120 και πλέον σελίδων με τον τίτλο «Global Trends 2025: A Transformer World» («Οι παγκόσμιες τάσεις μέχρι το 2025: Ένας κόσμος υπό μετασχηματισμό»), επισημαίνει ότι τα προβλήματα που θα υποχρεωθεί να αντιμετωπίσει η ανθρωπό­τητα είναι σοβαρά και πολύ περισσότερα απ' όσα το διεθνές σύστημα, έτσι όπως το ξέραμε από το Β' Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα, έχει αντιμετωπίσει. Το ίδιο το διε­θνές σύστημα θα είναι αγνώριστο το 2025. Ο μετασχηματισμός του τροφοδοτείται από την παγκοσμιοποίηση στην οικονομία, υπογραμμίζεται από την άνευ ιστορικού προηγουμένου μεταφορά πόρων από τη Δύση προς την Ανατολή και από την εμφά­νιση νέων δυνάμεων στο παιχνίδι κυρίως της Κίνας και της Ινδίας. 

Σε ό,τι αφορά στην πατρίδα μας, είναι φα­νερό ότι οι τάσεις έτσι όπως καταγράφο­νται από τους αναλυτές, περιγράφουν ένα εξαιρετικά δυσχερές περιβάλλον για την Ελλάδα: 

Το ελληνικό δημογραφικό έλλειμμα, αν μάλιστα τοποθετηθεί στο γενικότερο ευρωπαϊκό, προοιωνίζεται ένα πολύ δύσκο­λο κοντινό μέλλον: Η Ελλάδα θα είναι μια γερασμένη χώρα μέσα σε μια γερασμένη Ευρωπαϊκή Ένωση. 

 Η Ελλάδα, καθώς αποτελεί μια από τις βασικές πύλες εισόδου παράνομων μετα­ναστών στην ΕΕ, δέχεται ήδη αυξημένη πίε­ση. Οι κυβερνήσεις της χώρας, μέχρι τώρα τουλάχιστον, δεν έχουν εκπονήσει μια απο­τελεσματική στρατηγική «ενσωμάτωσης» των μεταναστών, αφήνοντας τους στις πα­ρυφές της παραοικονομίας. Υπάρχει, εξάλλου, δυσκολία λόγω του τεράστιου όγκου της παράνομης μεταναστευτικής ροής που αντιμετωπίζει η χώρα. Είναι τέτοια τα μεγέθη, που υπάρχει δυσκολία και στην αποτροπή και στην ενσωμάτωση. 

 Οι αναμενόμενες και από την ΕΕ αποφά­σεις για την ένταξη των μεταναστών στον επίσημο ιστό της απασχόλησης εκτιμάται άτι θα δημιουργήσουν πρόσθετα προβλήματα σε μια απροετοίμαστη για τις εξελί­ξεις ελληνική κοινωνία. 

 Η Ελλάδα χώρα που συνορεύει με τη φτωχή ευρωπαϊκή περιφέρεια (Βαλκάνια), αναμένεται να υποχρεωθεί να καταβάλει μεγαλύτερο σχετικά τίμημα -όχι απαραίτητα οικονομικό- για τον εκσυγχρονισμό της. 

 Η επιμονή της Τουρκίας να αναδειχθεί σε περιφερειακή οικονομική -και όχι μόνο- δύναμη, παρά τα προβλήματα της, θα προ­καλέσει στην ελληνική εξωτερική πολιτική πρόσθετες πιέσεις. 

 Η εκτεταμένη διαφθορά, η πολιτιστική κατάπτωση, η αναξιοπιστία του πολιτικού συστήματος, η απορρύθμιση στην οικονο­μία και πάνω απ' όλα η έλλειψη ενός σχε­δίου για την Παιδεία εμφανίζουν τη χώρα ανησυχητικά αδύναμη να κινηθεί την επό­μενη δεκαπενταετία, η οποία αναμένεται να είναι μια καθοριστική μεταβατική εποχή για την ανθρωπότητα. 

Δεν ασπάζομαι τη θέση ότι όλοι οι πολιτι­κοί και οι διατελέσαντες πρωθυπουργοί και αρχηγοί κομμάτων πρέπει να συνταξιοδο­τηθούν και να αποχωρήσουν από τα κοινά. Το ποιοι είναι επιζήμιοι και ποιοι όχι θα το αποφασίσει ο κυρίαρχος λαός με δημοκρατικές διαδικασίες. 

Δεν συμφωνώ με προτάσεις που διατυ­πώνονται για έξοδό μας από το ΝΑΤΟ. Θα υποστούμε επιχειρησιακές απώλειες στο θέατρο επιχειρήσεων του Αιγαίου, με ωφε­λημένη την Τουρκία όπως έγινε με την αποχώρησή μας από το στρατιωτικό σκέλος μετά την εισβολή στην Κύπρο. Είναι βέβαιο, δε, ότι μια τέτοια κίνηση θα μας φέρει σε αντιπαράθεση με τα κράτη-μέλη του ΝΑΤΟ, της ΕΕ και ιδιαίτερα με τις ΗΠΑ. Πολυμέρεια στις διεθνείς μας σχέσεις ΝΑΙ, με ισχυρούς και μη· σπασμωδικές και πρόχειρες αποφά­σεις που θα κοστίσουν ΟΧΙ. Χρειάζεται ανάπτυξη στενών δεσμών και συνεργασίες με παγκόσμιους παίκτες όπως η Ρωσία, η Κίνα, η Ινδία κ.λ.π., ιδίως σε αυτή τη συγκυρία. 

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΔΩΡΕΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ 

Ένα άλλο θέμα που πρέπει να τονι­σθεί είναι η καθυστέρηση στην απο­δοχή της δωρεάν στρατιωτικής βοή­θειας από τις Ηνωμένες Πολιτείες, αξίας πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνει σύγχρονα οπλικά συστήματα χαμηλού κόστους συντήρησης, όπως αεροσκάφη F-15, ελικόπτερα Black Hawk, Chinook, άρ­ματα μάχης Μ1Α1 ABRAAMS, ΤΟΜΑ και ΤΟΜΠ, ακόμη και μονάδες επι­φανείας για το Πολεμικό Ναυτικό. Η ανατροπή της αναλογίας δυνάμεων από 2 προς 1, που είναι στην παρού­σα περίοδο, θα καταστεί μη αναστρέψιμη για την ελληνική Πολεμική Αε­ροπορία σε σχέση με την τουρκική από το έτος 2016 με την προμήθεια από την Τουρκία των μαχητικών αε­ροσκαφών JSF. 

Προτεραιότητα για τη χειμαζόμενη Ελλάδα είναι η εθνική ενότητα μα­κριά από διχαστικές και εμφυλιο-πολεμικές διαμάχες, η κοινωνική αλληλεγγύη, η χάραξη ανεξάρτητης εθνικής πολιτικής και η απομόνωση όσων απροκάλυπτα υπηρετούν όχι τον ελληνικό λαό, αλλά τους διεθνείς τοκογλύφους. 

Όσο θα διαρκέσει η δύσκολη συγκυ­ρία, δεν επιτρέπεται γεωπολιτική και γεωστρατηγική διολίσθηση, διότι ό,τι απωλεσθεί σε θέματα οικονομίας είναι δυνατό να ανακτηθεί· ό,τι όμως χαθεί σε θέματα εξωτερικής πολιτι­κής και εθνικής κυριαρχίας είναι αδύ­νατο να ξανακερδηθεί. 

(ΕΠΙΚΑΙΡΑ-31/12/13-06/01/14) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger