Αρχική » » Συνεχής, αθόρυβος και ύπουλος ο «απαλός θάνατος»

Συνεχής, αθόρυβος και ύπουλος ο «απαλός θάνατος»


 Μυστήριο πάνω από την Κίναρο.
 «Είναι ένα είδος βόμβας που την ονομάζουμε ηλεκτρομαγνητική βόμβα». 

Του Αντώνη Μυλωνάκη 

Κάθε φορά που παλληκάρια χάνονται άδικα εκτελώντας το καθήκον τους, ολόκληρη η ελ­ληνική κοινωνία γονατίζει. Αι­σθάνεται δικά της τα παιδιά η Ελληνίδα μάνα και κατεβάζει το κεφάλι, ανήμπορος να αντιδράσει ο περήφανος Έλληνας πατέρας. 

Πριν λίγες μέρες, ξημερώ­ματα της περασμένης Πέ­μπτης, ένα ακόμα ελικό­πτερο, του πολεμικού μας.... ναυτικού, που συμμετείχε σε προγραμματισμένη άσκηση χάθηκε ξαφνικά από συχνότητα και RADAR. Η φρεγάτα Έλλη στην οποία ανήκε, άρχισε με αγωνία να το ψάχνει. Μαζί της εναέρια και επίγεια μέσα. Η αγωνία στο κόκκι­νο. Οι ανάσες όλων κομμένες. Η φωνή έβγαινε με δυσκολία. Όταν βρέθηκε τελικά, πάγωσαν όλοι. Συ­ντρίμμια το Ελικόπτερο BELL 212 και νεκροί οι χειριστές και ο Αξιω­ματικός μηχανικός -ναυτίλος. 

Οι σοροί τους μεταφέρθηκαν στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο και άρχισε η διερεύνηση του θανατη­φόρου αεροπορικού ατυχήματος. από την επιτροπή διερεύνησης αεροπορι­κών ατυχημάτων. Μέχρι να βγει το πό­ρισμα θα περάσει και­ρός. Μέχρι τότε πολ­λά θα ακούγονται και θα λέγονται. Το πόρι­σμα είναι απόρρητο όπως πάντα και δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα ότι θα μάθουμε ακριβώς το αποτέλεσμα των ερευνών. 

Προς αποφυγή παρε­ξηγήσεων και παρερ­μηνειών, θα ήθελα να ξεκαθαρίσουμε ότι οι σκέψεις και τα ερωτη­ματικά που θέτουμε είναι προσωπικά του γράφοντος και με κανέναν τρόπο δεν αποτελούν αποδείξεις ή τεκμή­ριο έρευνας του συγκεκριμένου θανατηφόρου αεροπορικού ατυχή­ματος. 

Για τη συγκεκριμένη πτώση, συντρι­βή και το θάνατο των τριών πιλό­των του ελικοπτέρου στη νήσο Κί­ναρο κανείς, μα κανείς δεν μπορεί, αλλά και δεν πρέπει να βγάζει βια­στικά συμπεράσματα. Η μόνη υπεύ­θυνη για να απαντήσει στα αίτια και κάτω από ποιές συνθήκες συνέ­βη η τραγωδία, είναι και το επανα­λαμβάνω, η επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων του πο­λεμικού μας ναυτικού και της πολε­μικής μας αεροπορίας. 

Εμείς θα προσπαθήσουμε να προ­σεγγίσουμε διακριτικά ορισμένα θέματα που απασχολούν όλους τους Έλληνες μετά από τέτοια εθνική τραγωδία. 

Τι ήταν άραγε αυτό που συνετέλεσε στη πτώση και συντριβή ενός σκληρού ελικοπτέρου ανθυποβρυχιακού πολέμου; 

Κανένα μηχανικό ή άλλο πρόβλημα δεν είχε αναφερθεί προ πτήσεως. Οι χειριστές έμπειροι με πάνω από 1300 ώρες, ο κυβερνήτης και κο­ντά εκεί και ο συγκυβερνήτης. Με τεράστια εμπειρία ο μηχανικός - ναυτίλος χειριστής του radar. Οι καιρικές συνθήκες καλές και η το­ποθεσία γνωστή με μικρή υψομε­τρική διαφορά, χωρίς υψηλούς όγκους. 

Δύο είναι οι περιπτώσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε μια τέτοιου είδους συντριβή του ελι­κοπτέρου. 

Η μία είναι ανθρώπινο λάθος και η άλλη είναι 

0 Ηλεκτρονικός πόλεμος. 

Για τη πρώτη δεν θα αναφερ­θούμε γιατί προσωπικά το θε­ωρώ δύσκολο και τραβηγμένο. Πάντα βέβαια υπάρχει το «ποτέ μη λες ποτέ». 

Για τη δεύτερη όμως θα πρέπει χωρίς ιδεοληψίες, φοβίες και μισόλογα, να πούμε δύο λόγια και να δώσουμε τη σοβαρότη­τα που απαιτείται στο θέμα, τουλάχιστον την ίδια, που έδει­ξε μέχρι τώρα η δικαιοσύνη στέλνοντας στη φυλακή επιχει­ρηματία και πιθανόν να στείλει άλλα δέκα επτά άτομα για το ίδιο ακριβώς θέμα. 

Ένας συνεχής και ακήρυχτος πόλεμος μαίνεται χρόνια τώρα στο Αιγαίο. Ένας πόλεμος που δεν γίνεται αντιληπτός από την κοινωνία αλλά που λαμβάνουν μέρος καθημερινά, μέρα και νύχτα οι Έλληνες πιλότοι. 

Τα ερωτηματικά είναι πολ­λά και αμείλικτα 

-Είναι δυνατόν και οι τρείς εμπειρότατοι χειριστές να υπο­λόγισαν λάθος υψόμετρο; 

-0 τύπος της άσκησης επαναλαμ­βάνεται σχεδόν καθημερινά, Πως είναι δυνατόν αφού πετούσαν IFR δηλαδή πτήση με όργανα, να μην εντόπισαν ότι βρίσκονται τουλάχι­στον 100 μέτρα χαμηλότερα από το ψηλότερο σημείο της κορυφής του μικρού βουνού; 

Πετούσαν με διόπτρες νυκτερι­νής οράσεως και οι δύο, ο ένας ή κανένας; 

Είχαν επαφή με τη φρεγάτα ή όχι; 

Το Ραντάρ τους είχε λοκαρισμένους ή όχι; 

Η πορεία του ελικοπτέρου ήταν η προκαθορισμένη, προσχεδιασμένη και ενδεδειγμένη ή υπήρχε απο­προσανατολισμός; 

Είχαν αναφερθεί εχθρικές πα­ρεμβολές ή όχι; 

0 IFF του ελικοπτέρου ήταν σε κατάσταση αναμονής η ενεργή; 

Σε τι σχετικό ύψος ήταν προ­γραμματισμένη η πτήση για τη συγκεκριμένη άσκηση; 

Υπήρχε εχθρικό πλοίο ή υποβρύ­χιο πλησίον της δεσμευμένης περι­οχής; 

Ηλεκτρονικό πόλεμο διεξήγαγε π φρεγάτα Νικηφόρος Φωκάς στα πλαίσια του σεναρίου της άσκησης; 

Με τι ταχύτητα πετούσε το Ελι­κόπτερο γλύφοντας το έδαφος; 

Η πυξίδα και τα λοιπά όργανα τι ακριβώς έδειχναν; 

Πως χάθηκαν ξαφνικά από Ρα­ντάρ και συχνότητα το ελικόπτερο; 

Ερωτήματα για να δούμε τελικά αν οι υποψίες που εκφράζονται έχουν να κάνουν με συνθήκες νορμάλ ή συνθήκες ηλεκτρονικού βομβαρδι­σμού με αποτέλεσμα τον αποπρο­σανατολισμό των χειριστών λόγω «τρέλας» των οργάνων και τη συ­ντριβή του ελικοπτέρου. Απαντήσεις περιμένουμε όλοι, μα περισσότερο οι απαντήσεις και π αλήθεια οφείλονται στη μνήμη των τριών αδικοχαμένων πιλότων αξι­ωματικών του πολεμικού μας ναυτικού και στις οικογένειές τους που δεν θα χαμογελάσουν ποτέ πια. 

*0 Αντώνης Μυλωνάκης είναι Συνταγματάρχης ε.α της Αερο­πορίας Στρατού και παρουσιαστής του «Εκρηκτικού Δελτίου» στον τηλεοπτικό σταθμό Art. 

0 ψυχρός, ανελέητος και ύπουλος ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ από τους γείτονες Τούρκους 

Τι είναι λοιπόν το περιβόητο JAMMING ή πολύ απλά ελληνι­κά «Ηλεκτρονικός πόλεμος»;. Είναι ο αθόρυβος και ύπουλος πόλεμος των Τούρκων, με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών κυ­μάτων εναντίον Ελληνικών Αε­ροσκαφών, Ελικοπτέρων και πλοίων, με σκοπό ΝΑ ΝΕΚΡΩ­ΣΟΥΝ όλες τις ηλεκτρομαγνητικές συσκευές και επικοινωνίες τους. 

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΒΟΜΒΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ «ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ». 

Αποτέλεσμα της «εκτόξευσης» από μέρους του εχθρού των βομβών αυτών είναι η παρεμπόδιση ή ο αποκλεισμός του Αεροσκάφους, Ελικοπτέρου, πλοίου από την εκτέλεση της αποστολής του. Με απλά και κατανοητά λόγια η εσκεμμένη παραγόμενη παρεμβολή από τον εχθρό ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ τα όργα­να και κυρίως πυξίδα και Radar καταλήγοντας στον ΑΠΟΠΡΟ­ΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ των χειριστών δηλαδή στην «ΤΥΦΛΩΣΗ» τους. Για τους πιλότους το JAMMING - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ είναι ο «ΑΠΑΛΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ» ή στη διεθνή στρατιωτική γλώσσα το SOFT KILLER. 

Να σημειώσουμε κάτι εξαιρετι­κά ενδιαφέρον. 

Οι τεχνικές του ηλεκτρονικού πολέμου χωρίζονται σε δύο κα­τηγορίες. 

-Σε αυτή του θορύβου και 

-σε αυτή της παραπλάνησης. Κατανοητά και τα δύο αποτελέ­σματα του πολέμου. Στη μεν πρώτη περίπτωση χάνεις την επαφή με ραντάρ και φίλιες δυ­νάμεις λόγω υπερβολικών ακουστικών παρεμβολών και στη δεύτερη αποπροσανατολί­ζεσαι. 

Θα μπορούσαμε να γράφουμε σελίδες ολόκληρες για τις με­θόδους και τις επί μέρους τεχνι­κές αλλά και τον χρησιμοποιού­μενο εξοπλισμό του πιο αθόρυ­βου εχθρικού αυτού οπλικού συστήματος. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι τι κάνουμε εμείς για να αποκρούσουμε και να αντεπιτεθούμε με τέτοιου εί­δους αθόρυβα αλλά εξ ίσου κα­ταστρεπτικά εχθρικά συστήμα­τα. 

Ηλεκτρονικά αντίμετρα εφαρ­μόζονται από τις ένοπλες δυνά­μεις μας, σε τέτοιου είδους εχθρικές επιθέσεις, για την απο­φυγή ή απόκρουση των εχθρι­κών ηλεκτρονικών βομβών; 

Την απάντηση την έδωσε πρό­σφατα η εισαγγελέας εφετών κα Γεωργία Τσατσάνη, που παρέπεμψε να δικαστούν για σω­ρεία σοβαρών κακουργηματικών πράξεων, τρεις πρώην γε­νικοί διευθυντές εξοπλισμών του υπουργείου Άμυνας, δέκα τέσσερα ανώτερα και ανώτατα στελέχη του υπουργείου και ο επιχειρηματίας Θωμάς Λιακουνάκος. 

Η σοβαρή εθνικής ασφάλειας υπόθεση, αφορά στη προμήθεια του συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου στο στρατό ξηράς από την εταιρεία SONAK S.A. Σύμφωνα με όλα τα στοιχεία της δικογραφίας, εκτός του ότι τουλάχιστον για δεκαπέντε χρόνια, οι ένοπλες δυνάμεις έχουν στερηθεί τα απαραίτητα, για τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών μέτρων και αντιμέτρων συστή­ματα που αφορούν την εθνική ασφάλεια και την εθνική μας άμυνα, το ελληνικό δημόσιο ζη­μιώθηκε πάνω από 40 εκατομ­μύρια ευρώ. 

Όλα αυτά όμως κάποτε θα τε­λειώσουν, τα πορίσματα είναι απόρρητα και ποτέ δεν θα μά­θουμε τη πραγματικότητα. Οι αδικοχαμένοι πιλότοι μας στη Κίναρο όπως και πριν είκοσι χρόνια στα Ίμια, πήραν το μυ­στικό μαζί τους στη γωνιά των Αγγέλων. Εμείς όμως είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε την αλήθεια, για τα άδικα και χωρίς λόγο θανατηφόρα αεροπορικά ατυχήματα, που στοίχησαν τη ζωή σε ετοιμοπόλεμα και εκπαι­δευμένα παλληκάρια. 

(ΜΑΚΕΛΕΙΟ-15/02/2016) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger