Αρχική » , , , , » ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΗΘΟΣ!!! Τι έχουν να απαντήσουν από το ΓΕΣ;

ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΗΘΟΣ!!! Τι έχουν να απαντήσουν από το ΓΕΣ;

Διαβάσαμε σήμερα σε μέσο κοιν.δικτύωσης την παρακάτω ανάρτηση απο ε.ε ΕΜΘ Αλχία!!!

Ο ΠΣΑΕΜΘ συγχαίρει τον συνάδελφο ΕΜΘ Υπαξιωματικό για την ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ και το ΗΘΟΣ του λόγου του και ερωτά το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας και το Γενικό Επιτελείο Στρατού ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ στο συνάδελφο;

Υστερα απο σχεδον 23 χρονια υπηρεσιας αποφασισα γαι πρωτη φορα να χρησιμοποιησω το δικαιωμα μου να παραθερισω στα ΚΑΑΥ Αγ.Ανδρεα!δεν ξερω αλλα με τον ''ρομαντισμο"που διαθετω απεναντι στην Υπηρεσια για τον τροπο που διαχειριζεται το προσωπικο θεωρησα σχεδον δεδομενο οτι εστω και στις πρωτες σειρες θα ημουν στην λιστα..το επιχειρημα μου,τουλαχιστον στην δικη μου λογικη,ηταν και ειναι οτι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ!!!σημερα διαβασα τα ονοματα που εγκριθηκαν και δεν ειμαι ουτε στους επιλαχοντες! Δεν με ενοχλει τοσο πολυ αυτο οσο το γεγονος οτι παραθεριζουν Ανωτεροι και Ανωτατοι κατα κυριο λογο..δεν υποβαλλω μομφη ουτε κατηγορω οποιονδηποτε..θελω να σας θυμισω ομως οτι η βαση για την λειτουργια της υπηρεσιας ειναι οι Υπαξιωματικοι..και εχουν και αυτοι δικαιωματα..το οτι ειμαι Αλχιας δεν σημαινει τιποτα αν και νοιωθω υπερηφανος γι'αυτο!! ειμαι ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ σας!! Επισης θελω να θυμισω στην Υπηρεσια οτι καταβαλω καθε μηνα(ασχετα αν το θελω ή οχι)εισφορες που μου δινουν δικαιωματα!!ελπιζω να μην προσεβαλα κανεναν και δηλωνω πιστη και αφοσιωση σε αυτο που ορκιστηκα να κανω πριν 23 χρονια.

Υ.Γ.παρακαλω εαν θελετε να σχολιασετε να το κανετε χωρις να προσβαλετε κανεναν!


psaemth.blogspot.gr




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger