Αρχική » , , , , , » Γιατί ανοίγει τώρα ο φάκελος Ηλιάκη

Γιατί ανοίγει τώρα ο φάκελος Ηλιάκη


Ο ήρωας σμηναγός Κώστας Ηλιάκης στη βάση της Κρήτης, κρατώντας την κάσκα του, που αργότερα θα αποτελέσει πειστήριο της δολοφονικής ενέργειας τον Τούρκου χειριστή.
Τι κρύβει η συγκυρία της εισαγγελικής έρευνας 10 χρόνια μετά τη δολοφονική επίθεση που δέχτηκε ο Έλληνας πιλότος.

Από τον Ανδρέα Κούτρα

Το μεσημέρι της Τρίτης 23 Μαΐου 2006 δυο μαχητικά αεροσκάφη F-16, ένα ελληνικό και ένα τουρ­κικό, συγκρούονται και πέ­φτουν ανοιχτά της Καρπά­θου. Ο Έλληνας χειριοτής, σμηναγός Κώστας Ηλιάκης, βρήκε ακαριαίο θάνα­το. Ο Τούρκος διασώθηκε. Ήταν ατύχημα; Με βεβαι­ότητα, όχι. Ήταν μία δολοφονική ενέργεια βάσει σχεδίου, όπως προκύπτει από στοιχεία και μαρτυρί­ες. Αυτός είναι ο λόγος που ανοίγει ξανά από τη Δικαι­οσύνη ο φάκελος της υπόθεσης Ηλιάκη. Η εξέλι­ξη αυτή κάθε άλλο παρά άσχετη είναι με τις δικαστικές αξιώσεις των Τούρκων για άλλη μία υπόθεση, αυτή του 1996, με την πτώ­ση τουρκικού F-16 στη Χίο, με την Άγκυρα να ζητεί και τα ρέστα για τις προκλήσεις που καθημερινά έκα­νε και συνεχίζει να κάνει στο Αιγαίο.

Ένα από τα πρώτα πράγματα που εντοπίστη­κε και ανασύρθηκε από τον θαλάσσιο χώρο της Καρπάθου, σημείο που λί­γο έλειψε να μετατραπεί σε πεδίο ελληνοτουρκικής σύρραξης, ήταν η κάσκα που ήρωα Κώστα Ηλιάκη

Η κάσκα ήταν χτυπημένη και έφερε καψίματα στο πάνω μέρος της. Ήταν ένα από τα πολλά ευρήματα που έδειξαν πως το τουρ­κικό F-16 σε έναν επικίν­δυνο ελιγμό πήγε και χτύ­πησε με το πίσω μέρος πά­νω στην καλύπτρα του F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας μας. Ο σμηναγός Κώστας Ηλιάκης σκοτώθηκε ακαριαία. Δεν πρόλαβε να αντιδράσει στη δολοφονική επίθεση του Τούρκου χειριστή, ο οποίος διασώ­θηκε χρησιμοποιώντας το σύστημα αυτόματά εκτί­ναξης

Την εκδοχή αυτή επι­βεβαιώνουν Έλληνες αε­ροπόροι και ο χειριστής του δεύτερου F-16 που ακολουθούσε τον Κ. Ηλιά­κη στην αποστολή αναγνώρισης του τουρκικού σχηματισμού που στην «κορυφή» του είχε ένα RF-4, με στόχο να φωτογραφί­σει τις θέσεις των αντιαε­ροπορικών συστημάτων S-300 στην Κρήτη.

Επιβεβαιώνεται επίσης από τα συνεχή επει­σόδια εκείνων των ημερών, που καταγράφηκαν και σε βίντεο, με τους Τούρκους πιλότους να επιδίδονται οε επικίνδυνους ελιγμούς, σαν να ήθελαν να προκαλέσουν ατύχημα στο Αι­γαίο. Και μάλιστα με εντο­λή άνωθεν. Τη μεγαλύτε­ρη πάντως απόδειξη ότι το επεισόδιο της 23ης Μαΐου 2006 κάθε άλλο πα­ρά τυχαίο ήταν συνιστά το σχέδιο «Βαριοπούλα», το οποίο είχαν εκπονήσει τα «γεράκια» της Άγκυρας για να προκαλέσουν κρίση στο Αιγαίο.

Είναι λοιπόν ξεκάθα­ρο ότι δεν πρόκειται για «ατύχημα». Αυτός είναι ο λόγος που η Εισαγγελία της Αθήνας σήμερα, έπει­τα από 10 χρόνια, αποφά­σισε να ανοίξει τον φάκελο της υπόθεσης Ηλιάκη και να ξεκινήσει αυτεπάγγελτα προκαταρκτική έρευνα προκειμένου να διαπιστω­θεί αν ο Έλληνας πιλότος δέχθηκε απροκάλυπτα δο­λοφονική επίθεση από τον Τούρκο χειριστή

Ο εισαγγελέας που ανέλαβε την υπόθεση θα διερευνήσει εάν ο Χαλί Ιμπραΐμ Οσκεμπίρ, που καταδικάστηκε για αν­θρωποκτονία από αμέλεια, πήρε εντολή από το τουρ­κικό επιτελείο να καταρρίψει το ελληνικό αεροσκάφος ανοιχτά της Καρ­πάθου. Τα αδικήματα που διερευνώνται είναι σε βαθ­μό κακουργήματος και συ­γκεκριμένα για ανθρωπο­κτονία εκ προθέσεως και κατασκοπία για τον Τούρ­κο πιλότο, αλλά και κατά­χρηση εξουσίας για την τότε ελληνική στρατιωτι­κή ηγεσία.

Το ατύχημα στη Χίο το 1996

Το ερώτημα όμως είναι γιατί τώρα, 10 χρόνια μετά; Απά­ντηση ξεκάθαρη δεν υπάρχει και θα ήταν δάσκαλο να δο­θεί. Είναι βέβαιο όμως ότι συνδέεται με τις συνεχείς προκλήσεις των Τούρκων στο Αιγαίο και τις αξιώσεις που εγεί­ρει η Άγκυρα για αποζημίωση στην περίπτωση του ατυχή­ματος στη Χίο το 1996. Οι Τούρκοι ισχυρίζονται πως το F-16 με χειριστή τον Νάιλ Ερντογάν κσταρρίφθηκε από ελληνικά μαχητικά και ζήτησαν τη δίωξη του Έλληνα πι­λότου. Οι ελληνικές δικαστικές Αρχές απέρριψαν ωστό­σο το αίτημα δικαστικής συνδρομής από τις τουρκικές. Κι αυτό γιατί τότε, ύστερα από αερομαχία με ελληνικά μα­χητικά, τα μέλη του πληρώματος του διθέσιου τουρκικού F-16 ανέφεραν ότι το μαχητικό ήταν εκτός ελέγχου και θα το εγκατέλειπαν. Δηλαδή περιέγραψαν ένα ατύχημα.

Ο συγκυβερνήτης Οσμάν Τσιτσικλί κατάφερε να εγκαταλείψει επιτυχώς το αεροσκάφος, αλλά όχι και ο κυβερ­νήτης, που παρασύρθηκε στον βυθό μαζί με τα συντρίμ­μια του μαχητικού. Ο Οσμάν Τσιτσικλί είχε ευχαριστήσει τότε τις ελληνικές Αρχές που τον διέσωσαν και τον περισυνέλεξαν, αλλά τώρα υποστηρίζει την αγωγή των συγγε­νών του νεκρού πιλότου σε βάρος της Ελλάδας. Η υπό­θεση Ηλιάκη μπορεί λοιπόν να είναι απάντηση στις τουρ­κικές αξιώσεις, αν και εξαρχής θα έπρεπε να έχει απα­ντηθεί το ενδεχόμενο της δολοφονικής ενέργειας του Έλληνα πιλότου.

(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-05/06/2016)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger