Αρχική » , , , , » Ο εφιάλτης των εισπρακτικών διαλύει και τους στρατιωτικούς

Ο εφιάλτης των εισπρακτικών διαλύει και τους στρατιωτικούς


Καταπάτηση προσωπικών δεδομένων, προσβλητική συμπεριφο­ρά, άσκηση ψυχολογικής βίας, και άλλα πολλά. Αυτές είναι οι απαγορευμένες πρακτικές των εταιρειών ενημέρωσης οφειλών, των λεγόμενων εισπρακτικών που έχουν γίνει εφιάλτης για όσους δε μπορούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους. Φίλος αναγνώστης, ο οποίος δουλεύει στις Ένοπλες Δυνάμεις, περι­γράφει την κόλαση που ζει με τις εισπρακτικές, ενώ την ίδια ώρα αντιμετωπίζει τον εφιάλτη των λαθραίων στο νησί της Λέσβου (με ό,τι κινδύνους αυτός περικλείει), τις περικοπές από το μισθό του, χωρίς να μπορεί να διαμαρτυρηθεί λόγω της ιδιότητάς του. «Σε αυτή τη χώρα που ζούμε και με αυτή τη κυβέρνηση δεν έχω τι να πω έχω αγανακτήσει. Είμαι στις Ένοπλες Δυνάμεις χρόνια και θεωρώ τον εαυτό μου πατριώτη. Κάποια στιγμή στη ζωή μου πήρα και γω μια πιστωτική κάρτα 2.000 ευρώ. Δε μπορούσα όμως να την αποπληρώσω και έβαλα δόσεις 49 ευρώ το μήνα. Για δύο μήνες δεν πλήρωσα γιατί κάτι μου έτυχε και μια εταιρεία που λέγεται “Mellon", με παίρνει συνεχώς τηλέφωνο, μιλάμε για δέκα φορές τη μέρα και μου λένε ''ψάξε βρες χρήματα να μας πληρώσεις, δεν μας απασχολεί αν δεν έχεις, τράβα δανείσου γιατί δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα''.

Μιλάμε για ούτε 100 ευρώ. Έχω γίνει ρεζίλι στην υπηρεσία μου, στη γυναίκα μου, ξυπνάνε το ανήλικο παιδί μου αν και τους έχω πει ποιες ώρες να καλούν. Ήμουν πάντα ευγενής άνθρωπος και έχω μάθει και να σηκώνω το τηλέφω­νο ακόμη και αν με καλούν από απόκρυψη και να μιλάω όμορφα. Όμως οι αλλεπάλληλες οχλήσεις και οι απειλές με έχουν εξοργίσει. Και πολλοί άνθρωποι γι αυτούς τους λόγους έχουν οδηγηθεί στην αυτοκτονία. Είμαι στρατιωτικός στη Μυτιλήνη και εκτός από το μπάχαλο στα "hot spot'' με τους λαθραίους να κάνουν πανηγύ­ρι, οι αστυνομικοί να έχουν τα χέρια δεμένα λόγω άνωθεν εντολών, έχουμε και τις εισπρακτικές που επανήλθαν δριμύτερες με απειλές. Ένα διάστημα κάπως είχε χαλαρώσει το πράγμα όταν είχαν ξεφτιλιστεί μέσα από διάφορες εκπομπές με κρυφές κάμερες. Τώρα και με αυτή την κυβέρνηση της απραγίας που έχουμε πάνω -είναι άκρως επι­κίνδυνη για τον τόπο- έχουν ξεσαλώσει και οι εισπρακτικές που συνήθως από πίσω βρίσκονται ξένα συμφέροντα ή ακόμη και γνωστοί δικηγόροι. Πείτε κάτι και φέρτε το θέμα στην επιφάνεια για μια ακόμη φορά γιατί αυτό που κάνουν είναι παράνομο».

Στρατιωτικός από Μυτιλήνη
(ΜΑΚΕΛΕΙΟ-26/10/2016)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger