Αρχική » , , , , » «Μετάνιωσα που ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ» λέει ο Γιατζόγλου

«Μετάνιωσα που ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ» λέει ο Γιατζόγλου


Των επιλογών του και της παρουσίας του σε εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής, υπεραμύνθηκε ο Στιβ Γιατζόγλου, μιλώντας σε τηλεοπτική εκπομπή. Ο Στιβ Γιατζόγλου, είπε καθαρά ότι είναι εθνικιστής! 0 παλαίμαχος αθλητής και νυν προπονητής δεν έκανε ούτε ένα εκατοστό πίσω από τις θέσεις του, υπερασπιζόμενος την επιλογή του να ψηφίζει ό,τι θέλει χωρίς ν' απολογείται.

Χαρακτήρισε ατυχές γεγονός τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, έκανε λόγο για προπαγάνδα και προανήγγειλε την παρουσία του στην εκδήλωση των Χρυσαυγιτών για την επέτειο των Ιμίων!

«Ο ρατσισμός έρχεται σε πολλές μορφές. Υπάρχει ρατσισμός των λευκών κατά των μαύρων, αλλά υπάρχει και ρατσισμός μαύρων εναντίων λευκών. 0 κάθε άνθρωπος έχει την επιλογή να πάει όπου θέλει, αρκεί να μην παραβιάζει το νόμο. Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σε χαρακτηρίσει, βάσει αυτού που έχει στο μυαλό του. Από την ημέρα που πήγα σε αυτή την εκδήλωση έχω χαρακτηριστεί φασίστας, ρατσιστής, ναζιστής και κωλ...εθνικιστής. Εγώ γεννήθηκα εθνικιστής. Μέσα στο ελληνικό σχολείο, σε ελληνική εκκλησία και στο δρόμο. Σε αυτά τα τρία μέρη γεννήθηκα εγώ. Εγώ μεγάλωσα μέσα στον ελληνισμό» είπε χαρακτηριστικά. 

Επίσης ανέφερε ότι αυτό που δεν γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι «στις περασμένες εκλογές, ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ, δεν ψήφισα Χρυσή Αυγή. Είμαι ψηφοφόρος του ΣΥΡΙΖΑ. Δεν καταλαβαίνω όμως αυτό το καπέλωμα που έχουν κάνει πάνω σε μια παράταξη 10% του ελληνικού πληθυσμού, γιατί είναι απομονωμένοι αυτοί οι άνθρωποι; Δεν θα μπορούσα να είμαι ναζιστής γιατί η μάνα μου είναι Εβραία».

(ΜΑΚΕΛΕΙΟ-24/11/2016)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger