Αρχική » » ΕΒΡΟΣ: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ... ΕΘΝΟΣΗΜΟ!

ΕΒΡΟΣ: ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΕΛΑΣΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΟΦΥΛΑΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ... ΕΘΝΟΣΗΜΟ!


Από τα ελληνοτουρκικά σύνορα και από έναν Ακρίτα το παρακάτω: “Επιλέχτηκα να παρελάσω στην μεγά­λη στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου στην Αθήνα και ήταν τιμή μου αυτό ΑΛΛΑ... ΑΠΟΧΩΡΩ από το τμήμα παρελάσεως που θα γίνει στην Αθήνα για τον λόγο ότι Με διέταξαν να αφαιρέσω το έμβλη­μα της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ από την στρατιωτική μου στολή ... Έχω μάθει να υπηρετώ για αυτήν από παιδί εδώ στα σύνορα και να την κρατάω ΨΗΛΑ για τους προγόνους μου που μου χάρισαν την ελευθε­ρία μου.... και για κανέναν καρεκλάτο ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΩ!!! Σάκης Λογαράς, Τυχερό Έβρου." 

Όπως φαίνεται ο εθνομηδενισμός του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει όρια, αλλά φταίει μόνον ο ΣΥΡΙΖΑ; Όχι βέβαια, αλλά όλα τα κόμματα του λεγόμενου δημοκρα­τικού τόξου, τα οποία είτε σιωπούν, είτε συνοδοιπορούν πολιτικά με τους κομμουνιστές. 

(ΕΜΠΡΟΣ-23/03/2018)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger