Από τον Κριτικό...
Από παλαιότερα, έχω εκφράσει έντονα τον προβληματισμό μου για την πορεία της οικονομίας μας...
Είχα γράψει ότι δεν είμαι ειδικός, αλλά τα νούμερα δεν μου "βγαίνουν" με βάση την κοινή λογική, ότι κάθε φορά που η κυβέρνηση βρίσκεται προ της επιβολής νέων μέτρων διαρρέονται διάφορες φήμες πανικού, ότι η οριστική χρεοκοπία μας είναι σοβαρό ενδεχόμενο, αν δεν αλλάξει εκ βάθρων η Ελληνική Οικονομία, ότι χρειάζονται τολμηρές κινήσεις για να αλλάξουν τα πράγματα...




