Πολύ ενδιαφέρον είχε η αποκάλυψη της εφημερίδας ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για τον μειλίχιο και γλυκομίλητο Υφ/γό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Σπύρο Βούγια.
Σε δημοσιευμά της έγραφε ότι:
Ο Σ.Βούγιας «συνελήφθη» στις 5 Φεβρουαρίου 2008 σε βαγόνι του μετρό χωρίς να έχει… ακυρώσει το εισιτήριο του.!!!
Ο Σ. Βούγιας στην απάντηση που.....



