Οπως λέει και ο Κούρκουλος σε μια ταινία του "όχι άλλο κάρβουνο". ΗΜΑΡΤΟΝ με το παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες μας. Διαβάζουμε σε διάφορα blogs ότι το ALTER κλείνει και μεγαλοδημοσιογράφοι στον αέρα λένε ότι τα πράγματα δεν πάνε καλά και ελπίζουν ότι οι εκπομπές τους θα συνεχιστούν. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!! Θα σαν θέσω μια απορία μου...
Πρόσφατα Άρθρα Διαβάστε τις τελευταίες αναρτήσεις μας



