Γράφει ο Βασίλης Μπόνιος
Ελάτε όλοι ν αυτομαστιγωθούμε στη πλατεία Συντάγματος, για να ευχαριστήσουμε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ο οποίος με μια προκλητική για την νοημοσύνη και την ανθρώπινη υπόσταση παρέμβαση, (που δεν θα τολμούσε ούτε ο γλυκούλης Τζον μπόυ Πεταλωτής), μας καλεί να σταυρωθούμε-σφάξε με Αγαμ ν αγιάσω- ώστε να γίνουμε...



