Αφού η κυβέρνηση θέλει λέει να ελέγξει τον παράνομο ιντερνετικό τζόγο και να συμμετασχει στα ανάλογα έσοδα γιατί δεν φτιάχνει καμιά δεκαριά δικους της ιστότοπους; Αφού δεν θέλει να πληρώνει πρόστιμο για τα φρουτάκια γιατι δεν δίνει άδεια για 500 μηχανήματα και δίνει άδειες για 30000; Μας επιβάλλει η...
Πρόσφατα Άρθρα Διαβάστε τις τελευταίες αναρτήσεις μας



