1. DIGEA
Βλέπουμε στην τηλεόραση διαφημιστικά σπότ για την DIGEA και τις αναμενόμενες ψηφιακές εκπομπές.
Την DIGEA την έχουν δημιουργήσει οι μεγαλοφειλέτες του δημοσίου που είναι πίσω από τα ΜΜΕ της τηλεόρασης (ΑΝΤ1, MEGA, STAR, ALTER κλπ).
Με ποιου είδους σύμβαση... οι μεγαλοφειλέτες /μεγαλοκαρχαρίες των ΜΜΕ πήραν τόσο μεγάλη δουλειά, ποιος Υπουργός την υπέγραψε και με ποιους όρους, ενώ εμείς για απλούστερες δουλειές και όχι με το δημόσιο πρέπει να έχουμε πληρώσει ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, Εφορία κλπ.
Πως είναι δυνατόν να πάμε σε ψηφιακή εκπομπή με αναλογία εικόνας 4/3 αντί προς 16/9 που έχουν όλες οι σύγχρονες τηλεοράσεις επειδή αυτό συμφέρει μόνο αυτές τις εταιρείες (δεν χρειάζονται μεγάλες αναβαθμίσεις στα συστήματα τους) ενώ όλοι εμείς πρέπει να αγοράσουμε τους απαραίτητους και εν μέσω κρίσης πρόσθετους ψηφιακούς δέκτες για τις τηλεοράσεις μας με κόστος 50 έως 100€ για την κάθε τηλεόραση που έχουμε σπίτι μας (ακόμα και για LCD , LED ή Plasma τηλεοράσεις ενός χρόνου επειδή δεν καλύπτουν τις MPEG4 προδιαγραφές ).
Την DIGEA την έχουν δημιουργήσει οι μεγαλοφειλέτες του δημοσίου που είναι πίσω από τα ΜΜΕ της τηλεόρασης (ΑΝΤ1, MEGA, STAR, ALTER κλπ).
Με ποιου είδους σύμβαση... οι μεγαλοφειλέτες /μεγαλοκαρχαρίες των ΜΜΕ πήραν τόσο μεγάλη δουλειά, ποιος Υπουργός την υπέγραψε και με ποιους όρους, ενώ εμείς για απλούστερες δουλειές και όχι με το δημόσιο πρέπει να έχουμε πληρώσει ΤΕΒΕ, ΙΚΑ, Εφορία κλπ.
Πως είναι δυνατόν να πάμε σε ψηφιακή εκπομπή με αναλογία εικόνας 4/3 αντί προς 16/9 που έχουν όλες οι σύγχρονες τηλεοράσεις επειδή αυτό συμφέρει μόνο αυτές τις εταιρείες (δεν χρειάζονται μεγάλες αναβαθμίσεις στα συστήματα τους) ενώ όλοι εμείς πρέπει να αγοράσουμε τους απαραίτητους και εν μέσω κρίσης πρόσθετους ψηφιακούς δέκτες για τις τηλεοράσεις μας με κόστος 50 έως 100€ για την κάθε τηλεόραση που έχουμε σπίτι μας (ακόμα και για LCD , LED ή Plasma τηλεοράσεις ενός χρόνου επειδή δεν καλύπτουν τις MPEG4 προδιαγραφές ).
2. ΠΑΝΔΗΜΙΑ
Έχει περάσει πολύς χρόνος από τότε που μάθαμε για την επερχόμενη Πανδημία, μας είπαν ότι θα αρρωστήσουμε όλοι και ότι θα πεθαίνει ο κόσμος δίπλα μας...
Ήταν επιτακτική ανάγκη σύμφωνα με τον τότε υπουργό Κο Αβραμόπουλο να πάρουμε τουλάχιστον 8.000.000 εμβόλια και να γίνουν από 2 δόσεις για να γλυτώσουμε.
Τα ερωτηματικά είναι πολλά:
1). Πόσοι τελικά αρρώστησαν;
2). Πόσοι πέθαναν στην Ελλάδα;
3). Πόσα εμβόλια παραγγέλθηκαν από το Υπουργείο;
4). Από ποιους αγοράστηκαν τα εμβόλια και με ποιο κόστος;
5). Χρειαζόταν τελικά μια δόση ή δύο;
6). Παραδόθηκαν όλα τα εμβόλια στο κράτος;
7). Αν δεν παραδόθηκαν τα εμβόλια από τις εταιρείες η παραγγελία ισχύει, και τι γίνεται με τα χρήματα (προκαταβολές, εξόφληση κ.λπ.)
8). Πόσα εμβόλια έγιναν στον κόσμο;
9). Πόσα εμβόλια έμειναν αδιάθετα, και που είναι;
10). Πότε είναι η λήξη τους;
11). Μπορούμε να τα διαθέσουμε αλλού;
12). Είναι χρήσιμα για άλλα είδη γρίπης;
13). Ποιοι κέρδισαν εις βάρος μας;
14). Ποιοι είχαν συμφέρον να μας τρομοκρατούν ότι θα έχουμε χιλιάδες θύματα;
15). Τι συμβαίνει σήμερα με την Πανδημία (υφίσταται ή όχι);
Μήπως λέω είναι ένα ακόμη σκάνδαλο, και περιμένουμε να περάσει πενταετία για να παραγραφεί και να μην έχει κανένας Υπουργός ευθύνη;
Ήταν επιτακτική ανάγκη σύμφωνα με τον τότε υπουργό Κο Αβραμόπουλο να πάρουμε τουλάχιστον 8.000.000 εμβόλια και να γίνουν από 2 δόσεις για να γλυτώσουμε.
Τα ερωτηματικά είναι πολλά:
1). Πόσοι τελικά αρρώστησαν;
2). Πόσοι πέθαναν στην Ελλάδα;
3). Πόσα εμβόλια παραγγέλθηκαν από το Υπουργείο;
4). Από ποιους αγοράστηκαν τα εμβόλια και με ποιο κόστος;
5). Χρειαζόταν τελικά μια δόση ή δύο;
6). Παραδόθηκαν όλα τα εμβόλια στο κράτος;
7). Αν δεν παραδόθηκαν τα εμβόλια από τις εταιρείες η παραγγελία ισχύει, και τι γίνεται με τα χρήματα (προκαταβολές, εξόφληση κ.λπ.)
8). Πόσα εμβόλια έγιναν στον κόσμο;
9). Πόσα εμβόλια έμειναν αδιάθετα, και που είναι;
10). Πότε είναι η λήξη τους;
11). Μπορούμε να τα διαθέσουμε αλλού;
12). Είναι χρήσιμα για άλλα είδη γρίπης;
13). Ποιοι κέρδισαν εις βάρος μας;
14). Ποιοι είχαν συμφέρον να μας τρομοκρατούν ότι θα έχουμε χιλιάδες θύματα;
15). Τι συμβαίνει σήμερα με την Πανδημία (υφίσταται ή όχι);
Μήπως λέω είναι ένα ακόμη σκάνδαλο, και περιμένουμε να περάσει πενταετία για να παραγραφεί και να μην έχει κανένας Υπουργός ευθύνη;
3. Αποσύρσεις
Στις πρώτες αποσύρσεις επί Μητσοτάκη τα αυτοκίνητα παραδίδονταν στις υπηρεσίες του ΟΔΔΥ, δηλαδή το παλαιό αυτοκίνητο περιερχόταν στην ιδιοκτησία του κράτους και ο ιδιώτης αγόραζε άλλο αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο καινούριο είτε παλιό ή ακόμη και σαράβαλο και άσχετα με την αξία του στην αγορά, αν έχει πινακίδες ή όχι, απαρτίζεται από διάφορα μέταλλα (ατσάλι, χαλκό, αλουμίνιο κλπ), γυαλί και πλαστικά τμήματα. Δηλαδή έχει μια πραγματική αξία κάποιων λίγων ή περισσοτέρων χρημάτων γιατί μπορεί να ανακυκλωθεί σε μεγάλο ποσοστό.
Στις πρόσφατες αποσύρσεις Σουφλιά απ’ ότι γνωρίζω τα αυτοκίνητα παραδόθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους σε ιδιωτικά κέντρα απόσυρσης (ΕΔΟΕ), απ όπου οι ιδιοκτήτες παραλάμβαναν πιστοποιητικό για την πληρωμή τους (1.000 ευρώ) από την Εφορία. Τα αυτοκίνητα δηλαδή κατέληγαν σε χέρια ιδιωτών (κέντρα απόσυρσης ΕΔΟΕ) ενώ τα πλήρωνε μέσω της Εφορίας το Ελληνικό κράτος. Αυτά τα ιδιωτικά κέντρα απόσυρσης έχουν πληρώσει άραγε το κράτος για τα αυτοκίνητα/παλιοσίδερα ή μήπως πληρώθηκαν κιόλας από την πολιτεία για τις «υπηρεσίες που παρείχαν», δηλαδή μήπως το κράτος τα έκανε δώρο σε κάποιους «φίλους» ενώ το πλήρωσα εγώ και εσείς μέσω της Εφορίας.
Με έναν πολύ μέτριο υπολογισμό και από τα νούμερα που γνωρίζω απεσύρθησαν περίπου 150.000 αυτοκίνητα (η ΕΔΟΕ δηλώνει 147.000 το 2009) με ένα μέσο όρο αξίας σαν παλιοσίδερα 300 έως 500 ευρώ 150.000x300 = 45.000.000 έως 75.000.000 ευρώ τουλάχιστον.
Η ΕΔΟΕ είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που συστάθηκε τον Ιανουάριο του 2004 από τους 33 επίσημους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Είναι δυνατόν 33 επίσημοι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων να δουλεύουν μη κερδοσκοπικά;
Το ΦΕΚ ίδρυσης της ΕΔΟΕ αλλά και την απόσυρση των παλαιών οχημάτων τα έχει υπογράψει ο ίδιος Υπουργός της ΝΔ:
α. Η ΕΔΟΕ (Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος) αποτελεί το μόνο εγκεκριμένο και αδειοδοτημένο σύστημα (απόφαση αρ.105136/ΦΕΚ907Β/17.06.04) για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων ΤΚΖ (τέλος κύκλου ζωής). Η ΕΔΟΕ είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που συστάθηκε τον Ιανουάριο του 2004 από τους 33 επίσημους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην Ελλάδα, κατ' εφαρμογή του Ν.2939/2001 περί ανακύκλωσης.
Με το προεδρικό διάταγμα υπ΄ αριθ 116 (βλ.ΦΕΚ 81 Α) ενσωματώθηκαν στο εθνικό δίκαιο οι διατάξεις της Οδηγίας 2000/53/ΕΚ και καθορίζονται τα μέτρα και οι όροι για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους (ΟΤΚΖ), δηλαδή την απόσυρση.
β. Σχετικά link: http://www.edoe.gr/results.aspx?NewPage=5290 και http://www.minenv.gr/anakyklosi/system/00/FEK.907.egkrisi.EDOE.pdf
Θα μάθουμε άραγε ποτέ τι έγινε;
Το αυτοκίνητο καινούριο είτε παλιό ή ακόμη και σαράβαλο και άσχετα με την αξία του στην αγορά, αν έχει πινακίδες ή όχι, απαρτίζεται από διάφορα μέταλλα (ατσάλι, χαλκό, αλουμίνιο κλπ), γυαλί και πλαστικά τμήματα. Δηλαδή έχει μια πραγματική αξία κάποιων λίγων ή περισσοτέρων χρημάτων γιατί μπορεί να ανακυκλωθεί σε μεγάλο ποσοστό.
Στις πρόσφατες αποσύρσεις Σουφλιά απ’ ότι γνωρίζω τα αυτοκίνητα παραδόθηκαν από τους ιδιοκτήτες τους σε ιδιωτικά κέντρα απόσυρσης (ΕΔΟΕ), απ όπου οι ιδιοκτήτες παραλάμβαναν πιστοποιητικό για την πληρωμή τους (1.000 ευρώ) από την Εφορία. Τα αυτοκίνητα δηλαδή κατέληγαν σε χέρια ιδιωτών (κέντρα απόσυρσης ΕΔΟΕ) ενώ τα πλήρωνε μέσω της Εφορίας το Ελληνικό κράτος. Αυτά τα ιδιωτικά κέντρα απόσυρσης έχουν πληρώσει άραγε το κράτος για τα αυτοκίνητα/παλιοσίδερα ή μήπως πληρώθηκαν κιόλας από την πολιτεία για τις «υπηρεσίες που παρείχαν», δηλαδή μήπως το κράτος τα έκανε δώρο σε κάποιους «φίλους» ενώ το πλήρωσα εγώ και εσείς μέσω της Εφορίας.
Με έναν πολύ μέτριο υπολογισμό και από τα νούμερα που γνωρίζω απεσύρθησαν περίπου 150.000 αυτοκίνητα (η ΕΔΟΕ δηλώνει 147.000 το 2009) με ένα μέσο όρο αξίας σαν παλιοσίδερα 300 έως 500 ευρώ 150.000x300 = 45.000.000 έως 75.000.000 ευρώ τουλάχιστον.
Η ΕΔΟΕ είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που συστάθηκε τον Ιανουάριο του 2004 από τους 33 επίσημους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Είναι δυνατόν 33 επίσημοι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων να δουλεύουν μη κερδοσκοπικά;
Το ΦΕΚ ίδρυσης της ΕΔΟΕ αλλά και την απόσυρση των παλαιών οχημάτων τα έχει υπογράψει ο ίδιος Υπουργός της ΝΔ:
α. Η ΕΔΟΕ (Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος) αποτελεί το μόνο εγκεκριμένο και αδειοδοτημένο σύστημα (απόφαση αρ.105136/ΦΕΚ907Β/17.06.04) για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων ΤΚΖ (τέλος κύκλου ζωής). Η ΕΔΟΕ είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρία που συστάθηκε τον Ιανουάριο του 2004 από τους 33 επίσημους αντιπροσώπους αυτοκινήτων στην Ελλάδα, κατ' εφαρμογή του Ν.2939/2001 περί ανακύκλωσης.
Με το προεδρικό διάταγμα υπ΄ αριθ 116 (βλ.ΦΕΚ 81 Α) ενσωματώθηκαν στο εθνικό δίκαιο οι διατάξεις της Οδηγίας 2000/53/ΕΚ και καθορίζονται τα μέτρα και οι όροι για την εναλλακτική διαχείριση των οχημάτων στο τέλος του κύκλου ζωής τους (ΟΤΚΖ), δηλαδή την απόσυρση.
β. Σχετικά link: http://www.edoe.gr/results.aspx?NewPage=5290 και http://www.minenv.gr/anakyklosi/system/00/FEK.907.egkrisi.EDOE.pdf
Θα μάθουμε άραγε ποτέ τι έγινε;
4. Υπολογισμός κόστους έργου στο Δημόσιο
Η πιστοποίηση του κόστους ενός οποιουδήποτε έργου γίνεται από τα μεροκάματα που γίνονται και κατ’ επέκταση τα ένσημα που κολλιούνται.
Δεν μπορεί να γίνουν π.χ. 30 μεροκάματα και το κόστος του έργου να είναι 1.000.000,00 €, πρέπει να γίνουν και να δηλωθούν τα απαραίτητα ημερομίσθια στο ΙΚΑ έτσι ώστε να εισπραχθούν τα κόστη.
Γι’ αυτό λοιπόν δεν θα δείτε ποτέ σε έργο του Δημοσίου εργάτες μετά τις 10:00 ή 11:00 το πρωί, την δουλειά τους την έκαναν το ένσημο κολλήθηκε και ο εργολάβος θα πάρει τα λεφτά για να ταΐσει όλη την κλίκα που του έδωσε το έργο.
Δεν μπορεί να γίνουν π.χ. 30 μεροκάματα και το κόστος του έργου να είναι 1.000.000,00 €, πρέπει να γίνουν και να δηλωθούν τα απαραίτητα ημερομίσθια στο ΙΚΑ έτσι ώστε να εισπραχθούν τα κόστη.
Γι’ αυτό λοιπόν δεν θα δείτε ποτέ σε έργο του Δημοσίου εργάτες μετά τις 10:00 ή 11:00 το πρωί, την δουλειά τους την έκαναν το ένσημο κολλήθηκε και ο εργολάβος θα πάρει τα λεφτά για να ταΐσει όλη την κλίκα που του έδωσε το έργο.
5. Τυχερά παιχνίδια (στοίχημα και ηλεκτρονικός τζόγος)
Το κράτος μας είναι υποχρεωμένο είτε να πληρώνει 34.000 € την ημέρα πρόστιμο στην ΕΕ ή να απελευθερώσει τον τζόγο που σήμερα είναι μονοπώλιο του ΟΠΑΠ.
Τα καλά κομμάτια έχουν ήδη συμφωνηθεί με τις μεγάλες οικογένειες της Κηφισιάς.
Για να μην υπάρχει το ασυμβίβαστο της ιδιοκτησίας ποδοσφαιρικής ομάδας και εταιρείας στοιχήματος (στήσιμο παιχνιδιών κ.λπ.) αυτές επωλήθησαν όπως όπως το καλοκαίρι που μας πέρασε.
Αυτά για σήμερα
Τα καλά κομμάτια έχουν ήδη συμφωνηθεί με τις μεγάλες οικογένειες της Κηφισιάς.
Για να μην υπάρχει το ασυμβίβαστο της ιδιοκτησίας ποδοσφαιρικής ομάδας και εταιρείας στοιχήματος (στήσιμο παιχνιδιών κ.λπ.) αυτές επωλήθησαν όπως όπως το καλοκαίρι που μας πέρασε.
Αυτά για σήμερα
(Με εκτίμηση ένας αναγνώστης)
(ΠΗΓΗ)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.