Αρχική » » Τους... «απογείωσε» ο γιος του πιλότου

Τους... «απογείωσε» ο γιος του πιλότου


Οργή για τις νέες δηλώσεις Πάγκαλου, που χαρακτηρίζει «μη παραγωγικούς» τους ιπτάμενους χειριστές της Πολεμικής Αεροπορίας
Κακίες: Δεν έλειψαν οι... κακίες και τα πραγματικά δηλητηριώδη σχόλια αεροπόρων εναντίον του αντιπροέδρου
Γηραιός αεροπόρος έλεγε ότι ο αντιπρόεδρος κρατά μανιάτικο αυτό που φέρεται να του είπε ο πατέρας του την πρώτη φορά που ο Θ. Πάγκαλος πήρε κυβερνητική θέση: «Μπράβο. Αλλά δεν είναι το ίδιο με το να γίνεσαι πτέραρχος»

23 ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 1943: Η επιχείρηση «Θέτις» ξεκινά. Αεροσκάφη των ελληνικών μοιρών δίωξης στη Μέση Ανατολή αναχωρούν για τη σημαντικότερη, ίσως αποστολή τους κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Και, σίγουρα, την πιο επικίνδυνη: προσβολή γερμανικών στόχων στην κατεχόμενη Κρήτη. Σ' ένα από τα 17 αεροσκάφη, πιλότος ήταν ο σμηναγός Γεώργιος Πάγκαλος, πατέρας του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου. Σύμφωνα με τη «στενή οικονομική χρήση» του όρου, ο ηρωικός σμηναγός και μετέπειτα πτέραρχος της ελληνικής Π.Α. συμμετείχε σε μια μάλλον... μη παραγωγική αποστολή!
Αν η πρόθεση του αντιπροέδρου, με την ομιλία του στο Πολεμικό Μουσείο ενώπιον μηχανικών της Π.Α., ήταν να βάλει τέλος στη διαμάχη του με τους στρατιωτικούς είναι βέβαιο ότι απέτυχε παταγωδώς. Ο διαχωρισμός των δύο πιο κρίσιμων «πυλώνων» της Π.Α. σε παραγωγικούς και μη ανέβασε το θερμόμετρο της έντασης μεταξύ Πάγκαλου και ένστολων και μεγάλωσε την απόσταση από την πίστα των αεροδρομίων, όπου οι μηχανικοί χύνουν τον ιδρώτα τους μέχρι τα κόκπιτ των μαχητικών αεροσκαφών, όπου οι πιλότοι χύνουν ιδρώτα και, δυστυχώς πολύ συχνά και το αίμα τους! Το πρωί της Τετάρτης στις πολεμικές μοίρες το «καλημέρα» μεταξύ μηχανικών και ιπτάμενων ακουγόταν με το ζόρι.

Ποιο είναι το πιο παράδοξο; Ο Θ. Πάγκαλος «αγάπησε» τους μηχανικούς της Π.Α. μέσα από μια συζήτηση που είχε με τον πατέρα του, κοιτάζοντας φωτογραφίες από τη Μέση Ανατολή. Σε μία απ' αυτές ο πτέραρχος Γ. Πάγκαλος ήταν αγκαλιά με κάποιον συνάδελφο του. Ο πτέραρχος του εξήγησε ότι σ' αυτόν τον άνθρωπο χρωστά τη ζωή του: «Ήταν ο μηχανικός μου», του είπε. Αυτό ήταν αρκετό ώστε ο Θ. Πάγκαλος να εκτιμήσει τη δουλειά των μηχανικών.

Ωστόσο, αυτό δεν δικαιολογεί τον διαχωρισμό που επιχείρησε ο αντιπρόεδρος προκαλώντας διχασμό μεταξύ ιπτάμενων και μηχανικών. Δεν μπορεί να χαρακτηρίζονται ακόμη και «μη παραγωγικοί με τη στενή έννοια του όρου» οι χειριστές των μαχητικών αεροσκαφών, οι οποίοι παίζουν κορόνα - γράμματα τη ζωή τους κάθε ημέρα, λαμβάνοντας αμοιβές που κινούνται στα όρια της αξιοπρέπειας.

ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΡΗΣ επ. Α/ΓΕΕΘΑ, πρ. υφ. Εθν. Άμυνας

Ατυχής διαχωρισμός

ΠΡΟΣΦΑΤΑ, ο κ. αντιπρόεδρος της κυβέρνησης έκανε δηλώσεις με τις οποίες χαρακτηρίζει τους Έλληνες αξιωματικούς ως το πλέον «αντιπαραγωγικό» τμήμα της ελληνικής κοινωνίας. Στη συνέχεια, για να αμβλύνει τις εντυπώσεις από τις άστοχες δηλώσεις του, προέβη σε μια «διόρθωση» που ήταν χειρότερη από την αρχική δήλωση. Με τη νέα δήλωση διαχωρίζει τους αξιωματικούς σε «παραγωγικούς» (μηχανικοί αεροσκαφών) και σε «μη παραγωγικούς», όπου κατατάσσει τους μάχιμους αξιωματικούς των Ε.Δ. (τους πιλότους εν προκειμένω). Ο διαχωρισμός αυτός είναι ατυχής και είναι δυνατόν να δημιουργήσει παρενέργειες επικίνδυνες για τη συνοχή του στρατεύματος.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ αντιπτέραρχος

Κίνδυνος για το ηθικό

ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ οικονομική συγκυρία της χώρας μας, μια μη προσεκτική προσέγγιση των θεμάτων που άπτονται του ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να μετατρέψει πολύ εύκολα την οικονομική κρίση και σε κρίση πραγματικής στρατιωτικής ισχύος της χώρας, λόγω πτώσεως του ηθικού. Προσωπικά, φοβάμαι όμως ότι είμαστε κοντά σε αυτό και με τη βοήθεια των συντεχνιακών σκοπιμοτήτων ορισμένων συναδέλφων, αλλά κυρίως λόγω των ατυχών απόψεων περί «παραγωγικών» και «μη» ειδικοτήτων της Π.Α. από πολιτικούς άνδρες ειδικού βάρους. Οι Έλληνες αεροπόροι, με την υποστήριξη όλου του άλλου προσωπικού της Π.Α., πέτυχαν τα τελευταία 35 χρόνια στον πρώτο στόχο της αποστολής που, διά των οργάνων της πολιτείας και του Συντάγματος, τους έθεσε ο ελληνικός λαός που τους πληρώνει: την αποτροπή. Έπεισαν την Τουρκία ότι δεν θα είναι cost effective γι' αυτή μια θερμή προσπάθειά της στο Αιγαίο.

WHO IS WHO
Γεώργιος Πάγκαλος

Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΓΚΑΛΟΣ -στη φωτογραφία με το κόκκινο βέλος, όταν ήταν στην πρώτη τάξη της Ικάρων- αποφοίτησε με την πρώτη σειρά της Σχολής Ικάρων, το 1932. Πολέμησε ως πιλότος καταδιωκτικών αεροσκαφών στο αλβανικό μέτωπο, στη Μέση Ανατολή, στη Μάλτα και στη Νότια Ιταλία. Τουλάχιστον τρεις φορές το αεροσκάφος του βλήθηκε από αντιαεροπορικά πυρά και ο ίδιος σώθηκε χάρη στην ψυχραιμία και τις ικανότητες του. Και στις τρεις περιπτώσεις κατόρθωσε να κάνει επιτυχείς αναγκαστικές προσγειώσεις. Παρασημοφορήθηκε από την ελληνική και την αγγλική κυβέρνηση, αν και η πρώτη τον αποστράτευσε όχι για λόγους που είχαν να κάνουν με τις ικανότητες του, αλλά λόγω πολιτικής του τοποθέτησης. Δικαιώθηκε και έφθασε μέχρι τον ανώτατο βαθμό. Διοίκησε μεγάλες μονάδες της Π.Α. και διετέλεσε υπαρχηγός ΓΕΑ και εκπρόσωπος της ελληνικής αεροπορίας στο ΝΑΤΟ.

(REALNEWS - ΠΑΡΙΣ ΚΑΡΒΟΥΝΟΠΟΥΛΟΣ)
(Σ.Λ.)




(ΠΗΓΗ)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger