Αρχική » » Οι βόμβες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη

Οι βόμβες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη


Όλα όσα δεν γνωρίζουν οι νέοι που σκέφτονται να δώσουν ψήφο στον ΣΥΡΙΖΑ. 

Ο ΝΕΑΡΟΣ που χτύπησε το κουδούνι μοίραζε φυλ­λάδια του ΣΥΡΙΖΑ. Του είπα να ανέβει επάνω και έφτιαξα καφέ. Ο Βασίλης, είναι 25 ετών, σπούδασε Σωματική Αγωγή και είναι άνεργος. Τον ρώτησα «γιατί ΣΎΡΙΖΑ;» και μου απάντησε «γιατί όχι;». Έβγαλα και κρουασάν, που είχα πριν από λίγο αγο­ράσει από τον φούρνο. στο ισόγειο. « Εγώ δεν μπορώ πλέον να αγοράσω. Μέχρι πρόπερσι, που ήμουν... personal trainer σε κάποιες κυρίες και κυρίους, έβγαζα αρκετά για να περνάω καλά. Είχα και το κορίτσι μου, είχα και τη μηχανή μου, τις παρέες μου, τα μπαράκια μου, τα club και τις διακοπές μου. Τώρα δεν έχω τίποτα .» «Ήσουν πάντα ΣΥΡΙΖΑ;» τον ρώτησα «Δεν είχα ανακατευτεί με τα πολιτικά. Ψή­φιζα, απλώς, εκείνο που μου άρεσε. Τώρα ασχολούμαι περισσότερο γιατί πιστεύω ότι μια κυβέρνηση της Αρι­στεράς θα προσέξει περισσότερο τους ανέργους.» Τον ρώτησα με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό, αλλά δεν είχε σαφή απά­ντηση. Απλώς, υποστήριξε ότι «η Αριστερά είχε πάντα ευαισθησία απέναντι στον εργαζόμενο, από τον οποίο αντλεί τη δύναμη της». Τον ρώτησα αν έχει ακούσει κάτι για την Pirelli, την Πειραϊκή Πατραϊκή, τον Λαδόπουλο, την Πίτσος, την Ιζόλα, τα Ναυ­πηγεία. Λεν γνώριζε κάτι σχετικό. Του μίλησα για τα υπέρογκα μεροκάματα στη ναυπηγοεπισκευαστική βάση. που ανάγκασαν τους επιχειρηματίες να κά­νουν τις επισκευές των πλοίων σε ξένα ναυπηγεία. Λεν το γνώριζε, ασφαλώς. 

Του διηγήθηκα την ιστορία με τις «βόμβες» στο Πέραμα τότε που τρεις φορές την εβδομάδα, γύρω στις 12 το μεσημέρι, κάποιος τηλεφωνούσε στην Αστυνομία και έλεγε «στο τάδε πλοίο, στη βάση Περάματος, έχει τοποθετηθεί βόμβα». Πήγαινε η ειδική μονάδα με σκυλιά και ανιχνευτήρες, έχανε το πλοίο «φύλλο και φτερό» και κατά τις τέσσερις έφευγε άπρακτη. 

«Άντε, παιδιά, πάμε για δουλειά» έλεγε ο πλοιοκτήτης, αλλά τότε παρενέβαινε το «συνδικάτο». «11 ώρα είναι τέσσερις και πέντε. Από τώρα και μετά το μεροκάματο είναι διπλό, ως υπερωρία!». Οι «βόμβες» ήταν τόσες πολλές, ώσπου έσκασε η... «ατομική»! Έφυγαν οι πλοιοκτήτες για Τουρκία, Ρουμανία, Ουκρανία, Πολωνία. Φτηνά μεροκάματα και... χωρίς βόμβες! Περάσαμε περίπου μια ώρα στη βεράντα. Η γυναίκα μου έφερε κι άλλο καφέ. «Δεν σου λέω να μην ψηφίσεις ΣΎΡΙΖΑ, αλλά σου παρουσιάζω γεγονότα, τα οποία έφεραν τη χώρα στην κατάσταση που βιώνουμε όλοι. Το "μαζί τα φάγαμε" τον Πάγκαλου είναι αλήθεια και πολύ σωστό. Απλώς, ειπώθηκε από τον λάθος άνθρωπο, με λάθος τρόπο, σε λάθος ώρα και χωρίς την απαραίτητη διευκρίνιση. Ότι, δηλαδή, εκείνοι που «δεν τα έφαγαν», οι του ιδιωτικού τομέα, πληρώνουν το ακριβότερο τίμημα. 
Ο Βασίλης, φεύγοντας, άφησε το πακέτο με το φυλλάδια του ΣΎΡΙΖΑ στο τραπέζι και δεν γύρισε να τα πάρει! 

Η ΑΚΙΣ 
(ΕΦ. ΚΥΡΙΑΚΆΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ-16/6/2012)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger