ΑΘΑΝΑΤΗ ΜΑΛΒΙΝΑ, ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!
Τελικά τι είναι ο Συνασπισμός: πέντε - έξι κώλοι που ψάχνουν για καρέκλα"!... Ο αφορισμός του κόμματος από το οποίο προήλθε ο ΣΥΡΙΖΑ, ανήκει στη μακαρίτισσα Μαλβίνα Κάραλη και διατυπώθηκε στο πλαίσιο της τηλεοπτικής της εκπομπής, που '"τσάκιζε κόκαλα", τη δεκαετία του ’90, όταν μεταδιδόταν από το MEGA... Προσέβαλε είναι η αλήθεια, με την ωμότητά του τα... αμόλυντα έως τότε στελέχη της Ανανεωτικής Αριστεράς, αλλά να που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να δικαιωθεί... Η "καρέκλα” είναι το φετίχ (και) των ανθρώπων της "πρώτη φορά Αριστερά" κυβέρνησης και προκειμένου να κρατηθούν σε αυτή, όχι απλώς υπέγραψαν μνημόνιο των 7.000 σελίδων, αλλά ετοιμάζονται να ξεπουλήσουν και τη Μακεδονία.
Τη συνέπεια πολλοί εμίσησαν (εξαιρούνται οι Λαφαζανικοί, που δεν ήταν οι, κατά Μαλβίνα, πεντ’ έξι κώλοι), την καρέκλα ουδείς!... Κι αυτό δεν αφορά μόνο την Αριστερά, αλλά και νεοδημοκράτες και πασόκους βουλευτές. Με μια διαφορά ωστόσο... Όταν οι νεοδημοκράτες και οι πασόκοι βουλευτές ψήφιζαν μνημόνια, υπήρχε ένα ποσοστό που το έκανε γιατί πίστευε ότι έτσι θα σωθεί η οικονομία της χώρας, ένα ποσοστό που το έκανε για να μην χάσει την καρέκλα κι ένας ικανός αριθμός βουλευτών που θυσίασε τη βουλευτική καρέκλα για να μην ψηφίσει κάτι που δεν επιθυμούσε να ψηφίσει...
Στη σημερινή κοινοβουλευτική πλειοψηφία ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ πόσοι πιστεύουν ότι είναι αναγκαίο το μνημόνιο και το υπερασπίζονται; Κανείς! Πόσοι θυσιάζουν την καρέκλα για να μην ξεπουλήσουν το όνομα της Μακεδονίας; Κανείς!... Ακόμη και η παραίτηση Καμμένου από το Υπουργείο Αμύνης είναι κωμικοτραγική.
Το δυστύχημα είναι ότι πολιτικοί που έχουν εκλεγεί από δεξιούς ψηφοφόρους, εμφανίζονται έτοιμοι να προδώσουν τους "εντολείς" τους - δηλαδή τους πολίτες που τους εμπιστεύτηκαν - με αντάλλαγμα υπουργικές καρέκλες και άλλες "διευκολύνσεις". Οψόμεθα...
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΑΛΒΙΝΑ. Το φαινόμενο Μαλβίνα Κάραλη, που το πραγματικό της όνομα ήταν Μαρία -Ελένη Σακκά, γεννήθηκε στις 3 Φεβρουάριου 1952. Μεγάλωσε στον Πειραιά με καταγωγή από τα Ψαρά της Χίου και τη Θράκη. Απόφοιτη του Αρσάκειου, σπούδασε κυβερνητική στο Παρίσι. Εργάστηκε επί χρόνια σαν δημοσιογράφος σε εφημερίδες, όπως η Απογευματινή και η Ελευθεροτυπία και σαν αρθρογράφος στα περιοδικά Φαντάζιο, Επίκαιρα, Γυναίκα, Κλίκ, 01, με στήλες που άφησαν εποχή όπως το Επ’ Αυτοφώρω (Γυναίκα) και "Σαββατογεννημένη" (στο περιοδικό Symbol της εφημερίδας Επενδυτής) .
Η τηλεοπτική της καριέρα ξεκίνησε στην ΕΡΤ και συνέχισε στους τηλεοπτικούς σταθμούς Seven X, ΑΝΤ1, ΣΚΑΙ, Mega Channel, Star Channel κ.α.
Οι πιο δημοφιλείς εκπομπές της ήταν το Mea Culpa (Seven X), Malvina Live (ΣΚΑΙ), Malvina Hostess (Mega), Malvina Rixten (STAR). Ο χαρακτήρας αυτών των τηλεοπτικών σόου, που συνήθως προβάλλονταν πριν ή μετά το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, ήταν επιθεωρησιακός.
Χειμαρρώδης, ανατρεπτική, αντισυμβατική, "σατανική" στην έκφραση του χιούμορ της και απλά με μια λέξη ευφυής, πηγαίνει κόντρα στο κατεστημένο. Η κριτική και η διακωμώδηση της πολιτικής και των προσώπων της, τελικά την μετατρέπουν σε χρυσό αουτσάιντερ των τηλεοπτικών καναλιών: όλοι αγαπούν τις τηλεθεάσεις της, αλλά κανείς δεν έχει την (πολιτική) πολυτέλεια να την φιλοξενήσει στις συχνότητές του. Οι ατάκες της για τον Σημίτη "κατάρα στον λαδέμπορα" και "όξω π... από την παράγκα" γίνονται σλόγκαν. Στις εκπομπές της εμφανίζεται με στρατιωτικές στολές, γιατί πιστεύει ότι δηλώνουν στη γυναίκα την υπόσχεση της οικιακής τάξης. Της αρέσει το μαύρο χρώμα στα μαλλιά γιατί δηλώνει ανδρισμό, ευθύτητα, δραστηριότητα. Την αποκαλούσαν "επαναστάτρια της τηλεόρασης" γιατί τα έλεγε και δεν μασούσε τα λόγια της. Ήταν ένα ηφαίστειο που ξεχείλιζε, το σύστημα την πολεμούσε κι εκείνη του έκλεινε το μάτι. Ενθουσιασμός στην αρχή. Μετά πανικός. "Το στυλ μου είναι αυτό... σ’ όποιον αρέσουμε για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε" είχε πει. Κάποια στιγμή η Μαλβίνα έμεινε οριστικά χωρίς τηλεοπτική στέγη. Το σύστημα δεν την άντεξε, γι αυτό προσπάθησε και εν πολλοίς πέτυχε να την απομονώσει...
Γράφει η Μάχη Γραικού
(ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ-15/01/2019)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.