• 900.000 «επίσημοι»
«πρόσφυγες» μόνο στην Αθήνα
• 75 ΜΚΟ δρουν επισήμως
στην ελληνική πρωτεύουσα
• Απαιτούν εθνικά κονδύλια
για τους «πρόσφυγες» πέραν των Ευρωπάϊκών
• Απευθείας πρόσβαση των
ΜΚΟ στα κονδύλια της ΕΕ
• Νέες «δομές» και αφαίρεση του ελέγχου από τα
κράτη
Στο κτήριο του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου στις Βρυξέλλες, έλαβε χώρα κοινή διάσκεψη εργασίας τριών
Κοινοβουλευτικών Επιτροπών, και συγκεκριμένα της Επιτροπής Προϋπολογισμών (BUDG
Committee), της Επιτροπής Ελέγχου του Προϋπολογισμού (CONT Committee) και της
Επιτροπής Πολιτικών Ελευθεριών, Δικαιοσύνης και Εσωτερικών Υποθέσεων (LIBE Committee),
με θέμα την αξιολόγηση των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων για το μεταναστευτικό
εντός της Ένωσης.
Η συνάντηση
πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της προετοιμασίας του νέου ευρωπαϊκού
δημοσιονομικού προγράμματος για τα έτη 2021-2027, που αναμένεται να συνταχθεί
από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέχρι το τέλος Ιουνίου τρέχοντος έτους. Ο Δήμαρχος
Αθηναίων δήλωσε ότι κατά την περίοδο της κρίσης η Αθήνα υποδέχθηκε 900.000
πρόσφυγες(!) και διαχειρίσθηκε περί τα 20 εκ. ευρώ για την αντιμετώπιση του
μεταναστευτικού προβλήματος. Όπως είπε, με την βοήθεια της Ύπατης Αρμοστείας
του ΟΗΕ έχουν στεγασθεί στην πόλη ήδη 4.000 άτομα.
Σε συνεργασία με το
Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο, ο Δήμος προωθεί ένα νέο μοντέλο κοινωνικής ένταξης
και συντονίζει 75 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις για την αντιμετώπιση του
μεταναστευτικού.
Αδιαφάνεια
στην διαχείριση των χρηματικών κονδυλίων
Η κα LAMARQUE της European Court
of Auditors, διαπίστωσε την ύπαρξη πολλών ευρωπαϊκών δομών χρηματοδότησης
χωρίς όμως να υπάρχει η ύπαρξη μιας άλλης επιπλέον δομής που να μπορεί να
παρακολουθεί την αποτελεσματικότητα αυτών των χρηματοδοτήσεων. Η ίδια υποστήριξε
ότι υπάρχουν, επίσης, δυσκολίες διάκρισης μεταξύ των προκαταβολών και των
τελικών πληρωμών με αποτέλεσμα την αδιαφάνεια και την έλλειψη αξιολόγησης της
χρήσης των σχετικών κονδυλίων.
Η κα ROIG-GRANJON (επικεφαλής
του Τμήματος EU-GLOBAL ISSUES της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ) καταδίκασε την πρακτική
με την οποία τα ευρωπαϊκά κονδύλια αντικαθιστούν εθνικά κονδύλια που τα κράτη-
μέλη υποχρεούνται να διαθέσουν για τους ίδιους σκοπούς!. Υποστήριξε ότι δεν μπορούμε
να έχουμε αποτελεσματικότητα χωρίς νομιμότητα και ότι η διαχείριση των ευρωπαϊκών
χρημάτων στις χώρες-μέλη πρέπει να γίνεται από εμπειρογνώμονες και όχι μέσω των
υπουργείων οικονομικών!
Είναι
δυνατόν τα θετικά από την μετανάστευση να είναι μεγαλύτερα από τα αρνητικά;
Ενώ εντείνονται, λοιπόν, οι
προσπάθειες για την σύνταξη του νέου Δημοσιονομικού Προγράμματος για τα έτη
2021-2027 για την αντιμετώπιση κρίσεων, αυξάνονται οι φωνές των Οργανώσεων στα
σχετικό ευρωπαϊκά κονδύλια, την ιχνηλασιμότητα όλων των κονδυλίων, αλλά και
την δημιουργία μιας μακροπρόθεσμης στρατηγικής της Ε.Ε για το μεταναστευτικό με
αντίστοιχο προϋπολογισμό και τελικά μια νέα ευρωπαϊκή μεταναστευτική πολιτική
που «θα επικεντρώνεται περισσότερο στα οφέλη παρά στους κινδύνους της
μετανάστευσης».
Το μείζον ερώτημα όμως που
τίθεται εδώ, είναι ποια είναι στην πραγματικότητα τα «οφέλη» της μετανάστευσης
και τι μπορούν πραγματικά να προσφέρουν στους λαούς της Ευρώπης; Έχει τελικά
πραγματικά ανάγκη η Ευρώπη τις μεταναστατευτικές ορδές που την κατακλύζουν και
αν ναι, σε ποιους τομείς; Και υπάρχει ποτέ περίπτωση αυτά τα μελλοντικά ..
.οφέλη να είναι μεγαλύτερα από τους ήδη υπαρκτούς κινδύνους; Και για ποιους
μπορούν τα «οφέλη» να είναι μεγαλύτερα; Για τους ολιγάρχες που χρειάζονται
ακόμα πιο φτηνά εργατικά χέρια, ή για τον λαό ο οποίος βιώνει ΜΟΝΟΝ τα αρνητικά
της λαθρομεταναστευτικής εισβολής, που μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται η
δραματική αύξηση της ανεργίας αλλά και η ανεξέλεγκτη εγκληματικότητα;
(ΕΜΠΡΟΣ-25/05/2018)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.