Ήταν μια πολύ ευχάριστη νότια για τους Νεοϋορκέζους, και μια «ένεση» αισιοδοξίας για τους Ελληνοαμερικανούς η εκστρατεία των εθελοντών της «Up Greek Tourism».
Η εκστρατεία της εθελοντικής ομάδος «Up Greek Tourism» μέσω μίας μεγάλης γιγαντοαφίσας που τοποθετήθηκε στην περίφημη πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης, ήρθε για να δείξει ότι όταν «οι Έλληνες θέλουν, σίγουρα μπορούν». Βεβαία, τα προβλήματα της Ελλάδας δεν πρόκειται να επιλυθούν με την κίνηση των ανθρώπων πίσω από την εκστρατεία. Όμως, είναι βέβαιο πως παρόμοιες πράξεις, εάν... γίνονται συστηματικά και μαζικά, θα μειώσουν τα προβλήματα της χώρας, καθώς αποδεικνύουν ότι, αν και το κράτος δεν λειτουργεί και βρίσκεται σε μόνιμη αφασία, οι Ελληνίδες και οι Έλληνες δεν το βάζουν κάτω και προσπαθούν και αναζητούν ιδέες, τις οποίες υλοποιούν για να στηρίξουν τις οικογένειες τους και κατ' επέκταση την πατρίδα τους.
Ήταν μία πολύ ευχάριστη νότα για τους Νεοϋορκέζους, και μία «ένεση» αισιοδοξίας για τους Ελληνοαμερικανούς η εκστρατεία των εθελοντών της «Up Greek Tourism», και πολλοί άνθρωποι νιώσαμε υπερηφάνεια για τους συντελεστές, οι οποίοι ανέδειξαν τις ομορφιές της Ελλάδας με 20 χιλιάδες μόνο δολάρια, τη στιγμή που το κράτος ξοδεύει εκατομμύρια με ελάχιστα αποτελέσματα. Και ο λόγος είναι η έλλειψη φαντασίας, η απουσία μακροχρόνιου σχεδιασμού, αλλά και αυτής της άδολης αγάπης για την Ελλάδα που αναδείχθηκε από την πρωτοβουλία της «Up Greek Tourism». Αρκεί να σκεφθεί κανείς ότι η χώρα μας διαθέτει δεκάδες γραφεία εντός και εκτός Ελλάδος, και χιλιάδες υπάλληλους που ασχολούνται με τη μεγαλύτερη βιομηχανία της χώρας, τον τουρισμό, και όμως τα αποτελέσματα είναι μηδαμινά σε σχέση με τα ποσά που ξοδεύονται.
Είναι καταθλιπτικό για όσους ζουν στην Αμερική, να βλέπουν εκατοντάδες διαφημίσεις για την Τουρκία και να απουσιάζει εντελώς η Ελλάδα, η οποία παρά την οικονομική κρίση έπρεπε να επενδύσει στον τουρισμό, διότι είναι ένας τομέας, ο οποίος κράτησε στην πλάτη του τη χώρα μας. Όπου και να κοιτάξει κανείς, στην τηλεόραση, στις εφημερίδες. στους σταθμούς τρένων και λεωφορείων, στα λεωφορεία τα ίδια, η Τουρκία διαφημίζει τις ακτές του Αιγαίου και τους αρχαίους ελληνικούς θησαυρούς και το κάνει με τρόπο που μπερδεύει τον Αμερικανό τουρίστα, ο οποίος είναι λογικό να πει «τι Ελλάδα, τι Τουρκία» και να προτιμήσει τη δεύτερη, ακριβώς επειδή η κυβέρνησή της του το υπενθυμίζει. Πρόσφατα ενημερώθηκα ότι οι τουρκικές Αερογραμμές διαφημίζονται οε ομογενειακά έντυπα και ιστοσελίδες..
Όσοι ασχολούνται με την τουριστική αγορά υποστηρίζουν ότι ο Αμερικανός τουρίστας είναι ο πιο ακριβός. Συνηθίζει να ξοδεύει περισσότερα από κάθε άλλον στις διακοπές του. Δεν έχουμε κανένα λόγο να αμφισβητήσουμε τους ανθρώπους της αγοράς, διότι γνωρίζουν καλύτερα. Με δεδομένη τη θέση τους, έχει κάθε δικαίωμα να υποστηρίξει κανείς, ότι η αμερικανική αγορά αφέθηκε στην Τουρκία, η οποία και την εκμεταλλεύεται. Οι Τουρκικές Αερογραμμές έχουν καθημερινά πτήσεις απ' όλες τις μεγάλες αμερικανικές πόλεις προς την Κωνσταντινούπολη, τη στιγμή που η Ελλάδα παρέδωσε την «ελληνική γραμμή» της Νέας Υόρκης στη DELTA, η οποία δεν έχει κάνει καμία διαφήμιση για τη χώρα μας. Και γι΄αυτό το λάθος φέρουν ευθύνη οι κυβερνήσεις Καραμανλή και Παπανδρέου, ενώ ούτε η σημερινή κυβέρνηση συνεργασίας ασχολήθηκε με το θέμα.
Η εθελοντική προσπάθεια της ομάδας «Up Greek Tourism» είναι μία καλή αρχή, που αποδεικνύει και την ανικανότητα του κράτους. Εάν συνεχίσουν, είμαι βέβαιος πως θα βρεθούν πολλοί Ελληνοαμερικανοί να τους στηρίξουν οικονομικά, διότι αντικατέστησαν τα λόγια (του κράτους) με έργα…
ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΓΝΑΤΙΟΥ
(ΕΦ.ΗΜΕΡΗΣΙΑ-28/3/2012)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.