► Μυστήριο πάνω από την Κίναρο.
► «Είναι ένα είδος βόμβας που την ονομάζουμε ηλεκτρομαγνητική βόμβα».
Του Αντώνη Μυλωνάκη
Κάθε φορά που παλληκάρια χάνονται άδικα εκτελώντας το καθήκον τους, ολόκληρη η ελληνική κοινωνία γονατίζει. Αισθάνεται δικά της τα παιδιά η Ελληνίδα μάνα και κατεβάζει το κεφάλι, ανήμπορος να αντιδράσει ο περήφανος Έλληνας πατέρας.
Πριν λίγες μέρες, ξημερώματα της περασμένης Πέμπτης, ένα ακόμα ελικόπτερο, του πολεμικού μας.... ναυτικού, που συμμετείχε σε προγραμματισμένη άσκηση χάθηκε ξαφνικά από συχνότητα και RADAR. Η φρεγάτα Έλλη στην οποία ανήκε, άρχισε με αγωνία να το ψάχνει. Μαζί της εναέρια και επίγεια μέσα. Η αγωνία στο κόκκινο. Οι ανάσες όλων κομμένες. Η φωνή έβγαινε με δυσκολία. Όταν βρέθηκε τελικά, πάγωσαν όλοι. Συντρίμμια το Ελικόπτερο BELL 212 και νεκροί οι χειριστές και ο Αξιωματικός μηχανικός -ναυτίλος.
Οι σοροί τους μεταφέρθηκαν στο 401 Στρατιωτικό νοσοκομείο και άρχισε η διερεύνηση του θανατηφόρου αεροπορικού ατυχήματος. από την επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων. Μέχρι να βγει το πόρισμα θα περάσει καιρός. Μέχρι τότε πολλά θα ακούγονται και θα λέγονται. Το πόρισμα είναι απόρρητο όπως πάντα και δεν μπορεί να πει κανείς με βεβαιότητα ότι θα μάθουμε ακριβώς το αποτέλεσμα των ερευνών.
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και παρερμηνειών, θα ήθελα να ξεκαθαρίσουμε ότι οι σκέψεις και τα ερωτηματικά που θέτουμε είναι προσωπικά του γράφοντος και με κανέναν τρόπο δεν αποτελούν αποδείξεις ή τεκμήριο έρευνας του συγκεκριμένου θανατηφόρου αεροπορικού ατυχήματος.
Για τη συγκεκριμένη πτώση, συντριβή και το θάνατο των τριών πιλότων του ελικοπτέρου στη νήσο Κίναρο κανείς, μα κανείς δεν μπορεί, αλλά και δεν πρέπει να βγάζει βιαστικά συμπεράσματα. Η μόνη υπεύθυνη για να απαντήσει στα αίτια και κάτω από ποιές συνθήκες συνέβη η τραγωδία, είναι και το επαναλαμβάνω, η επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων του πολεμικού μας ναυτικού και της πολεμικής μας αεροπορίας.
Εμείς θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε διακριτικά ορισμένα θέματα που απασχολούν όλους τους Έλληνες μετά από τέτοια εθνική τραγωδία.
Τι ήταν άραγε αυτό που συνετέλεσε στη πτώση και συντριβή ενός σκληρού ελικοπτέρου ανθυποβρυχιακού πολέμου;
Κανένα μηχανικό ή άλλο πρόβλημα δεν είχε αναφερθεί προ πτήσεως. Οι χειριστές έμπειροι με πάνω από 1300 ώρες, ο κυβερνήτης και κοντά εκεί και ο συγκυβερνήτης. Με τεράστια εμπειρία ο μηχανικός - ναυτίλος χειριστής του radar. Οι καιρικές συνθήκες καλές και η τοποθεσία γνωστή με μικρή υψομετρική διαφορά, χωρίς υψηλούς όγκους.
Δύο είναι οι περιπτώσεις που μπορεί να οδηγήσουν σε μια τέτοιου είδους συντριβή του ελικοπτέρου.
► Η μία είναι ανθρώπινο λάθος και η άλλη είναι
► 0 Ηλεκτρονικός πόλεμος.
Για τη πρώτη δεν θα αναφερθούμε γιατί προσωπικά το θεωρώ δύσκολο και τραβηγμένο. Πάντα βέβαια υπάρχει το «ποτέ μη λες ποτέ».
Για τη δεύτερη όμως θα πρέπει χωρίς ιδεοληψίες, φοβίες και μισόλογα, να πούμε δύο λόγια και να δώσουμε τη σοβαρότητα που απαιτείται στο θέμα, τουλάχιστον την ίδια, που έδειξε μέχρι τώρα η δικαιοσύνη στέλνοντας στη φυλακή επιχειρηματία και πιθανόν να στείλει άλλα δέκα επτά άτομα για το ίδιο ακριβώς θέμα.
Ένας συνεχής και ακήρυχτος πόλεμος μαίνεται χρόνια τώρα στο Αιγαίο. Ένας πόλεμος που δεν γίνεται αντιληπτός από την κοινωνία αλλά που λαμβάνουν μέρος καθημερινά, μέρα και νύχτα οι Έλληνες πιλότοι.
Τα ερωτηματικά είναι πολλά και αμείλικτα
-Είναι δυνατόν και οι τρείς εμπειρότατοι χειριστές να υπολόγισαν λάθος υψόμετρο;
-0 τύπος της άσκησης επαναλαμβάνεται σχεδόν καθημερινά, Πως είναι δυνατόν αφού πετούσαν IFR δηλαδή πτήση με όργανα, να μην εντόπισαν ότι βρίσκονται τουλάχιστον 100 μέτρα χαμηλότερα από το ψηλότερο σημείο της κορυφής του μικρού βουνού;
► Πετούσαν με διόπτρες νυκτερινής οράσεως και οι δύο, ο ένας ή κανένας;
► Είχαν επαφή με τη φρεγάτα ή όχι;
► Το Ραντάρ τους είχε λοκαρισμένους ή όχι;
► Η πορεία του ελικοπτέρου ήταν η προκαθορισμένη, προσχεδιασμένη και ενδεδειγμένη ή υπήρχε αποπροσανατολισμός;
► Είχαν αναφερθεί εχθρικές παρεμβολές ή όχι;
► 0 IFF του ελικοπτέρου ήταν σε κατάσταση αναμονής η ενεργή;
► Σε τι σχετικό ύψος ήταν προγραμματισμένη η πτήση για τη συγκεκριμένη άσκηση;
► Υπήρχε εχθρικό πλοίο ή υποβρύχιο πλησίον της δεσμευμένης περιοχής;
► Ηλεκτρονικό πόλεμο διεξήγαγε π φρεγάτα Νικηφόρος Φωκάς στα πλαίσια του σεναρίου της άσκησης;
► Με τι ταχύτητα πετούσε το Ελικόπτερο γλύφοντας το έδαφος;
► Η πυξίδα και τα λοιπά όργανα τι ακριβώς έδειχναν;
► Πως χάθηκαν ξαφνικά από Ραντάρ και συχνότητα το ελικόπτερο;
Ερωτήματα για να δούμε τελικά αν οι υποψίες που εκφράζονται έχουν να κάνουν με συνθήκες νορμάλ ή συνθήκες ηλεκτρονικού βομβαρδισμού με αποτέλεσμα τον αποπροσανατολισμό των χειριστών λόγω «τρέλας» των οργάνων και τη συντριβή του ελικοπτέρου. Απαντήσεις περιμένουμε όλοι, μα περισσότερο οι απαντήσεις και π αλήθεια οφείλονται στη μνήμη των τριών αδικοχαμένων πιλότων αξιωματικών του πολεμικού μας ναυτικού και στις οικογένειές τους που δεν θα χαμογελάσουν ποτέ πια.
*0 Αντώνης Μυλωνάκης είναι Συνταγματάρχης ε.α της Αεροπορίας Στρατού και παρουσιαστής του «Εκρηκτικού Δελτίου» στον τηλεοπτικό σταθμό Art.
0 ψυχρός, ανελέητος και ύπουλος ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ από τους γείτονες Τούρκους
Τι είναι λοιπόν το περιβόητο JAMMING ή πολύ απλά ελληνικά «Ηλεκτρονικός πόλεμος»;. Είναι ο αθόρυβος και ύπουλος πόλεμος των Τούρκων, με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων εναντίον Ελληνικών Αεροσκαφών, Ελικοπτέρων και πλοίων, με σκοπό ΝΑ ΝΕΚΡΩΣΟΥΝ όλες τις ηλεκτρομαγνητικές συσκευές και επικοινωνίες τους.
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΒΟΜΒΑΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ «ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ».
Αποτέλεσμα της «εκτόξευσης» από μέρους του εχθρού των βομβών αυτών είναι η παρεμπόδιση ή ο αποκλεισμός του Αεροσκάφους, Ελικοπτέρου, πλοίου από την εκτέλεση της αποστολής του. Με απλά και κατανοητά λόγια η εσκεμμένη παραγόμενη παρεμβολή από τον εχθρό ΤΡΕΛΑΙΝΕΙ τα όργανα και κυρίως πυξίδα και Radar καταλήγοντας στον ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ των χειριστών δηλαδή στην «ΤΥΦΛΩΣΗ» τους. Για τους πιλότους το JAMMING - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ είναι ο «ΑΠΑΛΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ» ή στη διεθνή στρατιωτική γλώσσα το SOFT KILLER.
Να σημειώσουμε κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
Οι τεχνικές του ηλεκτρονικού πολέμου χωρίζονται σε δύο κατηγορίες.
-Σε αυτή του θορύβου και
-σε αυτή της παραπλάνησης. Κατανοητά και τα δύο αποτελέσματα του πολέμου. Στη μεν πρώτη περίπτωση χάνεις την επαφή με ραντάρ και φίλιες δυνάμεις λόγω υπερβολικών ακουστικών παρεμβολών και στη δεύτερη αποπροσανατολίζεσαι.
Θα μπορούσαμε να γράφουμε σελίδες ολόκληρες για τις μεθόδους και τις επί μέρους τεχνικές αλλά και τον χρησιμοποιούμενο εξοπλισμό του πιο αθόρυβου εχθρικού αυτού οπλικού συστήματος. Αυτό όμως που έχει σημασία είναι τι κάνουμε εμείς για να αποκρούσουμε και να αντεπιτεθούμε με τέτοιου είδους αθόρυβα αλλά εξ ίσου καταστρεπτικά εχθρικά συστήματα.
Ηλεκτρονικά αντίμετρα εφαρμόζονται από τις ένοπλες δυνάμεις μας, σε τέτοιου είδους εχθρικές επιθέσεις, για την αποφυγή ή απόκρουση των εχθρικών ηλεκτρονικών βομβών;
Την απάντηση την έδωσε πρόσφατα η εισαγγελέας εφετών κα Γεωργία Τσατσάνη, που παρέπεμψε να δικαστούν για σωρεία σοβαρών κακουργηματικών πράξεων, τρεις πρώην γενικοί διευθυντές εξοπλισμών του υπουργείου Άμυνας, δέκα τέσσερα ανώτερα και ανώτατα στελέχη του υπουργείου και ο επιχειρηματίας Θωμάς Λιακουνάκος.
Η σοβαρή εθνικής ασφάλειας υπόθεση, αφορά στη προμήθεια του συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου στο στρατό ξηράς από την εταιρεία SONAK S.A. Σύμφωνα με όλα τα στοιχεία της δικογραφίας, εκτός του ότι τουλάχιστον για δεκαπέντε χρόνια, οι ένοπλες δυνάμεις έχουν στερηθεί τα απαραίτητα, για τη διεξαγωγή ηλεκτρονικών μέτρων και αντιμέτρων συστήματα που αφορούν την εθνική ασφάλεια και την εθνική μας άμυνα, το ελληνικό δημόσιο ζημιώθηκε πάνω από 40 εκατομμύρια ευρώ.
Όλα αυτά όμως κάποτε θα τελειώσουν, τα πορίσματα είναι απόρρητα και ποτέ δεν θα μάθουμε τη πραγματικότητα. Οι αδικοχαμένοι πιλότοι μας στη Κίναρο όπως και πριν είκοσι χρόνια στα Ίμια, πήραν το μυστικό μαζί τους στη γωνιά των Αγγέλων. Εμείς όμως είμαστε υποχρεωμένοι να ψάχνουμε την αλήθεια, για τα άδικα και χωρίς λόγο θανατηφόρα αεροπορικά ατυχήματα, που στοίχησαν τη ζωή σε ετοιμοπόλεμα και εκπαιδευμένα παλληκάρια.
(ΜΑΚΕΛΕΙΟ-15/02/2016)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.