Αρχική » » Η οργή του παλινδρομιστή

Η οργή του παλινδρομιστή


Ο κύριος που απολαμβάνουμε συχνά πυκνά στις οθόνες μας να μαγεύει με την κατάρτισή του, τις γνώσεις, την καλλιέπεια, την καλλιέργεια, τη δεινότητα στον συσχετισμό φαινομενικά άσχετων -μεταξύ τους- ειδήσεων και την εμμονή στην ποιότητα δεν είναι οπτασία. Δεν είναι εκδήλωση του αιθέρος στον κόσμο της πτωτικής ύλης. 

Μπορεί να προσεγγίζει το αρχαίο ελληνικό ιδανικό, την εκθέωση της ψυχής, αλλά είναι ακόμα άνθρωπος... με σάρκα και οστά. Μέσα στην αρμονική όψη του υπάρχει και ένας πολεμιστής που καμακώνει το θεριό με το καμάκι του ήλιου - όχι με τη μύτη του. Μέχρι τώρα έχει ανεχτεί πολλά δεινά - πάντα χάριν του ευρύτερου αγαθού που είναι η ενημέρωση του λαού. Στις ειδήσεις που έχει παρουσιάσει παρήλασαν περισσότερα στρινγκ απ' όσα χωρούν σε ένα εσωρουχάδικο.

Είδαμε στις φιλόξενες συχνότητες που τον ανέδειξαν τόσα πάρτι στη Μύκονο, που δεν θα τα άντεχε ούτε η Πάρις Χίλτον. Το Μνημόνιο τον πίκαρε. Η φτώχεια τον φούρκισε. Η ανεργία τον στενοχώρησε και οι φήμες ότι αυτοπροτάθηκε να αντικαταστήσει τον Γιώργο Παπαδάκη τον έβγαλαν από τα ρούχα του.

Μαλ@#ας

Με μια δημηγορία που παραπέμπει στην Αθήνα του Χρυσού Αιώνα, ο βετεράνος της ενημέρωσης μίλησε για τη δημοσιογραφία όπως εκείνος την ξέρει και όπως οι άλλοι την κατάντησαν: «Δίκαια ο κόσμος βγαίνει και λέει "αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι". Δυστυχώς κάποια παιδάκια ανεγκέφαλα έχουν καταντήσει το επάγγελμά μας σκουπίδι -εγώ ντρέπομαι να λέω ότι είμαι δημοσιογράφος- διότι όχι απλώς δεν βγαίνουν να κάνουν ρεπορτάζ, καλά βγήκε κι έκανε ποιος είπε προχθές το πρόβλημα, ο Μικρούτσικος, το πρόβλημα στη δημοσιογραφία είναι ότι οι περισσότεροι είναι αμόρφωτοι. Αμόρφωτοι, ανεγκέφαλοι και χαμηλότατου επιπέδου!

Προκαλώ, δεν τη λέω συνάδελφο, γιατί δεν είναι συνάδελφος -δεν κάνω εγώ την ίδια δουλειά με αυτή-, την προκαλώ να βγει να μου φέρει δήλωση που έχω πει εγώ ότι θα ήθελα όταν φύγει ο Παπαδάκης να τον αντικαταστήσω. Αυτό μιλάμε για αλητεία! Δημιουργείται ένα θέμα εκ του μη όντος, έγραψε ένας άλλος μαλ@#ας πριν από έναν μήνα σε ένα site ότι εγώ πήγα στα στελέχη του ΑΝΤ1 και αυτοπροτάθηκα ότι, όταν φύγει ο Παπαδάκης, θα μπω εγώ στη θέση του. Προκαλώ όλα τα στελέχη του ΑΝΤ1 να βγει κάποιος να πει αν εγώ έκανα μια τέτοια κουβέντα».

Παναγιώτης Λιάκος
(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-13/12/2014)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger