Αρχική » , , , » Φρ. Φράγκος: «Παραμένω στρατηγός για όλους τους Έλληνες»

Φρ. Φράγκος: «Παραμένω στρατηγός για όλους τους Έλληνες»


«Εκπροσωπούσα το σύνολο των Ελλήνων, αυτούς διοικούσα, και δεν θέλω κανένας να με περιθωριοποιεί ούτε προς τα αριστερά ούτε προς τα δεξιά», τόνι­σε ο Φραγκούλης Φράγκος απαντώντας στη φημολογία περί ένταξής του σε κόμμα προσκείμενο στη Δεξιά, ενώ σημείωσε χαρακτηριστικά ότι «θα ήθελα να ενταχθώ εκεί που θα πρέπει για να βοηθήσουμε την πατρίδα». Ο επίτιμος αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Στρατού και υπηρεσιακός υπουργός Εθνικής Άμυνας στην κυβέρνηση Πικραμμένου, βάζοντας τέλος στα σενάρια, ανέφερε αναλυτικά ότι «όσον αφορά για όποιον ιδρύει κόμμα; καλά κάνει. Ας κάνει όποιο κόμμα θέλει. 

Εγώ όταν ήμουν στον Στρατό, αλλά και τώρα, πίστευα και πιστεύω ότι δεν ήμουν ο ηγέτης -στο επίπεδο κάθε φορά που ήμουν- μιας μερίδας Ελλή­νων. Εκπροσωπούσα το σύνολο των Ελλήνων, αυτούς διοικούσα και δεν θέλω κα­νένας να με περιθωριοποιεί ούτε προς τα αριστερά ούτε προς τα δεξιά. Είμαι με το σύνολο των Ελλήνων, ήμουν ο στρατηγός και παραμένω ο στρατηγός για όλους τους Έλληνες», για να συμπληρώσει: «Για κανέναν δεν προτίθεμαι να δώσω αυτό το δικαίωμα να με τοποθετεί σε θέσεις και σε κομματικές τοποθετήσεις οι οποίες δεν με εκπροσωπούν. Θα ήθελα να ενταχθώ εκεί που θα πρέπει, για να βοηθή­σουμε την πατρίδα». Για τον ίδιο, άλλωστε, η λύση είναι «να μαζευτούμε όλοι όσοι θέλουμε να ανακτήσουμε την πατρίδα μας κι εγώ να 'μαι ένας απλός στρα­τιώτης. Εκεί θα ήθελα να ενταχθώ», υπογράμμισε.

(ΕΠΙΚΑΙΡΑ-11/11-24/11/2016)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger