■ Γιατί η ψήφιση της τροπολογίας δεν πρέπει να αποτελέσει μεμονωμένο γεγονός.
Θα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό, εάν η ψήφιση της τροπολογίας για τους ιεροδιδασκάλους της μουσουλμανικής μειονότητας αποδειχθεί τελικώς ότι δεν ήταν ένα μεμονωμένο θετικό γεγονός αλλά ένα πρώτο σημάδι ότι η ελληνική πλευρά αποφάσισε επιτέλους να ασχοληθεί σοβαρά με την αντιμετώπιση της υπονομευτικής πολιτικής της Τουρκίας στη Θράκη... Ο,τι και αν αποδειχθεί τελικώς ότι θα είναι, η συζήτηση που έγινε για το θέμα τόσο εντός όσο και εκτός Βουλής και η ευρύτερη δημοσιοποίησή της αποτέλεσε μία θαυμάσια ευκαιρία για την ενημέρωση του κοινού αλλά και την κατανόηση της στάσεως ορισμένων κομμάτων (ΔΗΜ.ΑΡ., ΣΥΡΙΖΑ), καθώς και για τον ρόλο των τριών μουσουλμάνων βουλευτών.
Στην ουσία του, το θέμα ήταν πολύ απλό και συγκεκριμένως εάν οι ιεροδιδάσκαλοι που διδάσκουν τα θρησκευτικά στα παιδιά ηλικίας 6-12 ετών της μειονότητας θα διορίζονται από το ελληνικό κράτος και θα αμείβονται από αυτό ή θα επιλέγονται από την Τουρκία και φυσικά θα αμείβονται από την ίδια, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Στην τελευταία περίπτωση, αυτό που θα συνέβαινε δεν θα ήταν ένα απλό διαδικαστικό θέμα (π.χ., η ανεκδιήγητη άποψη, ή μάλλον πρόφαση εν αμαρτίαις, της Μ. Ρεπούση ότι οι διοριζόμενοι από το ελληνικό κράτος δεν επελέγησαν μέσω ΑΣΕΠ), αλλά θα αφηνόταν τελείως ανεξέλεγκτη πλέον η δράση των Τούρκων στη Θράκη και των περίφημων Kuran Kursu, των φροντιστηρίων διδασκαλίας του Κορανίου, που το μόνο που δεν κάνουν είναι ακριβώς αυτό που υποδηλοί η ονομασία τους. Γιατί εάν δούμε το πλήθος των καταγγελιών των Πομάκων και Ρομά, τις πληροφορίες των τοπικών ΜΜΕ και ακόμη τις αναφορές των υπηρεσιών πληροφοριών και ασφαλείας αυτό που γίνεται εκεί είναι η καλλιέργεια του τουρκικού εθνικισμού και η ανάπτυξη τουρκικής εθνικής συνειδήσεως μέσα από τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας, ποιήματα για τη δόξα και το μεγαλείο της «μητέρας πατρίδας Τουρκίας», διαγωνισμοί απαγγελίας του τουρκικού εθνικού ύμνου, τραγούδια για την Ιστορία της Τουρκίας και λοιπά συναφή.
Η εφαρμογή
Με την τροπολογία που ψηφίσθηκε, τίθεται θεωρητικώς τέρμα στην κατάσταση αυτή καθώς αφενός οι μουσουλμανόπαιδες θα διδάσκονται πλέον τα θρησκευτικά (τώρα απέχουν από το μάθημα και έχουν μία ανεκμετάλλευτη κενή ώρα) και αφετέρου τίθεται τέρμα στην παραπάνω δράση των εγκαθέτων της Τουρκίας. Και λέμε «θεωρητικώς», διότι άλλο πράγμα η ψήφιση ενός μέτρου και άλλο η εφαρμογή του, ιδίως όταν αυτό έρχεται ενάντια στην πολιτική της Τουρκίας, με τη μακρά ιστορία παραβιάσεως κάθε συνθήκης και συμφωνίας και την επίσης μακρά ιστορία αυθαίρετων ενεργειών και παραβιάσεως του νόμου τόσο στη Θράκη όσο και στην Κύπρο και την Κωνσταντινούπολη (ελληνική μειονότητα). Στην παρούσα περίοδο, ύστερα από μία μακρά σειρά συνεχών υποχωρήσεων και ανοχής των παράνομων τουρκικών ενεργειών, η σχολαστική εφαρμογή της ψηφισθείσας τροπολογίας αποκτά ιδιαίτερη σημασία. Γιατί η τροπολογία είναι το πρώτο μέτρο που λαμβάνει εδώ και πολλά χρόνια η Ελλάδα για την αντιμετώπιση της τουρκικής πολιτικής στη Θράκη και, αν εκφυλισθεί και αυτό, ο κατήφορος δεν θα έχει πλέον τέλος.
Η αποφασιστικότητα στην εφαρμογή της έχει μείζονα σημασία, γιατί θεωρείται βέβαιο ότι μετά την ήττα της η τουρκική πλευρά θα αντιδράσει προβάλλοντας προσκόμματα κάθε είδους στην έμπρακτη εφαρμογή της και καταστρατηγώντας την στην πράξη χωρίς συνέπειες. Στο πρόσφατο βιβλίο του για τη «Μυστική Δράση των Τούρκων στην Ελλάδα και τη σύγχρονη ΜΙΤ», ο συντάκτης του παρόντος έχει καταγράψει πλήθος δήθεν πολιτιστικών οργανώσεων και συλλόγων αλληλεγγύης προς τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης, με δεκάδες από αυτές στην Τουρκία, στην Ευρώπη και πάνω από 20 στη Θράκη. Όπως και στην περίπτωση των ιεροδιδασκάλων, το τεράστιο αυτό πλέγμα των ψευδεπώνυμων «πολιτιστικών συλλόγων» παραμένει τελείως ανέλεγκτο από απόψεως των εξόδων λειτουργίας τους της προελεύσεως των πηγών εσόδων τους κ.λ.π, που, κρίνοντας από το μέγεθος και την έκταση της δραστηριότητας τους, απαιτούν τεράστια ποσά. Όσο ο μηχανισμός αυτός δεν αντιμετωπίζεται με την καθ΄ όλα νόμιμη -και ως εκ τούτου στερούμενη κάθε παρενέργειας- προσέγγιση του οικονομικού ελέγχου του, η εφαρμογή της πρόσφατης τροπολογίας θα αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα.
Στο παραπάνω βιβλίο είχε τεκμηριωθεί ότι ο πραγματικός ρόλος των συλλόγων του μηχανισμού αυτού είναι η οργάνωση των Τούρκων της διασποράς σε μία ελεγχόμενη μάζα, μέσω της εντάξεώς τους σε έναν τεράστιο αριθμό ελεγχομένων (από την Τουρκία) δήθεν πολιτιστικών συλλόγων και τζαμιών και η συνεχής χειραγώγηση του ιδεολογικού προσανατολισμού τους κατά τρόπον που θα αποτρέπει την εν γένει ενσωμάτωση τους στις τοπικές κοινωνίες. Ένας άλλος ρόλος τους είναι η χρησιμοποίηση τους ως μηχανισμών πιέσεως και υποστηρίξεως της τουρκικής πολιτικής εντός και εκτός των χωρών που είναι εγκατεστημένοι. Σημ.: Οι μουσουλμάνοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, της ΔΗΜΑΡ, και του ΣΥΡΙΖΑ όπως και όλοι οι προκάτοχοι τους, έκαναν και τα δύο (βλ. τις καθ΄ υπόδειξιν του προξένου Κομοτηνής απειλές των βουλευτών ανεξαρτητοποιήσεων τους σε περίπτωση που το κόμμα τους ψήφιζε την τροπολογία).
Ιδιαίτερα στη Θράκη, οι σύλλογοι αυτοί είναι ταυτόχρονα μέσα υλοποιήσεων και πρακτικής εφαρμογής της τουρκικής πολιτικής διά της οργανωμένης αντιστάσεως στις επιταγές της νόμιμης εξουσίας (π.χ., «εμείς θα επιλέγουμε τους ιμάμηδες-ιεροδιδασκάλους»), της προσπάθειας δημιουργίας παράλληλων άτυπων κρατικών δομών σε τοπικό επίπεδο, της δημιουργίας τετελεσμένων, της συνεχούς προσπάθειας αλλοιώσεως του χαρακτήρα των τοπικών κοινωνιών μέσω πολιτιστικών και θρησκευτικών εκδηλώσεων κ.λπ. Μία άλλη, που υποστηρίζεται από ένα πλήθος στοιχείων τόσο στην Ελλάδα όσο και στον υπόλοιπο κόσμο, είναι η χρήση του ίδιου μηχανισμού ως δεξαμενή στρατολογήσεως από τις τουρκικές υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού, με σκοπό τη συλλογή πληροφοριών.
Ο νόμος
Τούτο προκύπτει από έναν από ετών ισχύοντα τουρκικό νόμο, βάσει του οποίου όλοι οι Τούρκοι πολίτες που υπηρετούν στο εξωτερικό με την ιδιότητα του δημοσίου υπαλλήλου ή αμείβονται καθ' οιονδήποτε τρόπο από το τουρκικό κράτος –μεταξύ των οποίων οι ιμάμηδες και οι δάσκαλοι- οφείλουν να συνεργάζονται με τη ΜΙΤ. Με βάση τον νόμο αυτό έχει υπογραφεί μάλιστα ένα πρωτόκολλο αφενός μεταξύ της ΜΙΤ και του Γενικού Επιτελείου και αφετέρου της Διευθύνσεως θρησκευτικών Υποθέσεων (η Τουρκία δεν έχει υπουργείο Θρησκευμάτων), του υπουργείου Παιδείας, την ΤΗΥ και άλλων οργανισμών, υπηρεσιών, εταιριών κ.λ.π., όλες οι τελευταίες είναι υποχρεωμένες να στέλνουν στη ΜΙΤ ένα βιογραφικό του προσωπικού που αποστέλλουν στο εξωτερικό, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις γίνεται μία ταχύρυθμη εκπαίδευση και δίνονται οδηγίες ως προς τον τρόπο που θα μεταβιβάζονται στην Τουρκία οι πληροφορίες που θα συλλέγουν. Τέτοιους ιμάμηδες-ιεροδιδαοκάλους ήθελαν εδώ αυτοί που καταψήφισαν την τροπολογία;
Συνολικά μέτρα και έλεγχοι
Η ισχύουσα για τους πάντες διενέργεια οικονομικών ελέγχων είναι ο μόνος τρόπος για να ελεγχθεί ολόκληρος ο παράνομος μηχανισμός που έχουν στήσει στη Θράκη οι Τούρκοι, του οποίου οι ιεροδιδάσκαλοι αποτελούν μόνο ένα μέρος του. Έτσι, η αντιμετώπιση μόνο του θέματος της διδασκαλίας των θρησκευτικών κα όχι του συνόλου του μηχανισμού που έχουν στήσει οι Τούρκοι στη Θράκη θα είναι αναποτελεσματική, εάν δεν ληφθούν ταυτόχρονα μέτρα για το σύνολο του μηχανισμού αυτού. Πρόκειται για τον παράνομο μηχανισμό του πλήθους των δήθεν πολιτιστικών, μορφωτικών κ.λ.π συλλόγων τους κα τη γνωστή στον λαό της Θράκης αλλά και στις αρμόδιες ελληνικές υπηρεσίες αντεθνική τους δραστηριότητα.
Μαύρες αμοιβές από 700 έως και 1.200 ευρώ κάθε μήνα
ΕΦΑΡΜΟΓΗ, όμως, της τροπολογίας δεν θα σημαίνει τίποτε χωρίς την εφαρμογή όλων των νόμων του ελληνικού κράτους, τους οποίους παραβιάζουν συστηματικώς οι καθοδηγούμενοι από την Τουρκία εγκάθετοι της στη Θράκη, όπως παράνομη ανέγερση τζαμιών, καταπατήσεις δημόσιας γης, πολεοδομικές παραβάσεις διακίνηση μαύρου χρήματος, κ.ά. Ιδίως για τις τελευταίες, σε μία περίοδο που ολόκληρος ο ελληνικός λαός συνθλίβεται από μία πρωτοφανή φορολογική επιδρομή το ίδιο το θέμα των μέχρι τώρα αμειβόμενων από την Τουρκία ή από μέλη της μειονότητας ιμάμηδων και ιεροδιδασκάλων αποτελεί από μόνο του μία οφθαλμοφανή φορολογική παράβαση.
Οι πληροφορίες από τη Θράκη αναφέρουν ότι οι μεν διοριζόμενοι και αμειβόμενοι από κάθε χωριό ιεροδιδάσκαλοι λαμβάνουν χωρίς καμία απόδειξη 700 ευρώ τον μήνα, ποσό που σίγουρα δεν δηλώνεται στη φορολογική τους δήλωση. Το ίδιο συμβαίνει και με τους αμειβομένους απευθείας από το προξενείο Κομοτηνής με το ποσό των 1.200 ευρώ τον μήνα, το οποίο εισπράττουν «μαύρα», χωρίς να καταβάλλουν κανέναν φόρο εισοδήματος. Αν ληφθεί υπ΄ όψιν ο αριθμός τους, που ανέρχεται σε αρκετές εκατοντάδες, υπάρχει διαφυγή φορολογητέας ύλης δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, με τις οικονομικές υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών να δείχνουν μία περίεργη απροθυμία ελέγχου τους.
Από τον Μάνο Ηλιάδη
(Εφ.Κυρ.Δημοκρατία-27/1/2013)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.