Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος
Κάνει το γύρο του κόσμου μέσα από τα Βρετανικά και Διεθνή ΜΜΕ της προσγείωσης ενός μικρού, 4-θέσιου αεροσκάφους τύπου Cessna από έναν επιβάτη όταν ο πιλότος έχασε τις αισθήσεις του (και έχασε και τη ζωή του αργότερα στο νοσοκομείο όπου μετακομίστηκε)…
Ο επιβάτης με τη βοήθεια ειδικών προσγειώθηκε στο Humberside:
Ομαλή η προσγείωση όπως ομαλή φαίνεται να είναι πλέον και η «προσγείωση» του ‘γάμου’ των δύο ελληνικών αεροπορικών εταιριών.
Υπήρξαν, όπως ίσως θυμάστε, οι σχετικές αντιδράσεις πριν 2 περίπου χρόνια από τις αρμόδιες Αρχές διασφάλισης της Ανταγωνιστικότητας της Ευρωπαϊκής Ένωσης όταν έγινε η πρόταση «συγχώνευσης με εξαγορά» της Olympic Airways από την Aegean Airlines καθώς ο γάμος θα συνιστούσε μονοπώλιο για τις αεροπορικές συγκοινωνίες στην Ελλάδα.
Προφανώς, όπως γράφει η σχετική ανακοίνωση που μπορούν να δούνε οι φίλοι αναγνώστες παρακάτω, οι αντιδράσεις των Ευρωπαϊκών Αρχών έχουν παρακαμφθεί καθώς η πιθανότητα αδυναμίας της OLYMPIC να συνεχίσει τις δραστηριότητές της θα άφηνα, έτσι κι αλλιώς, την AEGEAN σε σχετική «μονοπωλιακή» θέση:
Η πραγματικότητα, όμως, είναι πολύ πιο επώδυνη για την ιστορική Ιταλική εταιρεία ALITALIA (η οποία είχε ιδιωτικοποιηθεί το 2009) καθώς κινδυνεύει όχι μόνο με ‘πτώχευση’ (έχοντας συσσωρεύσει παθητικό περίπου ενός δις ευρώ από το 2009 έως σήμερα και άλλο ένα δις ευρώ σε οφειλές προς τρίτους) και κυρίως προς τον κύριο προμηθευτή καυσίμων που ανοιχτά, πλέον, απειλεί να διακόψει την παροχή τους εξαιτίας των υπέρογκων οφειλών της αεροπορικής εταιρείας. Και, φυσικά, αεροπλάνα χωρίς καύσιμα δεν μπορούν να…απογειωθούν!
Υπάρχει η πρόταση εξαγοράς της ALITALIA από την κοινοπραξία AIR-FRANCE/KLM η οποία ήδη κατέχει το 25% των μετοχών της ALITALIA αλλά επιθυμεί να την αγοράσει σε πολύ πιο χαμηλό τίμημα από αυτό που τώρα ζητούν οι υπόλοιποι μέτοχοι της Ιταλικής αεροπορικής εταιρίας. Δείτε παρακάτω:
Δυσκολεύουν τα πράγματα στον Ευρωπαϊκό Ουρανό…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.