■ ΣΕ ΚΑΘΟΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟ twitter ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ REUTERS.
■ To 36% των 1.067 χρηστών που ερωτήθηκαν απάντησε ότι δεν μπαίνουν πλέον στην ιστοσελίδα, σε αντίθεση με αυτούς του facebook.
Μπορεί οικονομολόγοι να παρακολουθούν με ενδιαφέρον τη διαδικασία εισόδου του twitter στο χρηματιστήριο, οι χρήστες του Διαδικτύου, όμως, φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να… βαριούνται τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης. Οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους … Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Ipsos για λογαριασμό του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters, το 36% των 1.067 χρηστών του twitter που ερωτήθηκαν απάντησαν ότι δεν μπαίνουν πλέον στην ιστοσελίδα,ενώ το 7% δηλώνει ότι έχει κλείσει τελείως το προφίλ του....
Οι αιτίες
Οι χρήστες που εγκατέλειψαν γιαπάντα την υπηρεσία ανέφεραν ότι πήραν αυτή την απόφαση για διάφορους λόγους. Ορισμένοι απάντησαν ότι οι φίλοι τους δεν χρησιμοποιούσαν το twitter, ενώ μεγάλος ήταν και ο αριθμός αυτών που ισχυρίστηκαν ότι η υπηρεσία είναι πολύπλοκη και δεν μπορούσαν να καταλάβουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί.
Αρκετά χαμηλότερος ήταν ο αριθμός των χρηστών του facebook που ανέφεραν ότι η ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης δεν κεντρίζει πλέον το ενδιαφέρον τους. Από τους 2.449 ερωτηθέντες, το 7% παραδέχτηκε ότι δεν συνδέεται πλέον στην ιστοσελίδα, ενώ ένα 5% έκλεισε τελείως το προφίλ του. Σύμφωνα με ειδικούς του χώρου,αυτό δείχνει ότι η ιστοσελίδα του νεαρού Μαρκ Ζάκερμπεργκ συνεχίσει να κρατάει τα «σκήπτρα» της κοινωνικής δικτύωσης, παρά το γεγονός ότι έχει αυξήσει τον αριθμό των διαφημίσεων που προβάλλονται και κατά διαστήματα έχει υιοθετήσει «αμφιλεγόμενες» πολιτικές ασφαλείας.
«Το twitter είναι μια υπέροχη υπηρεσία, αλλά έχει ακόμα πολλά χρόνια ανάπτυξης μπροστά του. Κατά τη γνώμη μου, δεν έχει τις ίδιες ευκαιρίες με το facebook και η αξία του θα πρέπει να εκτιμηθεί αναλόγως. Τα στοιχεία δείχνουν ότι το απόλυτο δυναμικό εσόδων δεν είναι τόσο υψηλό όσο του facebook», ανέφερε ο Νταν Νάιλς, υπεύθυνος επενδύσεων της εταιρίας AlphaOne Capital Partners. Παρ’ όλα αυτά, η σελίδα κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζει οικονομική άνθηση, καθώς τα έσοδα για το τρίτο τρίμηνο του 2013 είναι σχεδόν διπλάσια από την αντίστοιχη περίοδο του 2012. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρία παρουσίασε κέρδη αξίας 123 εκατομμυρίων ευρώ, την ώρα που το facebook αναμένεται να φέρει τριμηνιαία κέρδη ύψους 1,3 δισ. ευρώ.
Στα τέλη Σεπτεμβρίου, οι υπεύθυνοι του twitter ανακοίνωσαν ότι είχαν 232 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες, δηλαδή ανθρώπους που έμπαιναν στο προφίλ τους τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Αναλυτές τονίζουν ότι η μόδα της σελίδας μάλλον έχει αρχίσει να περνάει, καθώς ο ρυθμός αύξησης των χρηστών από τρίμηνο σε τρίμηνο δεν έχει ξεπεράσει το 11% από τον Ιούνιο του 2012. Συγκριτικά, όταν το facebook είχε αντίστοιχο μέγεθος, ο αριθμός των μελών του αυξανόταν κατά 20% κάθε τρίμηνο.
ΕΛΕΝΗ ΒΕΡΓΟΥ
(ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ-22/10/2013)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.