Αρχική » » Οι Τούρκοι στήνουν δικές τους κρατικές δομές στη Θράκη!

Οι Τούρκοι στήνουν δικές τους κρατικές δομές στη Θράκη!


Οργανώνουν λαϊκή πολιτοφυλακή, σύστημα Υγείας και νομιμοποιούν έγγραφα των ψευδομουφτήδων! 
Το προξενείο προσπαθεί να αποδείξει ότι η μειονότητα είναι εθνοτικά αμιγώς «τουρκική» και να παρεμποδίσει τα παιδιά που ανήκουν σε αυτή να μαθαίνουν την ελληνική. 

Πιστοποιητικά και αιτήσεις που συντάσσονται μέσα στο τουρκικό προξενείο Κομοτηνής καθ' υπαγόρευσιν, καταθέτουν μου­σουλμάνοι γονείς στη Θράκη προκείμενου να εγγράψουν τα παιδιά τους στην Α' Δημοτικού των μειονοτικών σχολείων του υπουργείου Παιδείας στην περιοχή!...

Όπως αποκαλύπτουν σήμερα τα «Επίκαι­ρα», τις τελευταίες ημέρες, με τη συμμετοχή τοπικών μειονοτικών βουλευτών του ΠΑΣΟΚ, πολιτικών κομμάτων στην Αθήνα αλλά και της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας έχει στηθεί στην πλάτη των παιδιών της μειονότητας ένα άθλιο πολιτικά παιχνίδι, που τελικό στόχο έχει την de facto νομιμοποίηση του δικτύου παρα-εκπαίδευσης που δημιουργεί με μεθοδικότητα η Άγκυρα στην περιοχή. Οι Αρχές του προξενείου, οι οποίες υπονομεύουν από το 2006 το νόμο Γιαννάκου για τη μειονοτική εκπαίδευση, κορυφώνουν φέτος τις προκλήσεις τους προκειμένου να αποτρέψουν την εφαρμογή της ρύθμισης που προβλέπει ότι τα παιδιά της μειονότητας θα εγγράφονται στην Α' Δημοτικού μόνο εφόσον έχουν τελειώσει ελληνικό δημόσιο νηπιαγωγείο. 

Ο λόγος που υπονομεύεται η εφαρμογή του νόμου αυτού είναι ότι η «μητέρα Τουρκία», διά του προξενείου, απαιτεί τα δημόσια μειονοτικά νηπιαγωγεία να είναι δίγλωσσα και να δι­δάσκεται σε αυτά παράλληλα με την ελληνική και η τουρκική γλώσσα. 

Ο στόχος της είναι διπλός: Να απoδείξει διά της υποχρεωτικής διδασκαλίας της τουρκικής και με τον αποκλεισμό των υπολοίπων -λόγου χάρη, της καταγεγραμμένης πομακικής- ότι η μειονότητα είναι εθνοτικά αμιγώς «τουρκική», αλλά και να παρεμποδί­σει τα παιδιά της μειονότητας να μα­θαίνουν να μιλούν από πολύ νωρίς άπταιστα την ελληνική. 

Τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το προξενείο δείχνουν μεγάλη διαρροή των παιδιών της μειονότητας τόσο προς τα χριστιανικά γυμνάσια - λύκεια όσο και προς τα ελληνικά πανεπιστήμια κατά την προηγούμενη δεκαετία κι αυτό αποδίδεται στην αλλαγή πολιτικής της ελληνικής Πολιτείας απέναντι στα μουσουλμανόπαιδα από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο. Από τους 400 νέους που εισάγονταν σε ετήσια βάση στα πανεπιστήμια της Τουρκίας ο αριθμός μετά την ποσόστωση για την κατ΄ εξαίρεσιν εισαγωγή μουσουλμάνων σε ελληνικά ΑΕΙ, που νομοθέτησε το 1995 ο Γιώργος Παπανδρέου, έπεσε στους 90. Δεκάδες νέοι επίσης εγκατέλειψαν τα μειονοτικά γυμνάσια όπως το ξακουστό Τζελάλ Μπαγιάρ, για να φοιτήσουν σε ελληνό­γλωσσα γυμνάσια και λύκεια στα οποία μετά τα δεκατρία διδάσκεται προαιρετικά η τουρκική ως δεύτερη γλώσσα - εναλλακτικά με τα αγγλικά ή τα γαλλικά. 

Συνολικά περί τους 5.000 νέους της μειονότητας γύρισαν την πλάτη στην καταπίεση του προξενείου στη δεκαετία 2000-2010 και επέλεξαν να σπουδάσουν σε ελληνικά πανεπιστήμια. 

«Παρέμβαση» προξενείου 

Βλέποντας το έδαφος να χάνεται κάτω απ΄ τα πόδια του, το προξενείο αποφάσισε να λάβει μέτρα που να διασφαλίζουν ότι τα μουοουλμανόπαιδα θα πάψουν να γοητεύονται από τις, σειρήνες της ελληνικής Πολιτείας. Η προοπτική της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στην ελληνική κοινωνία ήταν κάτι που πάντοτε πολεμούσε, η δε γκετοποΐηση είναι διαχρονικά η πολιτική του. 

Έστησε, λοιπόν, σε πάρα πολλά χωριά της Ξάνθης και της Κομοτηνής ένα δικό του δίκτυο παραπαιδείας με δίγλωσσα νηπιαγωγεία κατά παράβαση της ελληνικής νομοθεσίας. Εξαπολύοντας, μάλιστα μπαράζ πιέσεων κατά των γονέων -η απειλή της καταχώρισης στη μαύρη λίστα απαγόρευσης εισόδου στη γείτονα είναι αρκούντως αποτελεσματική- , κατάφερε να φοιτούν στα δίγλωσσα παρα-νηπιαγωγεία διπλάσιοι μαθητές σπ' ό,τι στα ελληνικά δημόσια μειονοτικά νηπιαγωγεία. Το πρόβλημα για την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προέκυψε όταν αποφασίστηκε φέτος να εφαρμοστεί πλήρως ο σχετικός νόμος μετά το μεταβατικό στάδιο προσαρμογής και να μην γίνουν δεκτά στα μειονοτικά δημοτικά σχολεία όσα παιδιά αγνόησαν το θεσμικό πλαίσιο και φοίτησαν στα νηπιαγωγεία της τουρκικής παρα-εκπαίδευσης. 

Το προξενείο αντέδρασε ταχύτατα. Ανέθεσε στον άμεσα ελεγχόμενο από αυτό σύλλογο επιστημόνων της μειονότητας να συντάξει και να διανείμει σε όλους τους ενδιαφερόμενους γονείς μια ειδική αίτηση προς τις κατά τόπους υπηρεσίες της Πρωτοβάθμιος Εκπαίδευσης στη Θράκη, της οποίας η τυχόν αποδοχή συνιστά de facto νομιμοποίηση του τουρκικού παρακράτους! 

Με την αίτησή τους οι μουσουλμά­νοι γονείς ζητούν την κατ' εξαίρεσιν εγγραφή των μικρών μαθητών στα μειονοτικά δημοτικά με το επιχείρημα ότι στην περιοχή τους «δεν λειτουργούν επίσημα δίγλωσσα νηπιαγωγεία του ελληνικού υπουργείου Παιδείας». Ο νόμος Γιαννάκου πράγματι προβλέπει την κατ΄ εξαίρεσιν εγγραφή αλλά για την περίπτωση που δεν λειτουργούν δημόσια ελ­ληνόγλωσσα νηπιαγωγεία όχι δίγλωσσα νηπιαγωγεία μοντέλο που απορρίπτει το ελληνικό κράτος! 

Το θέμα απέκτησε γρήγορα και πολιτική διάσταση, καθώς όπως πληροφορούνται τα «Επίκαιρα», ο μουσουλμάνος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ στη Ροδόπη Αχμέτ Χατζηοσμάν προ­σέγγισε στενό συνεργάτη του προέδρου του κόμματός του, Ευάγγελου Βενιζέλου, και πίεσε ώστε στο πλαίσιο της συγκυβέρνησης οι ελληνικές Αρχές να «κάνουν τα στραβά μάτια» και να δεχτούν τα πιστοποιητικά και τις αιτήσεις που συντάσσει κάτω από τη μύτη της Πολιτείας το προξενείο - καθοδηγώντας τους γονείς να παραβιάζουν το νόμο. 

Το επιχείρημα του Χατζηοσμάν προς το βενιζελικό περιβάλλον ήταν καταλυτικό: «θέλετε να χαρίσουμε 17.000 ψήφους της μειονότητας στον ΣΥΡΙΖΑ;». 

Το ενδιαφέρον είναι πως μετά απ' αυτή την πίεση, υπάρχουν πληροφορίες άτι ο αρμόδιος υφυπουργός Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, ο οποίος υποδείχτηκε από το ΠΑΣΟΚ, μελετά ρύθμιση προκειμένου να εγγραφούν οι μαθητές στην Α' Δημοτικού και να γίνουν δεκτές οι αιτήσεις που συνέταξε για λογαριασμό των γονέων το προξενείο. Θα πρέπει να του αναγνωριστεί, βεβαίως το ελαφρυντικό ότι βρίσκεται προ τετελεσμένου και θα είναι υποχρεωμένος να δικαιολογήσει τυχόν αποκλεισμό των μαθητών από το δικαίωμα της πρόσβασης στην εκπαίδευση, από την άλλη όμως παίρνει την ευθύνη να νομιμοποιήσει de facto τις παράνομες πρακτικές της παρα-εκπαίδευσης που επιχειρούν συστηματικά οι Τούρκοι στην περιοχή. 

Παρακρατικές δομές 

Η υπόθεση αυτή έχει γενικότερη πολιτική σημασία καθώς οι τουρκικές Αρχές στήνουν τον τελευταίο χρόνο αθόρυβα παράλληλες παρακρατικές δομές στην περιοχή της Θρά­κης τις επιβάλλουν ενάντια στις επιθυμίες της ελληνικής Πολιτείας κι έπειτα δημιουργούν τετελεσμένα με τελικό στόχο την αναγνώρισή τους. 

Τα παρανηπιαγωγεία δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα. Όπως πληροφορούνται τα «Επίκαιρα», εσχάτως επιτυγχάνουν την αναγνώριση με σφραγίδα της ελληνικής Πολιτείας και «δικαστικών» πράξεων της ψευδομουφτείας ενώ δημιουργούν κι ένα παρα-δίκτυο θρησκευτικών σχολείων για να αποσπάσουν μαθητές από τα ιεροσπουδαστήρια του ελληνικού υπουργείου Παιδείας! 

Πιο συγκεκριμένα, ο νόμιμος μουφτής Κομο­τηνής Μέτσο Τζεμαλή, για να φανεί αρεστός στην εξτρεμιστική ηγεσία της μειονότητας, τώρα που βρίσκεται κοντά στο τέλος της μακράς του θητείας, δέχεται και επικυρώνει με σφραγίδα του ελληνικού κράτους διαθήκες, κληρονομιές, διαζύγια και άλλα έγγραφα αστικών υποθέσεων μεταξύ μουσουλμάνων, τα οποία εκδίδονται από ιμάμηδες διορισμέ­νους από τον ψευδομουφτή Ιμπράμ Σερήφ και όχι από τον ίδιο. Ουσιαστικά, αποδέχεται εμμέσως την εκχώρηση των δικαστικών του αρμοδιοτήτων για θέματα αστικών υποθέσεων στο πλαίσιο της σαρία σε αυτούς που αμφισβητούν την εξουσία του! Στους φευδομουφτήδες… 

Αντίστοιχα φαινόμενα αμφισβήτησης της δι­καιοδοσίας του ελληνικού κράτους έχουμε και στα Δωδεκάνησα όπου η Τουρκία επιχειρεί να ανακινήσει θέμα δικαιωμάτων «μειονότη­τας». Οι εκεί μουσουλμάνοι με καθοδήγηση του προξενείου, έδιωξαν τον ιμάμη που τους έστειλε το ελληνικό κράτος -ο προηγούμενος συνταξιοδοτήθηκε- και εγκατέστησαν με το «έτσι θέλω» στο τζαμί το «θρησκευτικό λει­τουργό» που τους έστειλε ο ψευδομουφτής. Και, βέβαια, ας μην λησμονείται και το εξής: Η μεταφορά έπειτα από παρέμβαση του Τούρ­κου αντιπροέδρου Μποσντάγ, μουσουλμάνου τσιγγάνου από τον οικισμό Ήφαιστος Κομοτη­νής σε τουρκικό νοσοκομείο, προκειμένου να λύσει το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει με το βάρος του. 

Τελευταίο αλλά όχι έλασσον- και, πάντως εξαιρετικό ανησυχητικό: Πρόσφατα στις εκδηλώσεις που διεξάγονται σε μειονοτικούς δήμους την ασφάλεια της διοργάνωσης αναλαμβάνουν άνδρες που φορούν στολές με κίτρινα περιβραχιόνια -όμοια με της τουρκικής Αστυνομίας- , τα οποία γράφουν επάνω «Υπεύθυνος ασφαλείας» («Γκιορεβλΐ»). Η υποχώρηση της Ελληνικής Αστυνομίας από τη θρακική ύπαιθρο και το «λουκέτα» στα αστυ­νομικά τμήματα μειονοτικών περιοχών εξαι­τίας του Μνημονίου, όπως λόγου χάρη στα Αρριανά Ροδόπης δημιουργούν κενό εξου­σίας το οποίο αριστοτεχνικά εκμεταλλεύονται οι τοπικές προξενικές Αρχές δημιουργώντας πρόπλασμα λαϊκής πολιτοφυλακής. 

Η ποιοτική μεταστροφή της τουρκικής εξω­τερικής πολιτικής στην περιοχή -κι αυτό πρέ­πει να γίνει αντιληπτό στην Αθήνα- συνίσταται πλέον στο ότι σε αντίθεση με το παρελ­θόν, δημιουργεί παράλληλες κρατικές δομές σε όλα τα επίπεδα, σχολεία, θρησκεία, υγεία, αστυνομία, και με αθόρυβο τρόπο μεθοδεύει τη νομιμοποίηση τους. 

Αυτή η προσπάθεια αν δεν ανακοπεί τώρα -με το μαχαίρι-, σε βάθος χρόνου θα δημιουργήσει ανυπέρβλητα ζητήματα. Στόχος μας δεν είναι η κινδυνολογία αλλά όλα «φωνά­ζουν» ότι Τούρκοι έχουν θέσει σε εφαρμογή ένα σχέδιο εικοσαετίας γιο να ανοίξουν κάποια στιγμή το ζήτημα της τοπικής αυτονο­μίας. Οι σημαίες του «ανεξάρτητου κράτους» που κυκλοφορούν ως μόδα στην περιοχή δεν αποτελούν παρά τα αποκαλυπτήρια των προθέσεών τους. 

ΤΟΥ ΜΑΝΩΛΗ ΚΟΤΤΑΚΗ 
π.ΕΠΙΚΑΙΡΑ,(13-20/9/2012)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger