• Μουσουλμάνοι στη διάρκεια της προσευχής τους στους κλειστούς χώρους του Ολυμπιακού Σταδίου της Αθήνας.
• Η επιβολή επικίνδυνων και ανιστόρητων απόψεων μέσα από τη ρύθμιση που προωθεί το υπ. Δικαιοσύνης και οι πιέσεις βουλευτή (που έφτασε μέχρι τον Ερντογάν) για να διασφαλιστούν τα συμφέροντα της Άγκυρας και οι μουσουλμάνοι.
Από τον Μάνο Ηλιάδη
Η συζήτηση για τον αντιρατσιστικό νόμο αποτέλεσε μία καλή ευκαιρία για να αναδειχθεί όλη η παθογένεια τμήματος του πολιτικού φάσματος της χώρας, η μακρά περίοδος κυριαρχίας της ιδεολογίας του οποίου ήταν μία από τις αιτίες που οδήγησαν τη χώρα στη σημερινή κατάσταση. Ήταν η ίδια ιδεολογία που επέβαλε, παρά τη θέληση της πλειονότητας των Ελλήνων, την αφαίρεση της ελληνικής ιθαγένειας ως προϋπόθεση της εισαγωγής στις στρατιωτικές σχολές της χώρας, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για στρατολόγηση στο μέλλον μη ελληνικής καταγωγής αποφοίτων των στρατιωτικών σχολών από τις μυστικές υπηρεσίες ξένων χωρών....
Είναι η ίδια που έρχεται τώρα να ακυρώσει τα υγιή αμυντικά αντανακλαστικά μίας κοινωνίας, η οποία έχει κατακλυσθεί από λαθρομετανάστες, μουσουλμάνους στη συντριπτική τους πλειονότητα, όταν σε ολόκληρη την Ευρώπη η εξάπλωση του Ισλάμ έχει γίνει πληρώς αντιληπτό πλέον ότι αποτελεί σοβαρή απειλή τόσο για την ομοιογένεια του λαού και τη συνοχή του κοινωνικού ιστού όσο και σαφή απειλή εθνικής ασφαλείας.
Ο ρατσισμός και η ξενοφοβία ουδέποτε υπήρξαν στην Ελλάδα, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα μέχρι που ορισμένοι τις εισήγαγαν ως έννοιες και όρους στις αρχές της δεκαετίας του 1990, όταν ο πληθυσμός της χώρας άρχισε να αντιδρά στην κατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας από τους πρώτους αλλοδαπούς πληθυσμούς που κατέκλυσαν την Ελλάδα.
Η αντίδραση
Και όλως περιέργως για τη δικαιολογημένη αντίδραση ενάντια στην εξάπλωση αυτής της εγκληματικότητας, αυτός ο ταλαίπωρος πληθυσμός κατηγορήθηκε για ρατσισμό και για… ξενοφοβία (άλλο φρούτο αυτό), τη στιγμή μάλιστα που η αύξηση των λαθρομεταναστών έχει φέρει τους πληθυσμούς ολόκληρων περιοχών, π.χ., στην περιοχή του Αγ. Παντελεήμονα και όχι μόνο, σε σημείο απαράδεκτο για κάθε κοινωνία και κάθε ευνομούμενο κράτος.
Η εξάπλωση αυτών των «προοδευτικών» απόψεων τμήματος της Αριστεράς και των ΜΚΟ, με ύποπτες ή τουλάχιστον άγνωστες πηγές χρηματοδοτήσεως που τις στηρίζουν, οδήγησε στο σημείο να κατηγορηθεί, στα 82 της χρόνια η Κική Δημουλά για ρατσισμό όταν τόλμησε να αναφερθεί στην κατεχόμενη και ξενοκρατούμενη Κυψέλη όπου ζει χρόνια. Και είναι ίσως η πλέον χαρακτηριστική ένδειξη της επικρατήσεως αυτής της προοδευτικής θολοκουλτούρας, που άτομα τα οποία εξ αντικειμένου ουδεμία σχέση έχουν με την αποκρουστική φύση του ρατσισμού, όταν καλούνται στην τηλεόραση και άλλα ΜΜΕ να σχολιάσουν κάποιο ειδεχθές έγκλημα από λαθρομετανάστη ή καταστάσεις τρομοκρατίας τοπικών πληθυσμών από λαθρομετανάστες, αρχίζουν τον λόγο τους με την απολογητική εισαγωγή «δεν είμαι ρατσιστής, αλλά...».
Το νομοσχέδιο που είδαμε είναι αποτέλεσμα της κυριαρχίας αυτών των απόψεων και τόσο το απαράδεκτο κείμενο του όσο και η αιτιολογία για την προσπάθεια επιβολής του ως νόμου δεν αξίζουν τον κόπο να κάνει κανείς μία σοβαρή κριτική γιατί έτσι και αλλιώς νομοθεσία για το θέμα αυτό υπάρχει από ετών και είναι και επαρκέστατη. Το ίδιο άλλωστε το κείμενο του αποτελεί έναν συμβιβασμό απόψεων των ετερόκλητων πολιτικών και μη συμφερόντων που το προώθησαν.
Η δήλωση Ρουπακιώτη στην κρατική τηλεόραση («δημοκρατία» της τρίτης), σύμφωνα με την οποία, ότι «αν θέλουμε να αποκρούσουμε τον νεοναζισμό, οφείλουμε να πράξουμε...», μόνο θυμηδία προκαλεί σε όσους δεν βλέπουν ακόμη (και ευτυχώς, γιατί αυτό είναι ένδειξη ψυχικής υγείας) τα Πάντσερ του Μιχαλολιάκου στη γωνία. Η έκφραση αυτή άλλωστε δεν είναι η μόνη που αποκαλύπτει ότι πίσω από το νομοσχέδιο αυτό κρύβεται η ανησυχία ορισμένων κομμάτων για τη συνεχή άνοδο της Χρυσής Αυγής, με πρόσχημα την καταπολέμηση του καθ΄ ημάς ανύπαρκτου ρατσισμού των Ελλήνων, αλλά και άλλες σκοπιμότητες.
Γιατί με την ίδια ευκαιρία είδαμε και κάτι άλλο. Συγκεκριμένως σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το νομοσχέδιο αναφέρεται (άρθρο 4) στην ποινικοποίηση της αρνήσεως εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας κ.λπ. (παρ. 1), ενώ στην επόμενη παράγραφο (2) προσδιορίζεται ότι για την εφαρμογή αυτής της παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή ξένου δικαστηρίου.
Πού είναι το ύποπτο (τουλάχιστον) του πράγματος; Στο γεγονός ότι στο περσινό νομοσχέδιο, που τελικά δεν πέρασε, η σχετική αναφορά για γενοκτονίες αφορούσε σε αυτές που έχουν εγκριθεί από το Ελληνικό Κοινοβούλιο και όχι από διεθνή ή ελληνικά δικαστήρια. Τι σημαίνει αυτή η αλλαγή: Το Ολοκαύτωμα των Εβραίων είναι το μόνο αναγνωρισμένο διεθνώς ενώ η Γενοκτονία των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και του Πόντου δεν έχει αναγνωρισθεί από κανένα διεθνές δικαστήριο, παρά μόνο από την Ελληνική Βουλή. Όπερ σημαίνει ότι ουδείς θα μπορεί να αμφισβητήσει δημοσίως τη γενοκτονία των Εβραίων, αλλά ο καθείς θα μπορεί να αμφισβητήσει τη γενοκτονία των Ποντίων, δεδομένου ότι για την τελευταία δεν υπάρχει καμία απόφαση διεθνούς δικαστηρίου, ούτε και ελληνικού. Πώς έγινε και τελικά απεσύρθη το περσινό νομοσχέδιο, έχει μία εξήγηση ελάχιστα κολακευτική για αυτούς που υποτίθεται κήδονται των ελληνικών συμφερόντων.
Ο... εθνοπατέρας
Βουλευτής (επαρχίας) συγκεκριμένου κόμματος γνωστοποίησε το περιεχόμενο του περσινού νομοσχεδίου στον Τούρκο πρέσβη, λένε οι πληροφορίες μας, αυτός επικοινώνησε με τον Ερντογάν, που με τη σειρά του επικοινώνησε με την τότε υπηρεσιακή κυβέρνηση και το θέμα σταμάτησε εκεί. Για το πως έγινε και στο σημερινό νομοσχέδιο το θέμα της γενοκτονίας αναφέρεται μόνο στο Ολοκαύτωμα των Εβραίων και όχι στη γενοκτονία των Ποντίων (γιατί χρειάζεται αμετάκλητη απόφαση διεθνούς ή ελληνικού δικαστηρίου), κατά τρόπο, δηλαδή που ικανοποιεί πάλι την τουρκική πλευρά, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι υπήρξε ακόμη μία παρέμβαση.
Πάλι από βουλευτή του ίδιου κόμματος (του ευρύτερου Κέντρου), που επισήμανε τον κίνδυνο διαταράξεως των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Τόσο ωραία και τόσο απλά. Τα λοιπά περί «εχθροπάθειας» και ποινικοποιήσεις της αναφοράς σε ομάδες ή άτομα που προσδιορίζονται με αναφορά στη θρησκεία τους, στην εθνική ή εθνοτική τους καταγωγή είναι επίσης επικίνδυνα λόγω και της αοριστίας τους. Δηλαδή εάν αναφερθεί κανείς σε «ταραξίες και ανθελληνικές ενέργειες τουρκογενών μουσουλμάνων της Θράκης», τι γίνεται; θα πρέπει απλώς να αναφερόμεθα σε «ταραξίες της Θράκης»;
Θα έπρεπε να τους συλλάβουν
Η αναφορά στη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης έχει όμως και μια όψη που ορισμένοι (και ορισμένες) από τους εδώ υποστηρικτές τους αγνοούν. Αν δει κανείς τα δημοσιεύματα των μουσουλμανικών εντύπων ή τις απόψεις και τους χαρακτηρισμούς τους (καθαρές ύβρεις και πρόκληση μίσους) για την Ελλάδα και τους Έλληνες, όπως εκφράζονται στον μειονοτικό Τύπο, ιστοσελίδες κα τοπικούς ραδιοσταθμούς που διαθέτουν σε περίπτωση που εγκριθεί το νέο νομοσχέδιο θα πρέπει να τους συλλάβουν στην πρώτη κιόλας εβδομάδα από τη θέση του σε ισχύ.
Ο αυταρχισμός από τη μειοψηφία της Αριστεράς
ΚΑΤΑ την άποψή μας, το νομοσχέδιο δεν είναι θέμα της αρμοδιότητος ενός εξωκοινοβουλευτικού υπουργού Δικαιοσύνης της Αριστεράς και των στελεχών του κόμματος του και των άλλων που το υποστηρίζουν, όταν όλοι μαζί συνιστούν μια μικρή μειοψηφία σε σχέση με το σύνολο του ελληνικού λαού, της πλειοψηφίας των οπαδών τους συμπεριλαμβανομένης στη μέγιστη πλειοψηφία του ελληνικού λαού που δεν το θέλει.
Πρόκειται για έναν πολιτικό αυταρχισμό αυθαίρετης επιβολής στον λαό απόψεων που είχαν εκδηλωθεί παλαιότερα με άλλους τρόπους και τώρα επιχειρούνται να επιβληθούν δολίως μέσα στο δυσμενές περιβάλλον και κλίμα συγχύσεως στο οποίο βρίσκεται το σύνολο των Ελλήνων.
Κάθε φορά που υποχωρούμε στις επιταγές αυτών των μειοψηφιών υπονομεύουμε θεμελιώδεις λίθους της Δημοκρατίας, που είναι η ελευθερία του λόγου και η κυριαρχία της θελήσεως της πλειοψηφίας. Και κατά την άποψή μας, είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αντιληφθεί κανείς από πού αντλεί ο εξωκοινοβουλευτικός υπουργός Δικαιοσύνης, ενός κόμματος με ελάχιστη λαϊκή βάση, αυτόν τον σχεδόν αποστολικό ζήλο με τον οποίο υπερασπίζεται ένα τόσο σοβαρό θέμα χωρίς να αναρωτηθεί καν για το ποια είναι εν προκειμένω η βούληση της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού.
(ΚΥΡ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-26/05/2013)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.