Του καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου
Εκείνο το ιστορικό «scripta manent» (τα γραπτά μένουν) ισχύει και για όσα αναρτώνται στην αγαπημένη μου ‘μπλογκόσφαιρα»…ΕΥΤΥΧΩΣ! Κάποιοι με χαρακτήρισαν για μια ακόμη φορά απαισιόδοξο όταν έγραφα: http://piperopoulos.blogspot.com/2013/05/blog-post_11.html. Τα ‘φρέσκα’, όμως, νέα από την πηγή των ειδήσεων που τα δημοσιεύει σήμερα και η ιστοσελίδα του «Συγκροτήματος» ΔΕΝ είναι ευχάριστα: http://news.in.gr/economy/article/?aid=1231249503. Εγώ και μερικοί άλλοι (όχι Πρωθυπουργοί, Υπουργοί, Βουλευτές και βολεμένοι παρατρεχάμενοι και ‘δημοσιογράφοι’) ΔΕΝ είμαστε απαισιόδοξοι αλλά απόλυτα ρομαντικοί και ρεαλιστές επιμένοντας ότι είναι σημαντική η διαφορά ανάμεσα «στα σύκα και την σκάφη» και δεν επιτρέπεται να την προσπεράσει κανείς στο ντούκου…
Ακόμη πιο πειστικό, αλλά στο ίδιο μήκος και το άρθρο του economicos στον ιστότοπο olympia.gr:
Αυξάνονται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο όπως μας πληροφορεί σήμερα η ΓΓ Πληροφοριακών Συστημάτων…
Φαντασθείτε, δηλαδή, τι θα γίνει όταν αρχίσουν να μας έρχονται τα…εκκαθαριστικά (που φέτος καθυστέρησαν απίστευτα πολύ καιρό και ακόμη…δεν ήρθαν!)
Σίγουρα ο κ Σαμαράς και η τεράστια ομάδα που τον συνόδευσε ΔΕΝ πήγαν στην Κίνα με ‘βήμα σημειωτόν’ αλλά με αεριωθούμενο αεροσκάφος
Και περιμέναμε, οι απαισιόδοξοι και, δυστυχώς για αυτούς μαζί μας και οι αισιόδοξοι, να δούμε υπογραφές και νούμερα από επενδύσεις που θα κάνουν οι Κινέζοι…
Η πρόσκληση να ‘γίνουμε η πύλη εισόδου της Κίνας στην Ευρώπη’ είναι ένα καλό μήνυμα που ανήκει στο χώρο των Δημοσίων Σχέσεων και των Κυβερνητικών ανακοινώσεων (χωρίς ποινές ή αντίκρισμα σε δεσμεύσεις) αλλά όχι στην πραγματική οικονομία καθώς η Κίνα έχει ήδη ‘πύλες εισόδου’ σε ΟΛΗ την Ευρωπαϊκή Ένωση και την υπόλοιπη Ευρώπη…
Όσο για την «επίσκεψη-αστραπή» του κ Σαμαρά και των υπολοίπων δεκάδων συνοδών του στο Αζερμπαϊτζάν στο δρόμο της επιστροφής από την Κίνα μπορεί να μας οδηγήσει σε περίεργες, εάν όχι, καχύποπτες ερμηνείες καθότι αφορούσε λένε οι Κυβερνητικές πηγές τον «Αγωγό αερίου» που θα περάσει και από την Ελλάδα και μέσω Αλβανίας θα καταλήξει στην Ιταλία!
Περίεργο γιατί φοβάμαι πως οι περισσότεροι Έλληνες αγνοούν το γεγονός ότι ο αγωγός, στα Αγγλικά, «Trans-Adriatic-Piperline» είναι μια Κοινοπραξία όπου το 42% και κάτι ανήκει σε Ελβετούς, το 42% και κάτι σε Νορβηγούς και το 15% και κάτι σε Γερμανούς…
Τώρα τι ακριβώς θα περισσέψει για την Ελλάδα μας θα ήθελα να μας το πούνε υπεύθυνα και δεσμευτικά κάποια Κυβερνητικά χείλη…
Πάντως εξαιτίας του «σταθμού» του κ Σαμαρά στο Αζερμπαϊτζάν, κάποιες «κακές γλώσσες» ψιθύρισαν ότι τελικά με την άρνηση του κ Obama να δεχθεί τον κ Σαμαρά, και όσα δυσάρεστα οικονομικά προκύπτουν ξαφνικά, ο «Αγωγός» του Φυσικού Αερίου από το Αζερμπαϊτζάν θυμίζει και λίγο «σενάριο» τύπου «Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη» που «δήθεν» είχε ΜΕΓΑΛΟ κόστος για την Κυβέρνηση της ΝΔ του κ Καραμανλή…
Δηλαδή λένε οι «κακές γλώσσες» η εγχώρια τρόικα προετοιμάζει την κοινή γνώμη για κάποιο «ιδιόμορφο περιστατικό» στην επιτυχή (;) πορεία της Κυβέρνησης της «Νέας» Ν.Δ., του «υπολοίπου» του ΠΑΣΟΚ και της «νεότευκτης» ΔΗΜΑΡ…
ΠΙΠΕΡΙ κόκκινο, ΑΜΕΣΩΣ!
Στις «κακές γλώσσες»;
ΟΧΙ, στους δημιουργούς…σεναρίων!
Συνεχίζουμε να ιδρώνουμε καθώς, όπως λέει η Κυβέρνηση, προχωρούμε προς την οικονομική ανάπτυξη, το θετικό πλεόνασμα, και την επιστροφή στις ΑΓΟΡΕΣ (Δανεισμού…) με έντονο, και γοργό…
ΒΗΜΑ ΣΗΜΕΙΩΤΟΝ!…
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.