Αρχική » » Στα τζαμιά εκκολάπτεται «το αυγό του φιδιού» στη Θράκη

Στα τζαμιά εκκολάπτεται «το αυγό του φιδιού» στη Θράκη


Μπορεί ο Πρόεδρος τη Τουρκικής Δημοκρατίας Αμπντουλάχ Γκιουλ, που πήγε στις 26 Απριλίου στο νεόδμητο τζαμί Αχμέτ Χαμντί Ακσεκί για το ναμάζι (=προσευχή) της Παρασκευή, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Χουριέτ» να δήλωσε, όταν δημοσιογράφοι έσπευσαν να του απευθύνουν ερωτήσεις, πως «εδώ, στην αυλή του τζαμιού δεν γίνονται πολιτικές δηλώσεις, ας το πράξουμε κάπου αλλού», την ίδια ώρα, όμως, οι πράκτορες της Τουρκίας ξεσαλώνουν μέσα στα τζαμιά της ελληνικής Θράκης. 

Το «έργο» είναι γνω­στό για όσους ζουν «εντός των τειχών». Είναι γνωστό πως η προ­σευχή της Παρασκευής αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτική προπαγάνδα από τα «στε­λέχη» της Τουρκίας στην περιοχή - με πρώτον και καλύτερο τον τούρκο πρό­ξενο, αλλά και τους εκπροσώπους τουρκο-συλλόγων και του DEB.... 

Για μια τέτοια «ευκαιρί­α» ενημερώνει η ίδια η ιστοσελίδα του τουρκοκόμματος DEB, η οποία έγινε στις 19 Απριλίου, όταν ο πρόεδρος του Μουσταφά Αλή Τσαβούς εμφανίστηκε μέσα στο τζαμί του Πολυάνθου (χωριού κοντά στον Ιασμό Ροδόπης) ύστε­ρα από πρόσκληση του το­πικού ιμάμη Σαδίκ Σαδίκ, ο οποίος δεν είναι νόμιμος ιμάμης, τυγχάνει μάλιστα και ιδρυτικό μέλος του DEB, παρέα με τον ψευδο-μουφτή Κομοτηνής Ιμπρα­ήμ Σερήφ. 

Και αφού λοιπόν τελέ­στηκε το ναμάζι, ο Αλή Τσαβούς απευθύνθηκε στον κόσμο στο τζαμί. Ανέφερε, σύμφωνα με το κεί­μενο, πως «ο δρόμος για τον αγώνα των αδικιών που έχει υποστεί η τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης, περνά μέσα από την ενότητα και τον ομοψυχία»… 

Επεσήμανε πως «το κόμμα DEB, που εργάζεται στο θέμα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων της τουρ­κικής μειονότητας, παίρνει τη δύναμή του από τον κόσμο», και ότι «αν ο κόσμος το εκτιμήσει και το ενδυνα­μώσει περισσότερο, αυτό θα δυναμώσει με τη σειρά του ακόμη πιο πολύ τον α­γώνα που δίνει σε κάθε ε­πίπεδο» καλώντας όλους να γίνουν μέλη του κόμματος. 

Ανέφερε πως με τον νό­μο για τους 240 ιμάμηδες «το κράτος επιδιώκει να ελέγξει και τη λατρεία και ό­τι δεν μπορεί να γίνει δεκτό μετά την παιδεία μας να καταπιέζεται και η θρη­σκεία μας». 

Και ολοκλήρωσε λέγοντας πως «είναι ανάγκη να τηρηθεί μια ισχυρή και πε­ρήφανη στάση», επανα­λαμβάνοντας «τη σημασία της ενότητας και της ομο­ψυχίας». 

Στην ίδια ανάρτηση ση­μειώνεται πως. ύστερα από «πρόσκληση του ιμάμη Πολυάνθου Σαδίκ Σαδίκ, με­τείχαν στην τελετή και οι υποπρόξενοι Αντνάν Οζτούρκ και Ουφουκ Γκιοζαϊντίν» (σ.σ θα είχε βαρύ πρόγραμμα ο Σενέρ, φαίνεται…), ενώ η όλη εκδή­λωση ολοκληρώθηκε με γεύμα που παρέθεσε ο ιμάμης προς τιμήν των κα­λεσμένων. 

Στην Τουρκία, δηλαδή, μπορεί η χρήση των τζα­μιών να είναι καθαρά θρη­σκευτική, στη χώρα μας, ό­μως, τα τεμένη αποτελούν εκκολαπτήρια μισελλή­νων. Ας μην ξεχνάμε πως, εκτός από τα τζαμιά, υπάρ­χουν και τα Κοράν Κουρ­σού, όπου διδάσκεται -θε­ωρητικά- το Κοράνι. Τα συγκεκριμένα «φροντιστή­ρια» χρηματοδοτούνται α­πό το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή, όχι βεβαίως γιατί είναι γαλαντόμο ή πιστό στις θρησκευτικές παραδόσεις, αλλά γιατί το μίσος και η προκατάληψη ενσταλάζεται πιο εύκολα – και εφ' όρου ζωής- στις παιδικές ψυχές... 

Και ίσως γι΄αυτό, η στά­ση της Ρεπούση και των λοιπών «συναγωνιστών», η οποία δικαιολογώντας την απόρριψη της τροπολογίας περί ιεροδιδασκάλων οπό τη ΔΗΜΑΡ είπε ότι «εδράζεται στη θέση αρχής σεβασμού στις θρη­σκευτικές ελευθερίες ό­λων των ελλήνων πολιτών και υπακούει στη λογική ε­νός ανεξίθρησκου σχολεί­ου, που η διδασκαλία των θρησκευτικών κάθε δόγ­ματος δεν θα αποτελέσει κατηχητικό μάθημα, αλλά θα παρέχει στους μαθητές που θέλουν να το παρακολουθήσουν πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορία των θρησκειών», προκαλεί αν μη τι άλλο αγανάκτηση... 

(Αν το θέμα δεν ήταν τό­σο σοβαρό, θα προκαλού­σε ίσως ένα περιπαικτικό μειδίαμα, για το πόσο «νυ­χτωμένες (;)» είναι κάποιες δημόσιες φωνές, οι οποίες επιλέγουν να θεωρητικολογούν, ντυμένες τις... ψευδο-προοδευτικές φο­ρεσιές τους). 

ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΑΛΗ ΤΣΑΒΟΥΣ 

«...το κράτος επιδιώκει να ελέγξει και τη λατρεία και δεν μπορεί να γίνει δεκτό μετά την παιδεία μας να καταπιέζεται και η θρησκεία μας». 

ΡΕΠΟΥΣΗ 

δικαιολογώντας την απόρριψη της τροπολογίας περί ιεροδιδασκάλων από τη ΔΗΜΑΡ είπε ότι εδράζεται στη θέση αρχής σεβασμού στις θρησκευτικές ελευθερίες όλων των ελλήνων πολιτών και υπακούει στη λογική ενός ανεξίθρησκου σχολείου που (...) θα παρέχει στους μαθητές που θέλουν να το παρακολουθήσουν πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορία των θρησκειών». 

(ΤΟ ΠΑΡΟΝ-12/05/2013) 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger