Μπορεί ο Πρόεδρος τη Τουρκικής Δημοκρατίας Αμπντουλάχ Γκιουλ, που πήγε στις 26 Απριλίου στο νεόδμητο τζαμί Αχμέτ Χαμντί Ακσεκί για το ναμάζι (=προσευχή) της Παρασκευή, σύμφωνα με δημοσίευμα της «Χουριέτ» να δήλωσε, όταν δημοσιογράφοι έσπευσαν να του απευθύνουν ερωτήσεις, πως «εδώ, στην αυλή του τζαμιού δεν γίνονται πολιτικές δηλώσεις, ας το πράξουμε κάπου αλλού», την ίδια ώρα, όμως, οι πράκτορες της Τουρκίας ξεσαλώνουν μέσα στα τζαμιά της ελληνικής Θράκης.
Το «έργο» είναι γνωστό για όσους ζουν «εντός των τειχών». Είναι γνωστό πως η προσευχή της Παρασκευής αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για πολιτική προπαγάνδα από τα «στελέχη» της Τουρκίας στην περιοχή - με πρώτον και καλύτερο τον τούρκο πρόξενο, αλλά και τους εκπροσώπους τουρκο-συλλόγων και του DEB....
Για μια τέτοια «ευκαιρία» ενημερώνει η ίδια η ιστοσελίδα του τουρκοκόμματος DEB, η οποία έγινε στις 19 Απριλίου, όταν ο πρόεδρος του Μουσταφά Αλή Τσαβούς εμφανίστηκε μέσα στο τζαμί του Πολυάνθου (χωριού κοντά στον Ιασμό Ροδόπης) ύστερα από πρόσκληση του τοπικού ιμάμη Σαδίκ Σαδίκ, ο οποίος δεν είναι νόμιμος ιμάμης, τυγχάνει μάλιστα και ιδρυτικό μέλος του DEB, παρέα με τον ψευδο-μουφτή Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερήφ.
Και αφού λοιπόν τελέστηκε το ναμάζι, ο Αλή Τσαβούς απευθύνθηκε στον κόσμο στο τζαμί. Ανέφερε, σύμφωνα με το κείμενο, πως «ο δρόμος για τον αγώνα των αδικιών που έχει υποστεί η τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης, περνά μέσα από την ενότητα και τον ομοψυχία»…
Επεσήμανε πως «το κόμμα DEB, που εργάζεται στο θέμα της υπεράσπισης των δικαιωμάτων της τουρκικής μειονότητας, παίρνει τη δύναμή του από τον κόσμο», και ότι «αν ο κόσμος το εκτιμήσει και το ενδυναμώσει περισσότερο, αυτό θα δυναμώσει με τη σειρά του ακόμη πιο πολύ τον αγώνα που δίνει σε κάθε επίπεδο» καλώντας όλους να γίνουν μέλη του κόμματος.
Ανέφερε πως με τον νόμο για τους 240 ιμάμηδες «το κράτος επιδιώκει να ελέγξει και τη λατρεία και ότι δεν μπορεί να γίνει δεκτό μετά την παιδεία μας να καταπιέζεται και η θρησκεία μας».
Και ολοκλήρωσε λέγοντας πως «είναι ανάγκη να τηρηθεί μια ισχυρή και περήφανη στάση», επαναλαμβάνοντας «τη σημασία της ενότητας και της ομοψυχίας».
Στην ίδια ανάρτηση σημειώνεται πως. ύστερα από «πρόσκληση του ιμάμη Πολυάνθου Σαδίκ Σαδίκ, μετείχαν στην τελετή και οι υποπρόξενοι Αντνάν Οζτούρκ και Ουφουκ Γκιοζαϊντίν» (σ.σ θα είχε βαρύ πρόγραμμα ο Σενέρ, φαίνεται…), ενώ η όλη εκδήλωση ολοκληρώθηκε με γεύμα που παρέθεσε ο ιμάμης προς τιμήν των καλεσμένων.
Στην Τουρκία, δηλαδή, μπορεί η χρήση των τζαμιών να είναι καθαρά θρησκευτική, στη χώρα μας, όμως, τα τεμένη αποτελούν εκκολαπτήρια μισελλήνων. Ας μην ξεχνάμε πως, εκτός από τα τζαμιά, υπάρχουν και τα Κοράν Κουρσού, όπου διδάσκεται -θεωρητικά- το Κοράνι. Τα συγκεκριμένα «φροντιστήρια» χρηματοδοτούνται από το τουρκικό προξενείο στην Κομοτηνή, όχι βεβαίως γιατί είναι γαλαντόμο ή πιστό στις θρησκευτικές παραδόσεις, αλλά γιατί το μίσος και η προκατάληψη ενσταλάζεται πιο εύκολα – και εφ' όρου ζωής- στις παιδικές ψυχές...
Και ίσως γι΄αυτό, η στάση της Ρεπούση και των λοιπών «συναγωνιστών», η οποία δικαιολογώντας την απόρριψη της τροπολογίας περί ιεροδιδασκάλων οπό τη ΔΗΜΑΡ είπε ότι «εδράζεται στη θέση αρχής σεβασμού στις θρησκευτικές ελευθερίες όλων των ελλήνων πολιτών και υπακούει στη λογική ενός ανεξίθρησκου σχολείου, που η διδασκαλία των θρησκευτικών κάθε δόγματος δεν θα αποτελέσει κατηχητικό μάθημα, αλλά θα παρέχει στους μαθητές που θέλουν να το παρακολουθήσουν πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορία των θρησκειών», προκαλεί αν μη τι άλλο αγανάκτηση...
(Αν το θέμα δεν ήταν τόσο σοβαρό, θα προκαλούσε ίσως ένα περιπαικτικό μειδίαμα, για το πόσο «νυχτωμένες (;)» είναι κάποιες δημόσιες φωνές, οι οποίες επιλέγουν να θεωρητικολογούν, ντυμένες τις... ψευδο-προοδευτικές φορεσιές τους).
ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΑΛΗ ΤΣΑΒΟΥΣ
«...το κράτος επιδιώκει να ελέγξει και τη λατρεία και δεν μπορεί να γίνει δεκτό μετά την παιδεία μας να καταπιέζεται και η θρησκεία μας».
ΡΕΠΟΥΣΗ
δικαιολογώντας την απόρριψη της τροπολογίας περί ιεροδιδασκάλων από τη ΔΗΜΑΡ είπε ότι εδράζεται στη θέση αρχής σεβασμού στις θρησκευτικές ελευθερίες όλων των ελλήνων πολιτών και υπακούει στη λογική ενός ανεξίθρησκου σχολείου που (...) θα παρέχει στους μαθητές που θέλουν να το παρακολουθήσουν πληροφορίες και γνώσεις για την ιστορία των θρησκειών».
(ΤΟ ΠΑΡΟΝ-12/05/2013)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.