Του ΠΕΤΡΟΥ ΤΡΟΥΠΙΩΤΗ
Μέσα στις χιλιάδες πληροφορίες που δεχόμαστε, ως άτομα, κάθε μέρα, κάθε ώρα, είναι βέβαιο ότι κάποιες από αυτές περνάνε σε δεύτερη μοίρα. Και δεν είναι βέβαιο ότι σε δεύτερη μοίρα περνούν πάντα οι μη σοβαρές. Ίσως μάλιστα να συμβαίνει και το αντίθετο.
Έτσι, θέλω σήμερα να σταθώ και πάλι σε μια πληροφορία που ναι μεν έγινε πρωτοσέλιδο κάποιες μέρες,... αλλά μετά μάλλον ξεχάστηκε και χάθηκε στους διαδρόμους της Βουλής, μια και προκάλεσε ακόμα και ερώτηση στο κοινοβούλιο. Και θέλω να μείνω σε αυτό το θέμα κυρίως γιατί κοντεύουμε πια να φύγουμε από την στοιχειώδη λογική.
Αναφέρομαι στην πτήση με ελικόπτερο του υφυπουργού Άμυνας, απόστρατου στρατηγού, στην Πάτρα, επειγόντως, όπως είπε, για να δει Ρώσους επενδυτές που ήταν εκείνη την στιγμή εκεί...
Δεν θέλω να μείνω στο σημειολογικό του πράγματος, το ότι δηλαδή ένας υπουργός παίρνει νοσοκομειακό ελικόπτερο για μια τέτοια πτήση.
Ούτε βεβαίως στο ότι η Πάτρα είναι λίγο πάνω από διακόσια χιλιόμετρα απόσταση, άρα θα μπορούσε να πάει σε 2-2.30 ώρες εκεί, ενώ με το ελικόπτερο έκανε περίπου μιάμιση και αν υπολογίσουμε και το πήγαινε-ελα στο ελικοδρόμιο, θα πλησίαζε τις δύο, άρα μηδέν μείωση χρόνου.
Ούτε βέβαια στο ότι αυτοί οι Ρώσοι επενδυτές δεν μπορεί να εμφανίστηκαν στο εκεί εργοστάσιο των ΕΑΣ ξαφνικά το μεσημέρι της μέρας εκείνης και ο υπουργός έπρεπε να "τρέξει" να τους προλάβει..
Θα μείνω μόνο στο κόστος της πτήσης. Και θα μείνω στο κόστος της πτήσης, όχι γιατί έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό καθ' αυτό, αλλά γιατί προέκυψε μια διαφωνία μεταξύ του υφυπουργού (και βουλευτού Επικράτειας μην ξεχνάμε) και βουλευτού της Ν.Δ., αρμοδίου για τα της Άμυνας.
Ο υφυπουργός, λοιπόν, Νίκος Τόσκας, στην απάντησή του στη Βουλή, ανάμεσα στα άλλα, αναφέρει ότι η πτήση του ελικοπτέρου (νοσοκομειακού επαναλαμβάνω) για να πάει και να έλθει στην Πάτρα, ήταν 2,7 ώρες και το κόστος για τα καύσιμα 302 ευρώ (δηλαδή περίπου 111 ευρώ την ώρα). Μέχρι εδώ όλα καλά (αν και δεν έχει υπολογίσει το κόστος του προσωπικού, την κόπωση των μηχανημάτων κ.λ.π.).
Ο βουλευτής της Ν.Δ., όμως, ο κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης, δηλώνει ότι η κάθε ώρα πτήσης του συγκεκριμένου ελικοπτέρου δεν είναι 111 ευρώ αλλά 3.707 ευρώ... Δηλαδή πολλές φορές πιο πάνω...
Και ο κ. Κεφαλογιάννης αναφέρεται στο συγκεκριμένο κόστος βασιζόμενος, όπως λέει, στην υπ. αριθμ. Φ.800/193172/Σ.1019 Υ.Α (ΦΕΚ 911, Β΄20/5/2011), απόφαση του υπουργού Εθνικής Άμυνας που καταγράφει το κόστος της κάθε ώρας πτήσης με ελικόπτερο τύπου Α-109.
Κι εδώ, όπως και να το πάρει κανείς, κάποιος από τους δύο, αν δεν λέει ψέματα, μάλλον διαστρεβλώνει την πραγματικότητα, για να το πούμε πιο κομψά.
Προσωπικά θεωρώ πιο προσβλητικό, από την όλη ενέργεια της συγκεκριμένης πτήσης, για όλους εμάς τους πολίτες, το ότι κάποιος εκ των δύο εκπροσώπων μας στη Βουλή προσπαθεί να μας κοροϊδέψει. Γιατί, όπως και να το πάρεις, αυτό συμβαίνει. Ένας εκ των δύο λέει αλήθεια.
Νομίζω, λοιπόν, ότι το θέμα δεν πρέπει να μείνει έτσι, αν θέλουμε να λέμε ότι βρισκόμαστε σε ευνομούμενο κράτος. Σε ένα κράτος στο οποίο οι βουλευτές του δεν μπορούν να λένε ψέματα.
Κι επειδή το όλο θέμα έφτασε στο κοινοβούλιο, με την ερώτηση βουλευτή και την απάντηση του υφυπουργού, νομίζω ότι είναι καθήκον και της πολυπράγμονος Προέδρου της Βουλής να δει το ζήτημα.
Και να μας διευκρινίσει αν ο υφυπουργός (και βουλευτής) απάντησε ψέματα στη Βουλή ή αν ο βουλευτής της αντιπολίτευσης λέει ψέματα.
Και εν πάση περιπτώσει, όποιος από τους δυο λέει ψέματα, θα πρέπει, νομίζω, να έχει και κάποιες επιπτώσεις. Φτάνει πια με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα...
Δεν είναι έτσι κ. Κωνσταντοπούλου;
(ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ-02/06/2015)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.