Αξιοκρατία, υψηλή επιχειρησιακή ετοιμότητα, ενίσχυση του Στόλου και συνέχιση του έργου του και της κοινωνικής προσφοράς.
ΛΕΩΝΙΔΑΣ Σ. ΜΠΛΑΒΕΡΗΣ
Τις προτεραιότητες του Πολεμικού Ναυτικού για το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα γνωστοποίησε πρόσφατα ο ίδιος ο αρχηγός ΓΕΝ, αντιναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης, ΠΝ -και είναι αναμφιβόλως εξαιρετικά ενδιαφέρουσες.
Σύμφωνα με τον αρχηγό, λοιπόν, πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η μέριμνα για το προσωπικό, η στήριξή του, η... ενίσχυση της αξιοκρατίας και ακολουθούν η εκπαίδευση, η υψηλή επιχειρησιακή ετοιμότητα και ικανότητα του Στόλου, η συντήρηση του υλικού και η συνέχιση του έργου και της κοινωνικής προσφοράς του Πολεμικού Ναυτικού.
Επιπλέον, τώρα ολοκληρώνεται το πρόγραμμα των υποβρυχίων τύπου 214, με μοναδικό γνώμονα να καταστούν αυτά επιχειρησιακά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να κάνουν έτσι τη διαφορά στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο.
Το υποβρύχιο «Πιπίνος» και το εκσυγχρονισμένο «Ωκεανός» έχουν ολοκληρώσει τις δοκιμές τους και σύντομα θα ενταχθούν επιχειρησιακώς στη δύναμη του Στόλου. Το τρίτο στη σειρά, το «Ματρώζος», έχει ξεκινήσει ήδη τις δοκιμές εν πλω και προγραμματίζεται η επιχειρησιακή του ένταξη περί τις αρχές του φθινοπώρου. Το δε υποβρύχιο «Κατσώνης» το αργότερο εντός του 2016 προβλέπεται να έχει ενταχθεί κι αυτό στον Στόλο, σύμφωνα πάντα με τον αντιναύαρχο Ευ. Αποστολάκη.
Επίσης, η ενίσχυση του Στόλου μας θα επιτευχθεί και με την πυραυλάκατο «Ρίτσος», την πέμπτη υπερσύγχρονη τύπου Super Vita, βρετανικής σχεδιάσεως και ελληνικής κατασκευής, η οποία ολοκληρώνει τις δοκιμές εν πλω και συντόμως θα καταστεί επιχειρησιακή, ενώ οι άλλες δύο του ίδιου τύπου θα ακολουθήσουν μετέπειτα.
Όσο για το πρόγραμμα των Ρ-3Β Orion, ο αρχηγός τόνισε ότι στο πλαίσιο αυτό «έχει δρομολογηθεί η κάλυψη του κενού στις δυνατότητες αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας. Αφού το Ναυτικό εξέτασε ενδελεχώς όλες τις εναλλακτικές, κατέληξε ότι, υπό τις παρούσες συνθήκες, ο εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των υφιστάμενων Ρ-3Β είναι η ορθότερη και οικονομοτεχνικά πλέον συμφέρουσα λύση. Μετά από εισήγηση του ΓΈΝ και του ΣΑΓΕ και δύο αποφάσεις ΚΥΣΕΑ, προωθήθηκαν η επανενεργοποίηση εντός του 2016 ενός αεροσκάφους ναυτικής συνεργασίας Ρ-3Β ως ενδιάμεση λύση και ο εκσυγχρονισμός και η σημαντική επέκταση ορίου ζωής συνολικά πέντε αεροσκαφών. Θέλω σε αυτό το σημείο να σας διαβεβαιώσω ότι τα προγράμματά μας, όπως και η εκτέλεση του λειτουργικού μας προϋπολογισμού, γίνονται με απόλυτο σεβασμό στο κράτος και στο κοινωνικό σύνολο».
Τέλος, ανέφερε ότι παραδοσιακώς το ΠΝ δραστηριοποιείται εντός και εκτός Ελλάδος. «Σε διεθνές επίπεδο, έχουμε ένα μεγάλο φάσμα πολυμερών και διμερών σχέσεων και συνεργαζόμαστε με τα πιο σημαντικά Ναυτικά παγκοσμίως και βέβαια με τα κυριότερα της λεκάνης της Μεσογείου. Έχουμε αξιόλογα αποτελέσματα και πιστεύουμε ότι έτσι υποβοηθείται η εξάσκηση της αμυντικής μας διπλωματίας». Ο ίδιος δεν παρέλειψε να επισημάνει τη μεγάλη επιτυχία στη λειτουργία του Κέντρου Εκπαιδεύσεως Ναυτικής Αποτροπής (ΚΕΝΑΠ) στη Σούδα, που αποτελεί το μοναδικό, πιστοποιημένο από τη Συμμαχία, εκπαιδευτικό κέντρο, το οποίο προβάλλει περαιτέρω τη στρατηγική σημασία της Κρήτης, ενισχύει την αξία των υποδομών στον ναύσταθμο και αποτελεί έμπρακτη προσφορά της Ελλάδος στην εκπαίδευση συμμάχων και εταίρων στη θαλάσσια ασφάλεια.
(ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ-20/06/2015)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.