Η εισβολή των μεταναστών και η ταυτότητα της Αθήνας.
Στις αρχές της δεκαετίας του '60, ο Αγγλος πολιτικός Ινοχ Πάουελ είχε εντοπίσει το πρόβλημα που θα αντιμετώπιζε το Ηνωμένο Βασίλειο από την αθρόα εισβολή μεταναστών από τις πρώην βρετανικές αποικίες. «Σε λίγα χρόνια δεν θα μπορείτε να μιλήσετε αγγλικά» έλεγε στη Βουλή, αλλά αποδοκιμαζόταν ως ρατσιστής και κινδυνολόγος. Η εικόνα του «Βρετανού υπηκόου»-χασάπη που έσφαξε σαν κοτόπουλο τον Αμερικανό δημοσιογράφο θύμισε σε πολλούς τον Πάουελ, καθώς η Αγγλία έχει μεταβληθεί σε εκτροφείο φανατικών.
Τα ίδια που συμβαίνουν, όμως, στη χώρα του Κάμερον συμβαίνουν και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου οι ...μουσουλμάνοι μετανάστες έχουν επιβάλει ένα δικό τους «στάτους». Εδώ, στην Ελλάδα, τέτοια προβλήματα δεν είχαμε, μέχρι που μας έλαχε να μας κάνουν πύλη εισροής μουσουλμάνων μέσω Τουρκίας. Αλλοιώθηκε η ταυτότητα της Αθήνας, ακολούθησαν οι συνοικίες και τώρα έχουμε το «αντιρατσιστικό». Επειδή γίνεται πολλή κουβέντα για το «Ολοκαύτωμα» και για τις Γενοκτονίες των Ελλήνων του Πόντου, της Πόλης και της Ιωνίας, καλό θα είναι να κοιτάξουμε λίγο και πίσω από τη βιτρίνα. Ποιος είπε ότι έχουμε ανάγκη από νόμο για να καταδικάσουμε τις ως άνω φρικαλεότητες; Δεν μπορεί ένας πολίτης να μηνύσει κάποιον που καθυβρίζει το Ολοκαύτωμα των Εβραίων ή αρνείται τη σφαγή των Ποντίων για «προσβολή μνήμης νεκρών»; Φυσικά, μπορεί. Αλλού είναι το «κουμπί» του «αντιρατσιστικού». Οι μουσουλμανικές ζάπλουτες χώρες σιγά σιγά επιβάλουν τη θέλησή τους στην κοιμωμένη Δύση!
Δηλαδή, τι θα μας πει το «αντιρατσιστικό;». Να μην τραγουδάμε πια στις παρέες τον «Αράπη» του Ζαμπέτα ή το «Χτυπά τα πόδια, τσίφτισσα, Τσιγγάνα τουρκογύφτισσα»; Τι θα λέμε; «Το ταμ-ταμ το χτυπάει ο "μπιπ»; Είναι σοβαρά πράγματα αυτά; Στο κάτω κάτω, τι σημαίνει «αράπης» στα ελληνικά; Σημαίνει «ο κάτοικος της Αραβίας», είναι τριτόκλιτο (ο Άραψ/του Άραβος) και αναφέρεται σε όλα τα λεξικά!
Για σκέψου να σε πάνε στο δικαστήριο επειδή τραγούδησες Ζαμπέτα! Ε, ρε, τι έχει να γίνει! θα λειτουργούν κρυφά κέντρα, όπου θα παίζονται «απαγορευμένα τραγούδια», όπως «θα πάω εκεί στην Αραπιά», «Αραπίνες μαύρες ερωτιάρες», «Βλέπω γύφτισσες κοπάδια», «Μου το΄πε μια Τσιγγάνα», «Ατσιγγάνο με φωνάζουν», «Τσιγγάνα, ρίξε τα χαρτιά», «Αραπάδες στο χαμάμ» και άλλα που θα εμπίπτουν στις διατάξεις του «αντιρατσιστικού»!
Βρε, δεν είναι η Ελλάδα χώρα αποικιοκρατών που είχε τους αυτόχθονες σκλάβους ούτε οι Η Π Α που έφερναν τους σκλάβους καραβιές. Εκεί, οι πρώην σκλάβοι εκδικούνται σήμερα. Εμείς γιατί μπαίνουμε σ΄ αυτό το «τριπάκι»;
Η ΑΚΙΣ
(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-22/08/2014)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.