Θα παραμείνει η «κόκκινη γραμμή» για το ΥΠΕΘΑ;
Το πτητικό επίδομα των πιλότων της ΠΑ φαίνεται πως έχουν βάλει στο «στόχαστρο» οι δανειστές. Το επίδομα αποτελούσε πάντα έναν «ελκυστικό» στόχο των τροϊκανών και «θεσμικών» υπάλληλων των Βρυξελλών και όποτε βρίσκεται ευκαιρία το επαναφέρουν. Αν και γνωρίζουν πως αυτό αποτελεί «κόκκινη γραμμή» για το ΥΠΕΘΑ, εντούτοις δεν απογοητεύονται.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει «πέσει» πρόταση στο τραπέζι αναφορικά με το επίδομα πτητικής συντήρησης των αξιωματικών της ΠΑ που δεν βρίσκονται σε πολεμικές Μοίρες αλλά έχουν μετατεθεί προσωρινά σε θέσεις γραφείου. Είναι άγνωστο πόσα «εκατομμύρια» θα εξοικονομηθούν εάν κοπεί το συγκεκριμένο (μεταξύ μας είναι ελάχιστα), αλλά οποιαδήποτε παρέμβαση στο συγκεκριμένο θα αποτελούσε ένα πολύ κακό προηγούμενο.
Και δεν είναι μόνο αυτό. Το γεγονός ότι πολλοί Ιπτάμενοι βρίσκονται σε θέσεις γραφείου δεν σημαίνει ότι πρέπει να σταματήσουν να είναι επιχειρησιακοί. Αυτό γιατί μετά τη λήξη της απόσπασής τους θα επιστρέφουν στις πολεμικές Μοίρες. Έτσι υποχρεωτικά συμπληρώνουν έναν αριθμό ωρών τον μήνα σε πτήσεις, προκειμένου να διατηρήσουν την πτητική τους επάρκεια. Τώρα, οι «θεσμικοί» φαίνεται πως γυροφέρνουν την ιδέα να κοπεί συγκεκριμένο πτητικό επίδομα για τους πιλότους που προσωρινά βρίσκονται εκτός «πίστας» και πιλοτηρίου. Ας τους εξηγήσει κάποιος ότι αυτό δεν είναι τυπική διαδικασία αλλά ουσιαστική, και έχει να κάνει με την επιχειρησιακή ετοιμότητα της ΠΑ, και ας τους κόψει την όρεξη εδώ και τώρα.
(ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ-21/05/2016)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.