Με υπουργική απόφαση επετράπη (στις 14 Ιουνίου του 2011) η αγορά με leasing και για τα ελαφρά φορτηγά, που ευνόησε και τον επιχειρηματία Πέτα.
Πολιτικό δώρο του Δημήτρη Ρέππα, την περίοδο που ήταν υπουργός Μεταφορών, είναι τελικά η υπουργική απόφαση που ευνόησε τον επιχειρηματία Αλκη Πέτα, οποίος έχει νοικιάσει το «ανάκτορο» των 530 τ.μ. της Εκάλης στον αδελφό του Γιώργου Παπανδρέου Νίκο.
Ο ίδιος επιχειρηματίας, μέσω της ...εταιρίας του με την επωνυμία «Olympic Εμπορικές και Τουριστικές Επιχειρήσεις Α.Ε.», που λειτουργεί κάτω από το εμπορικό σήμα AVIS – Πειραιώς Best Leasing, εμφανίζεται και ως δανειστής στο πολυτελές καφέ BMW που οδηγεί o Νίκος Παπανδρέου, ενώ η ίδια εταιρία του Μr Avis είχε παραχωρήσει και τον μπλε κομπρέσορα C 200 που οδηγούσε πρόσφατα, χωρίς δίπλωμα, σαν τρελό φορτηγό ο πρώην «προεδρικός» υπουργός Κίμωνας Κουλούρης.
Όπως αποκαλύπτει η «δημοκρατία», στις 14 Ιουνίου 2011 (δηλαδή πριν από μερικούς μήνες) ο τότε υπουργός Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας υπέγραψε -μαζί με τον συναρμόδιο υπουργό Πολιτισμού Παύλο Γερουλάνο- την απόφαση που λειτούργησε ως εισιτήριο στον επιχειρηματία και φίλο του αδελφού του τότε πρωθυπουργού για το απόλυτο τζιράρισμα. Ο κ. Πέτας μπορούσε να εκμεταλλευτεί πια το νομοθετικό πλαίσιο, με το κόκκινο χαλί που του στρώθηκε, για μια ακόμα αιφνιδιαστική διείσδυση στην «παγωμένη» αγορά, με την άρση της απαγόρευσης του leasing για 650.000-700.000 ελαφρά φορτηγά Ι.Χ. φορτίου κάτω των 3,5 τόνων που κυκλοφορούν στην ελληνική επικράτεια.
Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με τη νομοθετική διάταξη, που είναι τροποποίηση και συμπλήρωση της 16597/2010 (ΦΕΚ Β΄2156), προβλέπονται οι «όροι και οι προϋποθέσεις σύστασης και λειτουργίας επιχειρήσεων εκμίσθωσης επιβατηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (Ι.Χ.), χωρίς οδηγό». Επίσης επιτρέπεται στις επιχειρήσεις εκμισθώσεως Ι.Χ. αυτοκινήτων να εκμισθώνουν και φορτηγά Ι.Χ. Αυτοκίνητα (Ι.Χ) μεικτού βάρους μέχρι 3,5 τόνους, ιδιοκτησίας τους, ή φορτηγά αυτοκίνητα τα οποία έχουν μισθώσει από εταιρίες χρηματοδοτικής μίσθωσης και τα οποία συμπεριλαμβάνονται στον ελάχιστο αριθμό αυτοκινήτων. Όπως προκύπτει, ο νόμος είναι, εκ του αποτελέσματος, κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των εταιριών leasing, αγορά στην οποία η εταιρία του κ. Πέτα φέρεται να έχει ίσως το μεγαλύτερο μερίδιο.
Σημειώνεται ότι μετά τον Δεκέμβριο του 2010 ο κ. Πέτας έκανε μια καλή πράξη και μίσθωσε το ακίνητο των 530 τ.μ. (που μόλις πριν από μερικούς μήνες είχε αγοράσει) στον αδελφό του κ. Παπανδρέου Νίκο. Μερικούς μήνες αργότερα, τον Ιούνιο του 2011, ο κ. Ρέππας (και όχι ο προκάτοχός του Γ. Ραγκούσης, όπως κατά λάθος γράψαμε χθες αδικώντας τον) υπέγραψε την κοινή υπουργική απόφαση. Οι περίεργες αυτές χρονικές συμπτώσεις είναι εύλογο να προβληματίζουν αναφορικά με την πολύκροτη μίσθωση της βίλας.
Επίσης πριν από τη μετακόμιση Παπανδρέου στην Εκάλη, Πέτας και αδελφός Νίκος εμφανίζονταν να… συγκατοικούν επί της 28ης Οκτωβρίου 12 στα Βριλήσσια σε ίδιο ή γειτονικό διαμέρισμα σαν… αυτοκόλλητοι. Περίεργο είναι επίσης το γεγονός ότι ο κύριος Avis κάνει αγορά-μαμούθ της βίλας τον Οκτώβριο του 2010 από τον γνωστό μουσικοσυνθέτη Φοίβο (Ευάγγελο Τασόπουλο, γιο της παλιάς φίλης του Γιάννη Γκιωνάκη Αφροδίτης Κοζανιτά). Ο Φοίβος το πουλά στον Πέτα την 1/11/2010 έναντι 1.300.000 ευρώ, κάτω από την αντικειμενική αξία που είναι βάσει των συμβολαίων 1.380.951.27 ευρώ. Τα 200.000 ευρώ δίνονται στο χέρι, ενώ το υπόλοιπο πιστώνεται ως δάνειο στην Τράπεζα Πειραιώς.
Ενεκα του δανείου μπαίνει προσημείωση στο σπίτι από την τράπεζα τον Δεκέμβριο του 2010. Στο «ανάκτορο» επί της οδού Κουμαριάς μετακομίζει ύστερα από λίγο καιρό ο Νίκος Παπανδρέου. Δηλαδή ο φίλος του πρωθυπουργικού αδελφού χρεώνεται μια υποθήκη 1.000.000 ευρώ για ένα σπίτι όπου δεν θα μείνει ο ίδιος, αλλά ο αδελφός του κ. Παπανδρέου. Και ύστερα από ελάχιστο διάστημα δια του κ. Ρέππα υπογράφεται η απόφαση-θησαυρός.
ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ
(ΕΦ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-24/1/2012)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.