Αρχική » , » Το “brand” που λέγεται Ελλάδα

Το “brand” που λέγεται Ελλάδα


Η ταύτιση του κράτους με το κόμμα, διαχρονικά ήταν το σημείο αναφοράς μιας κοινωνίας η οποία αντλούσε μέσα από αυτή τη σχέση τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά της. Η αιφνίδια μεταβολή εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, επέδρασε καταλυτικά στη σχέση συμπαρασσύροντας και όλο... το σύστημα που εξαρτιόταν από αυτή. 
Έτσι σήμερα είναι σχεδόν ανέφικτη η αναστροφή του δυσμενούς κλίματος, του οποίου το κύριο γνώρισμα είναι έλλειψη εμπιστοσύνης τόσο έναντι του κράτους όσο και έναντι της πολιτικής ηγεσίας. Σε συνδυασμό με τον διεθνή διασυρμό που υπέστη η χώρα- κυρίως την τελευταία διετία- η αποκατάσταση του κύρους και της αξιοπιστίας του brand που λέγεται «Ελλάς», απαιτεί ευρύτερες συνεργασίες και ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. 
Κυρίως όμως απαιτείται η ανάκτηση της «ψυχικής επαφής» με τους πολίτες, οι οποίοι διώκονται από τον «αυτοματισμό» του συστήματος και ως διωκώμενοι έχουν παραιτηθεί από κάθε εθνική προσπάθεια. Συνεπώς ούτε αυτή ούτε όποια άλλη κυβέρνηση προκύψει μετά από εκλογές, δεν θα μπορέσει να αλλάξει τη μοίρα της Ελλάδας, αν δεν έχει δίπλα της τους πολίτες.

ΧΑΡΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger