Αρχική » , , » Το πρωτοσέλιδο της χρονιάς

Το πρωτοσέλιδο της χρονιάς


Ρημάδα διαφήμιση, τι σκαρφίζεσαι για να προσελκύσεις κοινό. Μέχρι πείνα σπέρνεις για να θερίσεις καταναλωτές κρεμμυδιών! 

Το σφοδρό αντιμνημονιακό μέτωπο σχολίασε αρ­νητικά τις εικόνες στην πλατεία Συντάγματος με τους πένητες που συνωστίζονταν (αγαπημένη λέξη της κυρίας Ρεπούση του κ. Κουβέλη) για μια σακούλα με δωρεάν μαναβική. «Εικόνες Κατοχής», «κατοχικές ουρές», «εξαθλίω­ση», «δραματική κατάσταση», «εξα­θλίωση» ήταν η επωδός σε...
εφημερίδες, διαδικτυακούς τόπους και ραδι­οτηλεοπτικά ρεπορτάζ. Κοντολογίς, επρόκειτο για κακόπιστες αναλύσεις από μαρξιστές, φασίστες και μακάκες που αποφεύγουν να ψηφίζουν Πά­γκαλο και παθαίνουν αναφυλαξία με την αποπληρωμή των τοκογλυφικών δανείων. Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνη σαν ανεμώνη που έφαγε λεμόνι και φλούδα από πεπόνι. 

Η «Καθημερινή» έβαλε τα πράγ­ματα στη θέση τους: «Έμπρακτη δια­φήμιση λαχανικών της Βοιωτίας στο Σύνταγμα» ήταν ο οσκαρικού επιπέ­δου τίτλος που τοποθετήθηκε πάνω από τη βασική φωτογραφία του χθε­σινού πρωτοσέλιδου. Ιδού η αλήθεια! Δεν είναι πείνα, λόρδα και λιγούρα το μήνυμα της εικόνας. Είναι η αποτύπωση μιας επιτυχημένης διαφημιστι­κής καμπάνιας. Οι αγρότες της Βοιωτίας, δηλαδή, θα είναι υποψήφιοι ακό­μα και για τον Χρυσό Ερμή (βραβείο διαφήμισης που έχει θεσμοθετήσει η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας - ΕΕΔΕ). Μια εικόνα, χί­λιες λέξεις, λένε, αλλά στη φωτογρα­φία οι πεινασμένοι είναι περισσότεροι από χίλιοι... 

Αναθεώρηση Ιστορίας 

Με βάση την ανάλυση της έγκριτης εφημερίδας πρέπει να ξαναδούμε μερικά γεγονότα όπου έλαβαν χώρα στο παρελθόν και να τα «αναγνώσουμε» με παρόμοιο τρόπο. Για παράδειγμα, ωραία λεζάντα σε φωτογραφία με Γερμανούς στρατιώτες να εκτελούν κοσμάκη αδιακρίτως θα μπορούσε να είναι: «Έμπρακτη διαφήμιση της αξιοπιστίας των οπλικών συστημά­των του Γ' Ράιχ. Δεν γλίτωσε κανείς!» Αντιστοίχως, σε οποιοδήποτε οπτικο­ακουστικό υλικό με τους μεχμετζίκ (Τούρκοι φαντάροι) του Αττίλα να καίνε χωριά στην Κύπρο το 1974 μπο­ρούμε να βάλουμε: «Έμπρακτη δια­φήμιση της νέας μόδας του ένοπλου τουρισμού». Της «Καθημερινής» προ­ηγήθηκε στους ωραίους ευφημισμούς η κυρία Ρεπούση με τον «συνωστι­σμό» στη Σμύρνη. 

Τα καλά νέα δεν σταματούσαν μόνο στον μνημειώδη τίτλο. Επάνω αριστερά διαβάζαμε τις καταγγελίες της "ψυχούλας, του ευαίσθητου κ. Σόρος, εναντίον των Ελλήνων «νταβα­τζήδων» που θέλουν επιστροφή στη δραχμή. Ακριβώς από κάτω ενημε­ρωθήκαμε για το «ρεκόρ δεκαετίας» στις εξαγωγές. Τελικά ζούμε στην Ελ­βετία και δεν το είχαμε πάρει χαμπά­ρι. Όλα βαίνουν καλώς, ο Σόρος μάς λατρεύει, ο τζάμπας (του Συντάγμα­τος) ζει και την τυλώνει με κρεμμύ­δια Βοιωτίας και ο Τύπος επιτελεί την αποστολή του. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger