Ρημάδα διαφήμιση, τι σκαρφίζεσαι για να προσελκύσεις κοινό. Μέχρι πείνα σπέρνεις για να θερίσεις καταναλωτές κρεμμυδιών!
Το σφοδρό αντιμνημονιακό μέτωπο σχολίασε αρνητικά τις εικόνες στην πλατεία Συντάγματος με τους πένητες που συνωστίζονταν (αγαπημένη λέξη της κυρίας Ρεπούση του κ. Κουβέλη) για μια σακούλα με δωρεάν μαναβική. «Εικόνες Κατοχής», «κατοχικές ουρές», «εξαθλίωση», «δραματική κατάσταση», «εξαθλίωση» ήταν η επωδός σε...
εφημερίδες, διαδικτυακούς τόπους και ραδιοτηλεοπτικά ρεπορτάζ. Κοντολογίς, επρόκειτο για κακόπιστες αναλύσεις από μαρξιστές, φασίστες και μακάκες που αποφεύγουν να ψηφίζουν Πάγκαλο και παθαίνουν αναφυλαξία με την αποπληρωμή των τοκογλυφικών δανείων. Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνη σαν ανεμώνη που έφαγε λεμόνι και φλούδα από πεπόνι.
εφημερίδες, διαδικτυακούς τόπους και ραδιοτηλεοπτικά ρεπορτάζ. Κοντολογίς, επρόκειτο για κακόπιστες αναλύσεις από μαρξιστές, φασίστες και μακάκες που αποφεύγουν να ψηφίζουν Πάγκαλο και παθαίνουν αναφυλαξία με την αποπληρωμή των τοκογλυφικών δανείων. Όμως η αλήθεια δεν είναι μόνη σαν ανεμώνη που έφαγε λεμόνι και φλούδα από πεπόνι.
Η «Καθημερινή» έβαλε τα πράγματα στη θέση τους: «Έμπρακτη διαφήμιση λαχανικών της Βοιωτίας στο Σύνταγμα» ήταν ο οσκαρικού επιπέδου τίτλος που τοποθετήθηκε πάνω από τη βασική φωτογραφία του χθεσινού πρωτοσέλιδου. Ιδού η αλήθεια! Δεν είναι πείνα, λόρδα και λιγούρα το μήνυμα της εικόνας. Είναι η αποτύπωση μιας επιτυχημένης διαφημιστικής καμπάνιας. Οι αγρότες της Βοιωτίας, δηλαδή, θα είναι υποψήφιοι ακόμα και για τον Χρυσό Ερμή (βραβείο διαφήμισης που έχει θεσμοθετήσει η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας - ΕΕΔΕ). Μια εικόνα, χίλιες λέξεις, λένε, αλλά στη φωτογραφία οι πεινασμένοι είναι περισσότεροι από χίλιοι...
Αναθεώρηση Ιστορίας
Με βάση την ανάλυση της έγκριτης εφημερίδας πρέπει να ξαναδούμε μερικά γεγονότα όπου έλαβαν χώρα στο παρελθόν και να τα «αναγνώσουμε» με παρόμοιο τρόπο. Για παράδειγμα, ωραία λεζάντα σε φωτογραφία με Γερμανούς στρατιώτες να εκτελούν κοσμάκη αδιακρίτως θα μπορούσε να είναι: «Έμπρακτη διαφήμιση της αξιοπιστίας των οπλικών συστημάτων του Γ' Ράιχ. Δεν γλίτωσε κανείς!» Αντιστοίχως, σε οποιοδήποτε οπτικοακουστικό υλικό με τους μεχμετζίκ (Τούρκοι φαντάροι) του Αττίλα να καίνε χωριά στην Κύπρο το 1974 μπορούμε να βάλουμε: «Έμπρακτη διαφήμιση της νέας μόδας του ένοπλου τουρισμού». Της «Καθημερινής» προηγήθηκε στους ωραίους ευφημισμούς η κυρία Ρεπούση με τον «συνωστισμό» στη Σμύρνη.
Τα καλά νέα δεν σταματούσαν μόνο στον μνημειώδη τίτλο. Επάνω αριστερά διαβάζαμε τις καταγγελίες της "ψυχούλας, του ευαίσθητου κ. Σόρος, εναντίον των Ελλήνων «νταβατζήδων» που θέλουν επιστροφή στη δραχμή. Ακριβώς από κάτω ενημερωθήκαμε για το «ρεκόρ δεκαετίας» στις εξαγωγές. Τελικά ζούμε στην Ελβετία και δεν το είχαμε πάρει χαμπάρι. Όλα βαίνουν καλώς, ο Σόρος μάς λατρεύει, ο τζάμπας (του Συντάγματος) ζει και την τυλώνει με κρεμμύδια Βοιωτίας και ο Τύπος επιτελεί την αποστολή του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.