Αρχική » » Πασα-λιμάνια (!) οι μαρίνες

Πασα-λιμάνια (!) οι μαρίνες


• Η μαρίνα της Ζέας, γνωστή και ως Πασαλιμάνι.
• Να υψώσουν την ημισέληνο θέλουν Τούρκοι επενδυτές σε Φλοίσβο, Κέρκυρα, Λευκάδα, Ζέα, Καλαμάτα, Μυτιλήνη και Βουλιαγμένη. 

Να κυματίσει η τουρκική ση­μαία απαιτούν οι επενδυ­τές της γείτονος για τις μα­ρίνες του Φλοίσβου, της Ζέας, της Κέρκυρας, της Λευκάδας, της Κα­λαμάτας και της Μυτιλήνης, ενώ πολύ σύντομα δεν αποκλείεται η ημισέληνος και το αστέρι των Τούρκων να «σηκωθούν» και στον Αστέρα Βουλιαγμένης.... 

0 Φερίτ Σαχένκ, ο τέταρτος πλουσιότερος άνθρωπος στην Τουρκία με προσωπική περιουσία πάνω από 2,6 δισ. δολάρια, ως μεγαλομέτοχος στις μαρίνες του Φλοίσβου, της Ζέας, της Κέρκυρας, της Λευκάδας και της Καλαμάτας θεωρεί πολύ φυσικό να τις μετατρέψει σε Τουρκολίμανο, με την ελ­ληνική κυβέρνηση χαρακτηριστικά απούσα! Την ίδια ώρα η D-Marine Investment Holding B.V., θυγα­τρική του πανίσχυρου τουρκικού ομίλου Dogus, που ήδη κατέχει το 51% των μετοχών της ελληνικής εταιρίας MedMarinas του ομίλου Κυριακούλη και το 50% της μαρί­νας του Φλοίσβου, είναι μεταξύ των 13 που πέρασαν στη β' φάση για τη διεκδίκηση του τουριστικού συ­γκροτήματος Αστέρας στον Λαιμό Βουλιαγμένης. 

Η διαχείριση 

Δεδομένου ότι από τον περασμένο Μάιο η τουρκική Setur, μέλος του τουρκικού ομίλου Koc Group, από κοινού με την εταιρία Follie-Follie Group του Δημήτρη Κουτσολιούτσου ανέλαβε τη διαχείριση του λιμένα Λέσβου, η τουρκική σημαία με την ημισέληνο ενδεχομένως να κυματίσει και στη Μυτιλήνη. 

Και το νέο-οθωμανικό όραμα της Τουρκίας να επιβληθεί ως ηγέ­τιδα δύναμη στην ευρύτερη περι­οχή, εκμεταλλευόμενη τη μειονε­κτική οικονομική θέση στην οποία έχει περιέλθει η Ελλάδα, δεν σταματά εδώ. Σημειώνεται ότι μεγάλο ενδιαφέρον για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των με­τοχών έχει εκδηλωθεί από τους Τούρκους και για τη μαρίνα πολυ­τελείας της Μυκόνου, την οποία το ΤΑΙΠΕΔ έχει επίσης βγάλει προς πώληση. 

Υπενθυμίζεται ότι ήδη βρίσκε­ται σε εξέλιξη ο διαγωνισμός για την πώληση της μαρίνας του Αλί­μου, πακέτο με τα τουριστικά αγκυ­ροβόλια του Πόρου, της Ύδρας, της Επιδαύρου και των Μεθάνων. 

Με το δεύτερο πακέτο ακολου­θεί η μαρίνα Γλυφάδας, που πλαι­σιώνεται από εκείνες της Σερί­φου, της Πάρου, της Νάξου και της Άνδρου. Με το τρίτο πακέτο, που αφορά την Κρήτη, οι μαρίνες του Ρεθύμνου και του Αγίου Νικολά­ου, με το τέταρτο πακέτο των Δωδεκανήσων, το Μανδράκι της Ρόδου και της Κω, με το πέμπτο πακέτο μαρίνες σε Ζάκυνθο και Κατάκολο, με το έκτο της Πάτρας κ.λ.π. Εξαι­ρούνται από τα πακέτα οι μαρίνες της Μυκόνου και του Αργοστολίου, οι οποίες προορίζονται να μετατραπούν σε πολυτελείς μαρίνες για τη φιλοξενία mega-yachts. 

Δυστυχώς, το ενδιαφέρον των Ελλήνων επενδυτών για «φιλέτα» και λιγότερο «φιλέτα» είναι περιο­ρισμένο. Απλώς περιορίζονται σε κάποιο συμπληρωματικό ρόλο σε περιφερειακά λιμάνια και μαρίνες. 

(ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ-07/05/2013)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger