Αρχική » , , , » Κατάφωρες αδικίες στις τάξεις του Πολεμικού Ναυτικού

Κατάφωρες αδικίες στις τάξεις του Πολεμικού Ναυτικού


Περιπολία στα ανοιχτά του Λιβάνου, και η βάρ­δια μου είναι από τις 02.00-08.00 το πρωί και αντίστοιχα τη μεσημεριανή. Και άκουσον άκουσον η ηγεσία των υπουργείων Οικονομικών και Αμύνης αποφάσισε πως αυτή την πολύ ξεκούραστη ημέρα δεν πρέπει να την πληρώνομαι. Αναρωτιέμαι γιατί δε δικαιούμαι να αποζημιώ­νομαι την κούραση μου την αϋπνία μου, και την αγωνία μου αν θέλετε με όλα αυτά που γίνο­νται γύρω μου. 

Φίλοι και συνάδελφοι μου αυτή τη στιγμή περιπολούν στο Αιγαίο κάτι που θα κληθώ να κάνω και εγώ στο μέλλον. Συγκεκριμένα να μαζεύω πτώματα, και αν συμ­βεί αυτό γιατί θα πρέπει να το κάνουμε εμείς; Έχω εκπαιδευτεί να επωμίζομαι κάτι τέτοιο; Και αν υποθέσουμε πως ναι μπορώ να επωμιστώ αυτό το δυσανάλογο βάρος γιατί τα κάνω όλα και συμφέρω όπως όλοι οι συνάδελφοι μου στο στράτευμα, πόσο θα αξιολογούσατε αυτή μου την αποστολή καθημερινά; Σίγουρα πάντως όχι 17,61 € την ημέρα. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο, τα νεύρα είναι τεντωμένα και κανείς δεν ξέρει πως θα εξελιχθεί όλο αυτό. 

Νοιώθω την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας την αγωνία των εκατοντάδων συναδέλφων που υπηρετούν και επιχειρούν εντός κ εκτός των Ελληνικών χωρικών υδάτων στα πολεμικά πλοία συμπεριλαμβανομένου και εμού φυσικά. Απογοήτευση δεν υπάρχει πιο ταιριαστή λέξη για να σας περιγράφω πως νοιώθουμε.

Αναγνώστης που υπηρετεί στο Π.Ν
(ΜΑΚΕΛΕΙΟ-18/03/2016)

1 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΑ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥΣ ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ. ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΛΕΞΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΚΑΝΑ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ. ΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΩ. ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΩΣΕΩΣ ΤΟΥ Α/Τ ΒΕΛΟΥΣ ΓΙΑ 8,5 ΧΡΟΝΙΑ. 12 ΩΡΕΣ ΒΑΡΔΙΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, 4-6 ΩΡΕΣ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ, 1 ΩΡΑ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ, ΑΤΟΜΙΚΗ, ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΠΑΝΙΟΥ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΕΤΙΑ ΚΟΥΡΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΙΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ Ο ΥΠΝΟΣ ΑΜΕΣΩΣ, ΤΙ ΜΕΝΕΙ; 4-5 ΩΡΕΣ ΤΟ 24ΩΡΟ. ΑΚΟΥΩ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΗΔΙΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΕΡΓΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΩ. ΧΑΜΗΛΩΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΕΡΙ ΣΤΡΑΤΩΤΙΚΩΝ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ. ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΘΑ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕΝΑ ΣΕ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΙ ΤΩΝ ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ. ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΣΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 45% ΟΙ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΤΟΧΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ; ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.- ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΕΙ ΝΟΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ 15 ΣΕΠ. 2010

ΠΑΡΟΝΤΕΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Photobucket
 
Support : ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ | ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Copyright © 2013. ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ - All Rights Reserved
Template Created by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ Published by ΦΟΡΑ ΠΑΡΤΙΔΑ
Proudly powered by Blogger